چشیدن طعم غذا های خوشمزه در بهترین رستوران های کندی سریلانکا

کندی سریلانکا پر از رستوران ‌های بسیار خوب است که انواع غذاهای هندی، چینی، تایلندی و غیره را برای انواع ذائقه های گردشگران ارائه می ‌دهند. یکی از بهترین راه ‌ها برای لذت بردن از خوراکی‌ ها و غذاهای یک مکان، کاوش و غذا خوردن مانند مردم محلی است و رستوران های کندی سریلانکا تجربه ‌ای بی‌نظیر را در این زمینه ارائه می ‌دهند.

رستوران‌ های کندی سریلانکا با ارائه برخی از غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ، فقط منتظرند تا با آغوش باز به شما تجرب ه‌ای معاصر را از غذاهای لذیذ را ارائه دهند. در ادامه به معرفی رستوران های برتر که حتماً باید در سفرتان به کندی سریلانکا باید آن ها را امتحان کنید، خواهیم پرداخت.

شما میتوانید هتل های سریلانکا یا تور سریلانکا را با تضمین بهترین قیمت از الی گشت رزرو نمایید.

اگر به دنبال یک رستوران با سرویس عالی در کندی هستید، باید به رستوران تِوا بروید. این رستوران کمی دورتر از مسیر اصلی قرار دارد، اما سفر به آن ارزشش را دارد. رستوران تِوا به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های کندی سریلانکا شناخته م ی‌شود و منوی متنوعی از غذاهای سریلانکایی، اروپایی و فیوژن را ارائه می‌ دهد. این رستوران همچنین با سرویس بی ‌نقص خود، در طول روز غذاهای خوشمزه را سرو کرده و چشم ‌اندازی زیبا از اطراف را به گردشگران ارائه می ‌دهد.

  • کاری بادام هندی، و بشقاب دریایی
  • سریلانکایی، اروپایی، فیوژن، شامل گزینه ‌های گیاهخواری و بدون گلوتن
  • ۱۱/B5/10-1, 6th Lane, Off Upper Tank Road, Off Circular Road 2, Kandy

رستوران و نانوای دوون یک رستوران محبوب است که غذاهای سنتی سریلانکایی و چینی و چند غذای اروپایی را سرو می ‌کند. این رستوران دو طبقه غذاخوری غیررسمی است و در ساعات ناهار بسیار شلوغ می شود. به دلیل محبوبیتش و وجود صف طولانی از مردم در انتظار ورود به داخل، می‌ب ایستی مهمانان بلافاصله پس از تمام کردن وعده‌ غذایی خود رستوران را ترک کنند. با این حال، رستوران و نانوای دوون مکانی است که باید در کندی حتماً از آن بازدید کنید. اگر به دنبال بهترین رستوران‌ های کندی سریلانکا با سبک غذای چینی د هستید، این رستوران قطعاً خواسته‌ های شما را برآورده خواهد کرد.

  • باکس برنج و شیرچایی سنتی
  • سنتی سریلانکایی و چینی
  • ۱۱, Sri Dalada Veediya, Kandy

۵ تا از دیدنی ترین شهرهای سریلانکا برای توریست ها

اگر می‌ خواهید طعم غذاهای محلی اصیل را امتحان کنید، حتما به رستوران رویال بار اند هتل بروید. اینجا یکی از بهترین رستوران ‌های کندی سریلانکا برای امتحان کردن غذاهایی مانند حمص، کیک ماهی و غیره است و همچنین مکانی خوب برای گذراندن اوقاتی خوش با دوستان. این رستوران دارای جذابیت باستانی است که گردشگران حتما عاشق آن خواهند شد. همیشه می‌ توانید انتظار غذا و نوشیدنی ها و خدمات عالی را در این رستوران داشته باشید.

