آیا ما آدم ها از سیاره دیگری به زمین آمده ایم؟!

فرازمینی بودن انسان

در مورد منشاء خلقت و حیات روی زمین نظریه ها و باورهای مختلفی وجود دارد. بسیاری به نظریه خلقت معتقدند و برخی دیگر نظریه تکامل را دلیل منطقی وجود انسان ها می دانند. با این حال اخیرا نظریه بسیار جالب و در عین حال عجیبی مطرح شده که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. طبق این نظریه باور کردن چنین چیزی واقعا دشوار و حتی غیرممکن است. با الی گشت همراه باشید تا ببینیم چه دلایلی برای اثبات نظریه فرازمینی بودن انسان وجود دارد.

مطالب مرتبط:
نشانه هایی از فرازمینی ها در نیومکزیکو!
آیا فرازمینی ها واقعا وجود دارند؟
نخستین اجداد بشر در مریخ زندگی می کردند!

دکتر الیس سیلور کسی است که این نظریه جسورانه را مطرح کرده است. این دانشمند سال ها عمرش را به تحقیق و مطالعه در مورد سیر تکامل انسان ها اختصاص داده است و در نهایت به این نتیجه رسیده که ما نمی توانیم اهل زمین باشیم! به اعتقاد او انسان ها در جای دیگری تکامل پیدا کرده اند و بعد به زمین آمده اند! دکتر سیلور می گوید که انسان ها در مقایسه با سایر گونه هایی که در زمین زندگی می کنند بسیار پیشرفته و باهوش هستند. از توانایی برقراری ارتباط گرفته تا هوش بالای ما در حل مساله و ساخت تجهیزات و ابزار همه و همه نشان می دهد که با برتری قابل توجهی نسبت به تمام گونه های زمینی داریم.

دکتر سیلور برای اثبات نظریه اش ۱۷ دلیل مطرح می کند و این دلایل را در کتابش به نام «انسان ها اهل زمین نیستند» منتشر کرده است. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می کنیم تا خودتان در مورد فرازمینی بودن انسان قضاوت کنید:

  • آفتاب سوختگی: اگر از ابتدا قرار بوده ما در زمین زندگی کنیم چرا تا این حد در برابر نور آفتاب آسیب پذیر هستیم؟ نور خورشید روی حیوانات و موجودات زنده دیگر تاثیر بدی ندارد اما باعث آفتاب سوختگی و حتی سرطان در انسان می شود! دکتر سیلور می گوید که مثلا خزندگان از نور آفتاب برای تنظیم دمای بدنشان استفاده می کنند. اما انسان ها باید از قرارگیری طولانی در معرض نور خورشید خودداری کنند وگرنه دچار گرمازدگی، گیجی و حتی مرگ می شوند! او اینطور نتیجه گیری می کند که ما از سیاره ای آمده ایم که نور کمتری دریافت می کرده است!
  • بیماری: یکی دیگر از استدلال های دکتر سیلور در مورد فرازمینی بودن انسان این است که سیستم ایمنی بدن ما به شدت ضعیف است. شرایط و محیط های مختلف باعث بیماری ما می شوند و نسبت به گونه های دیگر میزان بیماری ما بسیار بالاتر است. به گفته دکتر سیلور ما همیشه به طور مزمن مریض هستیم. در حقیقت، اگر بتوانید فردی را پیدا کنید که ۱۰۰% سالم باشد و هیچ گونه بیماری و مریضی آشکار یا مخفی نداشته باشد واقعا جای تعجب دارد! من که در تمام این سال ها نتوانسته ام چنین فردی را پیدا کنم!
  • وضع حمل سخت: اگر به گونه های پستاندار دیگر نگاه کنیم می بینیم که آن ها هیچ گونه مشکلی در تولید مثل ندارند و بدون هیچ گونه کمکی می توانند وضع حمل کنند. اما انسان همیشه در هنگام وضع حمل مشکل داشته و خطرات زیادی حتی خطر مرگ او را تهدید می کند.
  • کمر درد: دکتر سیلور معتقد است که دلیل مشکلات متعدد کمردرد که اکثر آدم ها را درگیر کرده به دلیل جاذبه زمین است. اون اینطور استدلال می کند که بدن ما برای زندگی در محیطی با جاذبه کمتر مطابقت دارد و جاذبه زمین به مرور باعث دردهای پشت و کمر می شود.

اگر تمام فرضیات دکتر سیلور را قبول کنیم این سوال پیش می آید که اصلا چرا و چطور انسان ها به زمین آمده اند؟ اگر واقعا زندگی در زمین برای انسان ها تا این حد سخت و دشوار است چرا به این جا سفر کرده ایم؟ خب، دکتر سیلور نظریه ها و فرضیاتی هم در این رابطه دارد و معتقد است که زندگی در زمین به نوعی «یک زندان» برای ما محسوب می شود و ما ظاهرا برای تنبیه و سپری کردن دوره محکومیتمان به زمین فرستاده شده ایم! به گفته دکتر سیلور این موضوع می تواند ذات خشن و پرخاشگر انسان و تمایل او به نابودی همنوع و سایر گونه ها را هم اثبات کند! البته نظریه دیگری هم وجود دارد که می گوید ما قبلا در منظومه آلفا سنتوری یا آلفا قنطورس بودیم و به دلایلی دیگر نمی توانستیم در آن جا زندگی کنیم. گروهی که موفق به فرار از سیاره اصلی شدند به زمین پناه آوردند و به این ترتیب زندگی در کره زمین آغاز شد! آلفا سنتوری کمترین فاصله را با منظومه شمسی دارد!

شاید مطرح کردن چنین نظریه ای به نظرتان عجیب برسد اما باید بدانید که کشفیات متعددی در گوشه و کنار این دنیا انجام شده که شاید از این نظریه حمایت کند. علاوه بر پیشرفت های شگفت انگیز مصریان باستان، اطلاعات بسیار بالای تمدن مایا در علم ریاضیات و نجوم و …اخیرا در مکزیک آثاری عتیقه کشف شده که متعلق به ۷۰۰۰ سال پیش هستند. چیزی که این آثار را بی نظیر می کند تصاویر روی آن هاست. این آثار اغلب مجسمه ها و تندیس های کوچکی هستند که شبیه به تصویر فرازمینی ها و بیگانگان هستند! دانشمندان هنوز جواب مشخصی برای این اشکال عجیب و غریب ندارند!

نظریات دکتر سیلور در عین حال که بسیار جالب و هیجان انگیز است اما بسیار عجیب و باورنکردنی به نظر می رسد. تاکنون نظریه او موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرد است و هنوز این مباحث در حد فرضیاتی جالب توجه باقی مانده اند. نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید فرازمینی بودن انسان حقیقت دارد و ما از سیاره یا منظومه دیگری به زمین آمده ایم؟ یا آنکه این مباحث صرفا زاییده تخیلات و ذهن انسان هاست و زمین، خانه اصلی ماست؟! ما در این باره قضاوتی نمی کنیم و صرفا این نظریه جالب توجه را برای شما روایت کردیم. قضاوت با خود شماست!