  • کاری مرغ و کاری میگو
  • سریلانکایی و اروپایی
  • ۴۴, Kings Street, Kandy

اگر می ‌خواهید ماهی و غذاهای دریایی را در کندی امتحان کنید، هیچ مکانی بهتر از رستوران غذاهای دریای کندیان کینگ وجود ندارد. کادر پرسنل دوستانه هستند و رستوران برخی از خوشمزه ‌ترین غذاهای دریایی را در کل کشور ارائه می ‌دهد. بهترین قسمت این رستوران این است که قیمت ‌های مناسبی دارد و غذاهای با کیفیت بالا را با قیمت ‌های عالی ارائه می‌ دهد. همچنین نزدیک به جاذبه ‌هایی مانند موزه جهانی بودیسم، قصر سلطنتی کندی، اوداوتکله و معبد دندان مقدس است.

  • ماهی و چیپس و غذاهای دریایی
  • سریلانکایی، آسیایی و چینی
  • ۱۳۶, DS Senanayake Street, Kandy

وقتی به رستوران ‌های هندی در کندی می ‌رسیم، هیچ مکانی بهتر از بالاجی دوسای وجود ندارد. این یک رستوران ساده است که برخی از خوشمزه ‌ترین غذاهای هندی را در شهر ارائه م ی‌دهد. هزینه آن مقرون به صرفه است و پرسنل آن مهمان ‌نواز هستند، بنابراین خدمات اینجا در یکی از بهترین رستوران های کندی سریلانکا همیشه عالی است. اگر به غذاهای هندی اصیل علاقه مند هستید و در جستجوی رستوران ‌های هندی عالی در کندی هستید، بالاجی دوسای مکانی بسیار مناسب است

  • پیپر دوسا، دوسا پنیری و اولوندو وادای
  • هندی و آسیایی
  • ۰۹ Peradeniya Road, 09 D.S. Senanayake Veediya, Kandy

اگر می ‌خواهید خودتان را با غذاهای خوشمزه  به قیمت مناسب سرمست‌ کنید، باید بلافاصله به کافه امپایر بروید. این رستوران همه چیز را از سالاد، ماکارونی و پنیر، رول ‌های ماهی تا غذاهای دیگر سرو می ‌کند. خدمات اینجاد در یکی از محبوب ترین رستوران های کندی سریلانکا همیشه عالی است . کارکنان دوستانه و مهمان ‌نواز هستند.

  • رول‌های ماهی، کاری سریلانکایی
  • آمریکایی، سر‌لانکایی، اروپایی، آسیایی و فیوژن
  • ۲۱, Temple Street, Kandy

رستوران وایت هاوس کندی یکی دیگر از مکان ‌های محبوب بین محلی ‌ها و بازدیدکنندگان است. این رستوران دو طبقه است که طبقه اول آن یک کافه است که قهوه و شیرینی‌ های سبک را سرو می‌ کند، در حالی که طبقه دوم پ یکی از بهترین رستوران های کندی سریلانکا است که غذاهای سنتی سریلانکایی، هندی و چینی خوشمزه را سرو می ‌کند. اینجا یک مکان عالی برای تجریه غذاخوری آرام با عزیزان تان است. در کندی مکان ‌های بسیار خوبی برای صرف غذا وجود دارد و وایت هاوس بدون شک یکی از آن ‌هاست.

  • کاری ماهی گوآن، مرغ تندوری و کُرمای میگو
  • ترکیبی از غذاهای سنتی سریلانکایی، هندی و چینی
  • ۱, Dalada Veediya, Kandy

آیا به دنبال یکی از بهترین مکان‌ ها برای صرف غذا در کندی در یک شب عاشقانه هستید؟ در این صورت باید به کندی هاوس، یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های کندی سریلانکا بروید. این رستوران در گذشته ویلای وزیر اخرین پادشاهی کندی بوده است و سال ‌ها بعد به هتل بوتیک و رستوران تبدیل شده است. این مکان یک باغ جذاب و چشم نواز و نمای زیبایی از زمین ‌های برنج کاری را به مراجعین ارائه می دهد دارد. برای یک شام عاشقانه، رستوران کندی هاوس مکانی کاملاً مناسب است، به ویژه اگر سرویس ‌دهی را در ساحلی که با چراغ‌ ها و فانوس ‌ها تابان شده است انتخاب کنید.