منبع: express.co.uk

مطالب مرتبط

جشنواره های کیش در طول سال

آشنایی با انواع سوغات کیش

بهترین شهربازی های ازمیر برای تجربه یک شب شگفت انگیز

۱۱۷ نظرات

منوچهر جهانگیر 1397-06-04 - 3:42 ب.ظ
دزسته ما از بهشت به زمین آمده ایم دنبال آلفا قنطوروس نباشید
بینگ بنگ 1402-02-31 - 5:29 ب.ظ
سلام هم نوعان اول ینکه ادم وهوا دونفرچجورب ۸تا۹تاگروه خونی وبیشترداشتندامثبت ب منفی او منفی اومثبت و...واینکه نژاد سفیدپوست سیاه پوست وسرخ پوست وزردپوست وخیلی های دیگگه وچشم رنگی ابی سبز یشمی مشکی ایناهمه از ادم وفقط هوا تشکیل شدندآیا هوا واقعا انسان بود یاچیزی دیگر اوکه نخست ااسمش پیداست ادم وانگاه هواچه بودوکه بود؟؟؟؟من خیلی جوابهادارم ولی بدلایل ملی نمیتوان صحبت کرد اینجافضای مجاز
فاطمه 1397-09-07 - 6:55 ق.ظ
دقیقا درسته ما از بهشت به زمین اومدیم.
M 1400-02-29 - 2:17 ق.ظ
/:
امیر محمد جنگی 1397-12-18 - 8:34 ب.ظ
شاید همه گفته های این دکتر درست است پسری دنیا امده است که حالا بزرگ شده است و میگوید من از فضا امده ام گفته ما هر 100سال به سیاره دیگری سفر میکنیم عمر ما زیاد است ان پسر حالا گم شده است گفته شده است که در امریکای جنوبی سفینه ای حرکت کرده است شاید ان پسر بوده است ان پسر گفته که سیاره شما اینجا نیست کسانی که باور کرده است و کسانی که باور نکرده است به من فرقی ندارد تمام با تشکر از خواندنتان.
امیرحسین 1399-10-06 - 10:27 ق.ظ
از نظریه داروین برای من به شخصه قابل قبول تره
danygh111 1398-03-01 - 8:56 ب.ظ
باسلام اینا چرطه اگه راست بود خود خدا در قرآن یا جای دیگری گفته بود منظورم از قرآن هم قرآن ناطقه هم خود قرآن
مهدی 1399-10-24 - 2:26 ق.ظ
قران کی ساخته شد بود ۱۴۰۰۰ سال پیش این قضایه برا کی برا بعد دایناسور ها
مختار 1400-04-05 - 3:37 ب.ظ
یک سوال دارم از شما چطور قرانی که در 1400 سال پیش به موضوع انبساط جهان اشاره کرده (یکی از موضوعات نوین علمی در حال حاضر بشریت) نمیتواند در مورد پدیده ای به این مهمی که مربوط به گذشه بشریت است سخن بگوید . هر انچه که در قران میباشد حق است وقران کتابی است حاوی علوم گذشه واینده.
خردگرا 1401-05-28 - 2:39 ب.ظ
کجای قرآن درمورد انبساط حرف زده و آیه امده ؟ میشه بگین کدام سوره و ایه چند؟
Ali 1402-09-09 - 6:59 ب.ظ
سلام عرض ادب نظر من این که ما فضایی هستیم آیا بنظر شما چرا تئوری یا فضایی ها به ما این قدر شباهت دارن و آنها نوین و بهتر از ما هستند بنظر من خود زمین یه زندانه برای مثال ما تا ۲۵و۴۰ سالگی درس می خوانیم و بعد کار می کنیم و بعد از دنیا می رویم البته بنظر من ما از دنیا نمی رویم بلکه از زندان زمین آزاد می شویم بنظر شما هر کس بیشتر بداند زود می میرد نادان دیر تر البته ای نظریه منه و هزاران دلیل دارم و آیا خون حیوانات مثل ما هست البته بنظر من حیوانات امروزی ترکیبی از انسان و دوزیستان قدیم قبل از تکنولوژی هست آیا خون آنها با ما کوچک ترین شباهتی دارد و یک نظریه دیگر هم دارم بنظر شما ما ترکیبی از فضایی یا تئوری ها و حیوانات زمین نیستیم و هزاران نظریه بنظر من این ها بهترین نظریه هست نظر شما چیست ممنون از خواندن تون
ناشناسی گفت 1402-05-25 - 1:48 ب.ظ
خدا که قرار نیست که همه چیز رو تو قراتن بگه اگه می گفت که دیگه ما برای چی به وجود. می امدیم
Parvaneh 1399-02-20 - 5:24 ق.ظ
درسته طبق آیه ۳۸ سوره بقره ما تنبیه شدیم و از بهشت به زمین فرستاده شدیم. قُلْنَا اهْبِطُوا مِنْهَا جَمِيعًا ۖ فَإِمَّا يَأْتِيَنَّكُمْ مِنِّي هُدًى فَمَنْ تَبِعَ هُدَايَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ گفتیم: همه از بهشت فرود آیید، تا آن گاه که از جانب من راهنمایی برای شما آید، آنان که پیروی او کنند هرگز بیمناک و اندوهگین نخواهند شد.
لیلااحدی 1399-08-23 - 11:40 ب.ظ
سلام به همگی بنظر من میتونه صحت داشته باشه وهم میتونه نباشه درهر صورت ما چیزی از قبل تولد بیاد نمیاریم وهزاران فکر واندیشه داریم که از کجا امدیم به کجا میریم در حقیقت حرف هیچکسم باور نداریم چون نه کسی از قبل اگر زندگی بوده یادشه نه از مرگ برگشته که واسمون تعریف کنه همه چی یه راز باقی مونده درکل گذشته ها گذشته باد به زندگی بعد مرگ فکر کرد بیشتر که کجا میخوایم بریم.
طاها 1399-08-24 - 4:59 ب.ظ