  • کاری گوشت گاو با برنج بسمتی و بروکلی، ماهی پارا سرخ شده با برنج یاسمین
  • ترکیبی از غذاهای سنتی سر‌لانکایی و فیوژن اروپایی
  • Amunugama, Gunnepana, Kandy

اگرچه این رستوران غذاهای غیر گیاهی را نیز ارائه می ‌دهد، اما سالا تایل یکی از بهترین رستوران ‌های کندی سریلانکا در زمینه غذاهای گیاهی است و منوی آن شامل برخی از خوشمزه ‌ترین غذاهای گیاهی در شهر است. غذاها قیمت مناسبی دارند و سرویس همیشه سریع و دوستانه است. سالا تای برای بازدید کنندگانی که با خانواده سفر می‌ کنند، ایده آل است زیرا برای همه کسانی که به این رستوران می ‌آیند، چیزی وجود دارد. سالا تای بدون شک یک از رستوران هایی است که باید در طی اقامت خودتان در کندی به آن سر بزنید. اینجا یکی از بهترین رستوران ‌های گیاهی و غیر گیاهی در کندی است.

  • سوپ قارچ و کاری قرمز
  • تایلندی و آسیایی
  • ۹۲۱, Peradeniya Road, Kandy

رستوران ویا روزا یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های کندی سریلانکا است که امتحان کردن غذاهای آن لبخند را بر لبان شما خواهد آورد. پیشنهاد می کنیم به این رستوران حتما در طول اقامت تان در کندی سر بزنید. غذا و سرویس عالی است و برای کسانی که به دنبال یک مکان آرام و شیک برای صرف ناهار یا شام هستند، ویا روزا انتخابی مناسب خواهد بود.

  • برنج و کاری و صبحانه
  • چندملیتی
  • ۷۱/۱۸, Dodanwela Passage, Asgiriya, Kandy

بیک هاوس یک مکان عالی برای توقف و غذا خوردن در طول سفرتان در شهر است. غذاها تمیز هستند و خدمات نیز خوب است. در منوی این رستوران انواع مختلفی از میان وعده ‌ها و گزینه‌ های برنج و کاری موجود است. همچنین فضای غذاخوری با تهویه هوا نیز در دسترس است و کافه طبقه پایین نیز انواع غذاهای بین المللی را ارائه می ‌دهد.

  • ۳۶ Sri Dalada Veediya, Kandy 20000, Sri Lanka

رستوران سویا سنتر به خاطر خوراکی‌ های سنتی که از دان ه‌های سویا تهیه می ‌شوند مشهور است. این کافه رستوران انواع میان وعده‌ ها و نوشیدنی ‌ها را ارائه می ‌دهد و همچنین گزینه‌ های خوبی هم برای گیاه‌ خواران دارد.

  • M.C.A, E L Senanayake Veediya, Kandy, Sri Lanka

رستوران‌ های پیتزا هات به دلیل پیتزاهای سفارشی خانوادگی خودشان محبوب و شناخته شده هستند. در غرب دانشگاه رتناپورا در کندی دو فروشگاه پیتزا هات وجود دارد و یکی هم در جاده کاتوگاستوتا در مرکز کاندی قرار دارد.

  • ۰۶ A9, Kandy, Sri Lanka

اگر به دنبال غذاهای گریل شده خوشمزه هستید، لایسنسد تو گریل بدون شک یکی از بهترین رستوران های کندی سریلانکا است. با همبرگرهای فوق العاده آبدا و خوشمزه، این رستوران کوچک یک توقفگاه عالی برای یک تجربه غذاخوری سریع قبل از بررسی بیشتر شهر است.

  • ۷۹/۱ George E De Silva Mawatha, Kandy 20000, Sri Lanka

رستوران پررا اند سانز در یک منطقه آرام مکان مناسبی برای خرید خوراکی یا چیزی برای خوردن است. کارکنان سریع هستند و محل رستورتن تمیز است. غذاهای طعم تازه‌ ای دارند و انواع شیرینی ‌ها، رول ‌ها و کیک ‌های خوشمزه را هم می توانید اینجا پیدا کنید.

  • ۷۰۷۲ Peredeniya Road, Kandy, Sri Lanka

رستوران مشهور مرغ سوخاری KFC با شعبه‌ هایی در سراسر کشور سریلانکا اینجا هم محبوب است. مرغ های سوخاری اینجا در یکی از بهترین رستوران های کندی سریانکا هم مورد علاقه مردم محلی و بازدیدکنندگان است.

  • ۳ Sri Dalada Veediya, Kandy 20000, Sri Lanka

داینمور یک زنجیره رستوران فست فود حلال است که رستوران ‌هایی در سراسر جزیره دارد. این رستوران یک منوی گسترده از غذاهای لذیذ هندی دارد که شامل غذاهایی مانند ماسالا میگو، ماسالا مرغ تیکا، مرغ تندوری و موارد دیگر است. داینمور بیش از ۲۰ سال است که در حال فعالیت است و هنوز هم پرطرفدار است.

  • ۱۵ George E De Silva Mawatha, Kandy, Sri Lanka

KK King Kebab  یکی دیگر از بهترین رستوراین های کندی سریلانکا است که در در زمینه تهیه کباب های لذیذ متخصص است. این رستوران توسط یک مسلمان اداره می ‌شود و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. کباب های اینجا از برترین کباب ‌ها در سریلانکا هستند و منوی غذایی متنوعی هم به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

  • ۷JMF+QMM, පේරාදෙණිය පාර, Kandy 20000, Sri Lanka

رستوران Indian Summer ترکیبی از یک رستوران بین‌ المللی و یک رستوران هندی است. غذاها هندی اصیل و بسیار خوشمزه هستند. سرویس هم عالی است.

  • ۲ Kumara Veediya, Kandy 20000, Sri Lanka

تعداد زیادی رستوران مانند بالاجی دوسای، ناگالینگامز بوان و بسیاری دیگر در سریلانکا و کندی وجود دارد که به نیازهای هر مسافر پاسخ می ‌دهند.

تعداد زیادی رستوران هندی در کندی وجود دارد، به ویژه رستوران ‌های هندی جنوبی، زیرا تأثیرات آشپزی هندی جنوبی در غذاهای سریلانکایی قابل مشاهده است. برخی از رستوران ‌های هندی معروف در کندی عبارتند از بالاجی دوسای، سری کریشنا دوسای، ناگالینگامز بوان، گلوبال کیچن و بسیاری دیگر.

برخی از بهترین رستوران‌ های روی پشت بام در کندی عبارتند از سلایتلی چیلد لانج بار و رستوران، تاورن ۲۹ روفتاپ بار و ورلد اسپایس-کی‌سی‌سی.

دهان تان آب افتاد؟ از رستوران ‌های گیاهی خالص تا رستوران ‌هایی که غذاهای بین‌ المللی ارائه می‌دهند، کندی برای عاشقان غذاهای بی ‌نظیر پیشنهادهای بسیار جذابی دارد. بنابراین، برای یک سفر شگفت ‌انگیز به سریلانکا برنامه‌ ریزی کنید و برای تجربه‌ ای لذت‌بخش در بهترین رستوران های کندی سریلانکا آماده شوید.

مطالب مرتبط

برای سفر در پاییز به چه وسایلی نیاز داریم؟

فرودگاه ایلام کجاست؟

معرفی بخش ها و وسایل بازی پارک ارم تهران