سلام.من فک کردم و به نظرم بله ما از بهشت تبعید شدیم به زمین ولی جز اخرت و این دنیا بازهم دنیاهای دیگردی هم هست از کجا معلوم قرانی که بدست مارسیده همون قران واقعی باشه.میدونم کلام خدا در قرانی که دست ماست خیلی معقول هست ولی احتملا همش نیست و این وسط چیزهای دیگری هم هست.ممنون خیلی جالب بود.
النا 1399-09-24 - 11:47 ق.ظ
به نظر من هم ای نظریه درسته ولی چرا انسان ها تنبیه دن و به زمین فرستاده شدن و کی ما هارو به زمین فرستاده و چرا چرا زبان انسان های هر کشور با کشور های دیگه تفاوت داره اصلا ما تنبیه شدیم و به اینجا اومدیم و شاید هم خودمان برای تنبیه خودمان به زمین آمده ایم و این نان مسدهد که ما دانش بالایی داریم و خانه اصلی ما دقیقا کجاست ، چه شکلی، آیا غذا هاش با زمین فرق داره ، آیا در خانه اصلی ما حیوانات زمین هم هستند یا اگه خانه ما زمین نیست پس چرا به خانه اصلیمان بر نمیگردیم و شما طوی نوشته هایتان گفتید:«انسان ها بی رحم هستند و هم نو خودشان را میخورند و حتی حیوانات دیگر و اگر این گونه باشد من حاضر نیستم از زمین بروم چون دوست ندارم هم نو خودم و حیوانات دیگر را بخورم من ۱۲ سالم هست و لطفا به سوالات من پاسخ بدید با تشکر
آنا 1399-10-11 - 11:58 ب.ظ
منم همسن خودتم ولی میتونم بهت توضیح بدم من یکسالی هست به این موضوع فک کردم الانم وقتی داشتم تحقیق میکردم به این مقاله بر خوردم ببین عزیزم منظور از هم نوع خوری خوردن واقعی نبود تو حتی ممکنه با حرف زدنت یا طرز فکرت هم نوع تو بخوری...من خدا و قرآن و گذشته ای که قرآن به ما میگه رو رد نمی کنم اما بنظر من یه ما در یه سیاره ی دیگه ساکن بودیم و همین بلایی رو که سر زمین داریم میاریم سر اونجا اوردیم بعد دانشمندان زمین رو پیدا کردند همینطور که ما مریخ رو پیدا کردیم البته که نمی تونن کل یا حجم زیادی از انسان ها رو جا به جا کنن پس بنظر من انسان های ازمایشگاهی رو اوردن اینجا البته که خالق ما خداست ولی ما که نمی دونیم شاید خدا خواسته منظورشو رمزی بگه شاید منظورش از جایی که ازش رانده شدیم همون سیاره ی قبلیمون بوده شاید منظورش از سیبی که حضرت آدم خوردن نابودی زمین توسط اجداد ما بوده ...ما با اینکه در عصر تکنولوزی هستیم ولی چیز هایی که نمی دونیم خیلی بیشتر از چیزاییه که میدونیم خیلیل فکر می کنن راجب دینمون همه چی رو میدونن اما خیلی از ایه های قران رمزی نوشته شون ...ما راه خیلی درازی برای فهمیدن همچی داریم و تا قبل از پایان اون راه احتمال اینکه بتونیم یه سیاره ی جدید نقل مکان کنیم خیلی کم و پر ریسکه ما داریم خیلی زودتر از فرا رسیدن زمانش زمین رو خراب می کنیم☹
آرش 1400-06-15 - 8:06 ب.ظ
من اگر بفهمم که سیاره اصلی ما جایی دیگر است و میتوانم به آنجا سفر کنم، حتما به آنجا می روم جون اهل اکتشاف و دیدار با هم نوع های خود و دیگر بیگانگان سیاره های دیگر هستم. در ضمن، من هم سن شما هم هستم.
Nadia 1401-02-01 - 1:41 ق.ظ
شما یک دور کامل با ترجمه فارسی بخونش ببین حرفاش معقول هست یانه. اگه تنبلیت میشه پارسا ایرانی تو یوتیوب هر روز یکی از آیه هاشو میخونه برو تو سرچ یوتیوب بزن پارسا ایرانی
مرینت 1399-09-24 - 11:48 ق.ظ
به نظر من هم ای نظریه درسته ولی چرا انسان ها تنبیه دن و به زمین فرستاده شدن و کی ما هارو به زمین فرستاده و چرا چرا زبان انسان های هر کشور با کشور های دیگه تفاوت داره اصلا ما تنبیه شدیم و به اینجا اومدیم و شاید هم خودمان برای تنبیه خودمان به زمین آمده ایم و این نان مسدهد که ما دانش بالایی داریم و خانه اصلی ما دقیقا کجاست ، چه شکلی، آیا غذا هاش با زمین فرق داره ، آیا در خانه اصلی ما حیوانات زمین هم هستند یا اگه خانه ما زمین نیست پس چرا به خانه اصلیمان بر نمیگردیم و شما طوی نوشته هایتان گفتید:«انسان ها بی رحم هستند و هم نو خودشان را میخورند و حتی حیوانات دیگر و اگر این گونه باشد من حاضر نیستم از زمین بروم چون دوست ندارم هم نو خودم و حیوانات دیگر را بخورم من ۱۲ سالم هست و لطفا به سوالات من پاسخ بدید با تشکر
محمدمهدی 1399-09-25 - 11:28 ب.ظ
بنظرم این نظریه که ما برای سیاره زمین نیستیم درسته. چندین داستان تاریخی مثل داستان کشتی نوح یا قدرت شکافتن دریا و شکافتن ماه که از قدرتای ماورایی هستش و فقط از یک فرد خاص بر میاد که خود خدا هم گفته فرستاده من هستن. یا همین تنبیه انسان و اخراج اون از بهشت و همینطور سازه های عجیب و غریب که برای مثال اهرام مصر با یک سری ستاره های خاص هماهنگن و یا اینکه مختصات ساخته شدن این بناها با عدد دقیق سرعت نور برابرن. و نماد و نقاشیای اون دوره که مونده میتونه این فرضیه رو قوی تر کنه.
آنا 1399-10-12 - 0:00 ق.ظ
منم همسن خودتم ولی میتونم بهت توضیح بدم من یکسالی هست به این موضوع فک کردم الانم وقتی داشتم تحقیق میکردم به این مقاله بر خوردم ببین عزیزم منظور از هم نوع خوری خوردن واقعی نبود تو حتی ممکنه با حرف زدنت یا طرز فکرت هم نوع تو بخوری...من خدا و قرآن و گذشته ای که قرآن به ما میگه رو رد نمی کنم اما بنظر من یه ما در یه سیاره ی دیگه ساکن بودیم و همین بلایی رو که سر زمین داریم میاریم سر اونجا اوردیم بعد دانشمندان زمین رو پیدا کردند همینطور که ما مریخ رو پیدا کردیم البته که نمی تونن کل یا حجم زیادی از انسان ها رو جا به جا کنن پس بنظر من انسان های ازمایشگاهی رو اوردن اینجا البته که خالق ما خداست ولی ما که نمی دونیم شاید خدا خواسته منظورشو رمزی بگه شاید منظورش از جایی که ازش رانده شدیم همون سیاره ی قبلیمون بوده شاید منظورش از سیبی که حضرت آدم خوردن نابودی زمین توسط اجداد ما بوده ...ما با اینکه در عصر تکنولوزی هستیم ولی چیز هایی که نمی دونیم خیلی بیشتر از چیزاییه که میدونیم خیلیل فکر می کنن راجب دینمون همه چی رو میدونن اما خیلی از ایه های قران رمزی نوشته شون ...ما راه خیلی درازی برای فهمیدن همچی داریم و تا قبل از پایان اون راه احتمال اینکه بتونیم یه سیاره ی جدید نقل مکان کنیم خیلی کم و پر ریسکه ما داریم خیلی زودتر از فرا رسیدن زمانش زمین رو خراب می کنیم
محمد رضا 1399-10-16 - 4:41 ب.ظ
نظر من اینه که ما اصلاً ماله زمین نیستیم واگه یک روزی بخواهند از زمین بروند من اولین نفر هستم
آرش 1400-06-15 - 8:01 ب.ظ
اگر به سیاره اصلی خودمان بتواتیم سفر کنیم، من هم همراه شما می آیم.
rasoli 1399-10-28 - 3:07 ق.ظ
باسلام خدمت همه دوستان من میخواهم چیزی که به نظرم رسیده در دوبیانه تآیید کنم اولی اونی که روحی که از بدن ماخارج شده بادوربین مادون قرمز تا حدودی ازش گرفتن به اسمان رفته به جایگاه ابدیش که میگن روح هرگز نمیمره دومن هم کتاب اسمانی قران چند با چندین جاه از اینکه این زندگی ماه امتحان است وزندگی مابعداز مرگ شروع میشه دقیق اون چیزی است که مابعد از مرگ میرم به سیاری یگر که زندگی ابد ما اونجاست باتشکر از همگی.......
Hossein_gamer 1399-11-16 - 4:34 ب.ظ
به نظر من اصلا ما چرا باید در مورد این چیزا فکر کنیم
علی 1400-08-27 - 9:16 ب.ظ
فتبارک احسن الخالقین گل گفتی
حمید 1399-12-04 - 8:42 ق.ظ
برای اونایی که میگن این نظریه توی قران نیومده .. ببینید دوستان پیامبران مخصوصا حضرت محمد خیلی باهوش بودن . اون زمان مثلا میگفتن مو های زائد خودتونو کوتاه کنید که محل زندگی شیطانه خب شیطان که واقعا اونجا زندگی نمیکرده در واقع منظورشون میکروب بوده که اگه میگفت میکروب برای همه یه چیز عجیب غریب بوده .. خب حالا اونجایی هم که میگه ادم سیب میخوره و از بهشت رانده میشه هم همینه منظورش از سیب همون کارایی هس که توی سیاره ی دیگه کردیم و بهشت هم همون سیاره هست . راستی اگه ادم فضایی وجود داره پس چرا توی قران چیزی ازش نگفته ؟؟ چون انسانی که ازش یاد میکنه همون فضایی هاس یعنی ماا .
علی 1399-12-09 - 11:12 ب.ظ
درباره آدم فضایی هم تو قرآن هست. تو ندیدی. فکر کنم یه آیه شبیه این بود: جنبندگان آسمان ها و زمین
حمید 1399-12-04 - 8:49 ق.ظ
یه چیز دیگه . الانم داره همون اتفاق میوفته، ادما دارن زمین رو نابود میکنن از اون طرف ادمایی مثل ایلان ماسک به خاطر حفظ نسل بشر اونارو میفرسته یه سیاره ی دیگه که اصلا متعلق به ما نیس
کالن 1400-03-08 - 5:44 ب.ظ
الانم داره هتلشو میسازه ولی یه چیزی خیلی فکرمو درگیر کرده اینکه یه جا خوندم شاید انسان ها موجودات فرا زمینی باشن پس به نظر من یه فرضیه هم هست که همه ما انسان ها قدرت ماواریی داریم که واقعا داریم و اینکه اشرف مخلوقات هستیم پس به نظر من اگر هم ما فرا زمینی نباشیم چجوری میشه که اون فرا زمینی ها از ما پیشرفته تر باشن/؟؟؟؟ یه فرضیه دیگ ای هم هست اگر بالفرض اون ها هم نوعی انسان باشن نسل قدیمی ما هستن همین طور که میبینین نسل الان با نسل 1000 سال قبل چ از نظر قد و قیافه و هوش فرق کرده ان و اینکه اگر هوشمند و پیشرفته تر از ما هستن چرا تا الان به زمین حمله نکردن ؟؟ما انسان ها که به قول خودمون هنوز خیلی پیشرفته نیستیم چجوری داریم سیاره مریخو برای زندگی اماده و تحقیق میکنیم؟ و اینکه واقعا اونها(موجوداتی که در زمین زندگی نمیکنن یا به قول خودمون فرا زمینی ها ک خودمونم محسوب میشیم ) وجود دارن چه از نظر علمی و منطقی چون توی هر کهکشان بیش 300 میلیارد سیاره وجود داره بعد فک کنید چقد گهگشان ما داریم و 7 تا آسمان و اینکه بگیم فقط در کره زمین موجود زنده ای هست مسخره هست نظرتون چیه ؟؟؟
علی 1399-12-09 - 11:10 ب.ظ
حضرت آدم (ع) از بهشت اومده و شاید بهشت هم یه نوع سیارست.
نازنین زهرا محمد نژاد 1399-12-14 - 6:10 ب.ظ
به نظر من این مطلب درسته چون احتمال این هم هست که بهشت خودش یک نوع سیاره باشه و حضرت آدم از اون سیاره به کره زمین اومدن
رضا 1399-12-14 - 11:11 ب.ظ
واقعا خیلی عجیبه خیلی!!! پس چطور خدا تو قرآن گفته انسان رو تو زمین آفریده وای خدایااااال من دوس داشتم تو آینده زندگی کنم که همچی رو بفهمممممممنم
Fati 1399-12-16 - 9:34 ق.ظ
من میگم با انسانیت و شرافت و خوبی زندگی کنیم،حالا مهم نیست قبلش کدوم گوری بودیم و بعدش کدوم گوری میریم
مبینا 1400-01-27 - 12:48 ب.ظ
به نظر من که بهشت یک سیاره بوده که ما در اونجا ساکن بودیم من کاملا این متن رو. می پذیرم وکتاب انسان ها از فضا آمده اند رو به همه پیشنهاد میکنم. باتوجه. به این ۲۷و۲۶سوره ی بقره ما میتوانیم حداقل۶۳درصد این متن رو باور کنیم فکر کنم انسان ها تبعید شدند و دلیل تبعید رو هم با یه مثال میگم خب الان در کره ی زمین کسانی که جرمی را مرتکب میسن رو زندانی می کنند وشابد در اون سیاره چون جایی برای. مجازات نبوده انسان های گناهکار رو به سیاره ی دیگه یا منظومه ی دیگه فرستادن. وانسان در اینجا ساکن شده. به نظر من ما یا در منظومه ی دیگری زندگی میکردیم که خیلی به منظومه ی شمسی نزدیک بوده و اهالی سیاره ی قبلیمون تونستن بعد از بررسی شرایط زمین و منظومه ی شمسی انسان ها رو به زمین بفرستند یا اینکه ما در سیاره ی زحل در منظومه ی شمسی زندگی میکردیم(من بعد از کلی مطالعه و تحقیق در مورد سیاره ی زحل و منظومه های دیگر این نظریه را با شما هم درمیان گذاشتم من نظریه ی دوم رو با توجه به شبیه بودن شرایط زحل به زمین و شبیه بودن آدم فضایی های زحل به انسان ها میگویم من کاملا این مطلب رو پذیرفتم و واقعا واقعا بعد از خواندن کتاب انسان ها از فضا آمده اند دلیل های دیگری هم به ذهنم رسید که خواستم شما هم در جریان باشید خیلی ممنون از توجه تان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌
مرینت 1400-02-11 - 8:11 ب.ظ
به نزر من این واقعی است و ما از زنین نیستیم و جن ها برایه این زنین هستن
سعید 1400-02-23 - 2:04 ق.ظ
کتاب گمشده انکی نوشته زکریا سیتچین را مطالعه کنید . جواب را پیدا خواهید کرد
ستایش 1400-02-27 - 12:48 ب.ظ
سلام. همه ی این هارو خدا میدونه این ها واقعی نیست چطوری انسان به زمین امده این چیزا همه تخیلات امکان نداره که واقعی باشه انشاالله علم پیشرفت میکنه و دانشمندان در اینده ماشین زمان میسازند و جواب همه چیز را میگیرند
آرش 1400-06-15 - 8:07 ب.ظ
اگه بخوایم با این انشاالله گفتن ها وقتمون رو سر کنیم، هرگز موفق نمیشیم! باید خودمون تلاش کنیم از قدیم گفتن از تو حرکت/ از خدا برکت
..... 1400-02-31 - 11:11 ب.ظ
دوستان درسته ما از یه سیاره دیگه به زمین تبعید شدیم و الکی دنبال ادم فضایی ها نگردید چون خود ما ها هستیم چون ما مطابق با سیاره زمین به این شکلی که هستیم تبدیل شدیم هم‌ارزی تابشی زمین قطعا شکل اساسی در تشکیل ما دارد دی ان ای ما کد گذاری شده است هیچکسی نمی دونه اگر تو فضا بخوان بچه به دنیا بیارن اون بچه چه شکلی هستش
مختار 1400-04-05 - 3:55 ب.ظ
نگاه کنید اگر ما در سیاره دیگری زندگی میکردیم وبه هر دلیلی به زمین کوچ کرده باشیم میبایست خاطره ای داستانی وموضوعی از زندگی گذشته ما در ان سیاره کذایی سینه به سینه برای ما نقل میشد من طبق اصول فکری خودم در این نظریه ایرادی نمیبینم واگر ژرف اندیشی هم داشته باشیم وبه اصول اسلامی خودمان هم نگاه کنیم این فرضیه قابل قبول است پیامبران از طرف خدا یکسری قانون برای زندگی فردی واجتماعی انسان اورده اند که این قوانین به انسان کمک میکند که اصل وبنیان خودش را بشناسد این موضوعچنین می‌نماید که سرگذشتی را که خدا دربارهٔ سکونت دادن آدم و حوا در بهشت و فرود آوردن آنها به زمین پس از تناول از درخت مزبور، بیان می‌فرماید مثالی برای مجسم کردن حال انسان است. چه این که او قبل از ورود به دنیا در عالم قدس دارای سعادتها و کرامتها بوده و در منزلگاه قرب و رفعت و سرای نعمت و سرور و انس و نور، در جوار پروردگار عالم با دوستان روحانی قرار داشته است و سپس به جای آنها انواع رنجها و ناملایمات و گرفتاریها و ناراحتیها را بر اثر میل به زندگی دنیا و این مردار گندیده پست، اختیار می‌نماید و چنانچه بعداً توجه کند و بسوی او باز گردد او را به همان مقام سعادت نخستین باز می‌گرداند و اگر بسوی او نرود و در مقام پست زمینی اقامت اختیار کرده و پیروی از هوای نفس کند خود را از آن همه نعمت محروم ساخته و به دار هلاکت انداخته است و جایگاه او جهنم خواهد بود.
مارال خوشبخت 1400-05-06 - 2:05 ق.ظ
سلام خسته نباشد کشف بزرگ من بر اساس علم برید تحقیق کنید و ببینید آدم فضایی ها وقتی حامله میشن بچه هاشون مث نه ماهه ب دنیا نمیاد واینکه اونها بچه های خودشونو یعنی جنین چهار ماهه ب دنیا میارن و این چهار ماهه بودن جنین انگاری ن ماهه کامل شده ب دنیا میاد و ب خاطر همین شکلشون اینجوری عجیب غریب هستش شما اگه برید مطالعه کنید میبینید ک جنین چهار ماهه داخل شکم ما عینه هو شبیه آدم فضایی ها هستش و این فرازمینی ها شکل جنین چهار ماهه رو دارن ولی بعد از تولد بزرگ میشن با همون ماهیتی و شکلی ک دارن و با همون شکل ظاهری ک ب دنیا اومدن رشد میکنن
علی 1400-08-27 - 9:12 ب.ظ
اصلا تن هر چی زیست شناس تو گور بود لرزید :\
Ehtesham 1400-05-26 - 1:47 ب.ظ
خب باید بگم خداوند انسان رو با روح و جسم افریده و بهشت و جهنم در واقع اون طور که در قرآن گفته شده نیست خود پیامبرم اینو گفته دلیلشم اینه که قوم عرب اون موقع و حتی مردم نمیفهمیدن ما الان تازه متوجه علم و دانش شدیم و خدا میگه که خلق کرد انسان را از خاک درسته خاک همین جسم امروزی که ما داریم یعنی ما از اولم از خاک ساخته شده بودیم که یعنی در عالم مادی یعنی همین سیاره ها و فضا زندگی میکردیم و بعد از مرگ روح ما میره به عالم غیب که غیر مادیه پس ما در سیاره ی دیگری زندگی میکردیم که خیلی بهتر از زمین بوده و اینکه اونجا چیکار میکردیم و چطور به اینجا اومدیم رو نمیدونم و اینم بگم که قرآن پر از رازه و ما قطعا برای خوردن یه سیب به زمین نیومدیم و این سیب قطعا یه راز هست این که کدوم سیاره بوده نه مشخصه و نه اهمیت داره چون ما قطعا به دلیل کار های اشتباه مجازات شدیم و دونستن این که شما از کجا اومدین فایده ای نداره عاقبت شما مرگه پس به فکر آینده خودتون باشید و انسانیت داشته باشید
حمید معصومی 1400-06-10 - 11:11 ق.ظ
انسان همانند بسیاری از جانداران روی زمین(جانوران و گیاهان) از فرگشت ( تغییر و تکامل ) جانداران دیگر بوجود آمده است علاوه بر دلائل فسیل شناسی و آناتومی یکی از مهمترین دلائلی که نشان می دهد انسان و سایر جانداران در یک دوره زمانی جد مشترک داشتند دلائل ژنتیکی می باشد . به عنوان مثال بیش از ۹۸ درصد ژن های انسان با « شامپانزه » مشترک است ، حدود ۸۰ درصد ژن های انسان با« گاو » و... پستانداران دیگر مشترک است حتی با گیاهان هم اشتراک ژنتیکی داریم . از طرفی سلول های و اساس و ساختار زندگی بر روی زمین بر اساس مولکول DNA می باشد و تفاوت ها در نوع مولکول DNA است اگر حیات فرا زمینی در سیاره ای دیگر وجود داشته باشددلیلی وجود ندارد که ساختار آن همانند موجودات زمینی باشد . با وجودی که از نظر آماری بسیاری از دانشمندان وجود حیات فرا زمینی را محتمل می دانند و با وجود این همه پیشرفت فناوری هنوز هیچ حیات فرا زمینی پیدا نشده است . پس خلاصه کلام این که مطالب گفته شده در این مقاله حداقل از دید دانش زیست شناسی و ژنتیک چرند است . هرکس که اندکی زیست شناسی خوانده باشد این را متوجه می شود . این دکتر هم برای شهرت چنین چرندیاتی ساخته است .
مهدیه 1402-02-14 - 11:17 ق.ظ
درود . من هم با شما مواف جامعه ما باید با تفکر علمی و نحوه تشخیص علم از شبه علم آشنا بشه تا دیگه هر چرندیاتی رو سریع باور نکنه!
صدری 1400-06-15 - 11:41 ق.ظ
ایشالله بعد ۱۲۰ سال ک فوت کردین میدونین ا.نجا چ خبره
آرش 1400-06-15 - 7:07 ب.ظ
من هم با این نظریه موافقم تا وقتی که به خودمون رحم نکنیم نمیتونیم به خانه خود برگردیم
محمد مهدی 1400-06-27 - 10:23 ب.ظ
اگه اینطور باشه که کلا باید قید نطریه داروین و تکامل رو زد... چرا همه چیزو انقد برای خودتون سخت و راز الود میکنید؟ خیلی ساده‌ست انسان امروزی از تکامل سلول های ساده بوجود اومده و از اول هم روی زمین بوده ... حالا یه عده میان حرف های عجیب و عریب و صد البته جذاب میزنن که نظر بقیه رو به خودشون جلب کنن در حالی که هیچ شواهد و مدارکی برای حرفشون نیست درست مثل اینکه ما از عدن تبعید شدیم...
امین 1400-07-23 - 4:20 ق.ظ
ما آدم ها دقیقا شبیه به سوپر من هستیم که سیارش روبه نابودی بود و به زمین فرستادنش سیاره ما رو به نابودی بود یا اینکه میخواستن گونه انسانو تو سیاره های دیگم پخش کنن.اونایی که از نعمت عقل بی بهرن میگن ما از بهشت اومدیم یا میمون بودیم
علی 1400-08-27 - 9:10 ب.ظ
به نظرم همون ادامه به دیدن سوپرمن کنی سنگین تره :)
علی 1400-08-27 - 9:08 ب.ظ
به نظرم ما از زمین هستیم‌ پس چرا اینقد نسبت به بقیه ضعیف تریم ؟ قدرت تکامل در تکامل حذفی موجودات ضعیف مثل انسان حذف می شوند ولی انسان حذف نشد . چرا ؟ چون عقلش تکامل یافت و این باعث شد زنده بمونه وگرنه احتمال اینکه ما حذف شیم یا تکامل قوی تر باشه بود ولی به دلیل اینکه بدن بخاطر عقل نیاز به تکامل نداشت و این شد که شدیم :)
شهرام گ ی 1400-09-13 - 2:29 ق.ظ
یه داستانی هست من شنیدم وقتی انسان توبهشت بوده از هیچ نوع غذاومیوه ای استفاده نداشته،بانورزندگی می‌کرده، (به عبارتی ساده ترتغذیه اش نوربوده)وقتی آدم و حوا از فرمان خدا سرپیچی کردند،فریب شیتان را خوردند ازبهشت رانده شدن به زمین. به نظر من امکانش هست که همون آدم فضایی پیشرفته ماادما باشه
reza 1400-09-16 - 1:17 ق.ظ
ما انسان ها از مريخ به زمين مهاجرت كرده ايم و اثار هاى زيادى در مريخ جا گزاشته ايم ما دباره ميخواهيم برعكس اين كارا انجام دهيم و دباره به مريخ برويم
امید 1400-09-25 - 4:51 ب.ظ
به نظرم درست میگه اول اینکه بیماری‌هایی مثل فشار خون ،قند ،چربی خون ،دیسک کمر رو فقط انسان ها میگیرن و چرا جانوران دیگه نمیگیرن!!!!دوم آشکارا در قرآن به هبوط بشر به زمین اشاره شده ،سوم اگه ما تنها هستیم چرا جهان در مقیاسی به این بزرگی )حداقل ۴۶ میلیارد سال نوری) ساخته شده ،اونم فقط و فقط برای ما!!!!کد های ژنتیکی که فقط در ما هست و در بقیه جانداران اصلا وجود نداره، ماهیت روح ، جهان های موازی ، فیزیک کوانتوم که تقریبا همه نظریات درونش قابل اثباته، و اصلی‌ترین، چرا ما در عرض فقط ۱۰۰ سال از الاغ سواری به این سطح از تکنولوژی رسیدیم؟چرا این صد سال تو دوره های دیگه اتفاق نیفتاده؟یا شایدم میلیونها سال پیش اتفاق افتاده این جهش علمی ،مثلا ساخت اهرام مصر....
مهدی 1400-09-26 - 1:39 ب.ظ
سلام دوستان من معتقدم که همه این ها تخیلاتی بیش نیست بنده پونزده سال درم و شش سال است در مورد این کار تحقیق میکنم معمولا افراد مذهبی میگویند که ما از بهشت تبعید شدیم و دانشمندی می گوید که نسل میمون ها هستیم و دیگری می گوید که کره دیگری زندگی میکنیم من این گونه فکر میکنم که بر اثر تغییراتی به وجود آمده تیم و مردمان خیال پردازی خدا نایب دروغین رو پیش پای ما گذاشتن شاید برای تون عجیب باشه خواب هوایی که میبینن رو بله خواب ها حقیقی هستن در واقع ما به بعد دیگری از سیاره میرویم وقتی روح از بدن انسان جدا میشود آنقدر که سرعت زیاد است به بعد دیگری از زندگی میرویم ما دقیقا از نسل جن ها هستیم که تکامل یافته تیم شاید فکر کنید که جن ها قدرت های زاید دارند اما ما هم جن هستیم که فقط پنج درصد از مغز مان فعاله جنده ها از انسان ها ترس دارند اگر غیر این بود انسانی وجود نداشت ما توانستیم کار هوایی بکنیم که هیچ موجودی قادر به انجام آن کار ها نبود آیا جن ها توانستند وسیله ای اختراع کنند که با آن در آسمان ها پر واز کنند ؟ دوستان بنده مهدی هستم و شعبده بازی ماهر شعبده تخیل نیست کلک نیست بلکه با فعال کردن بخش زیادی از مغز به این کار ماهر شویم بنده در هفت سالگی جنده زده شدم و هم اکنون با جن ها از تباط برقرار میکنم من می‌دونم چه اتفاقی قراره بیفته و چه اتفاقاتی افتاده
ارشیا 1400-10-18 - 2:25 ب.ظ
بسم الله الرحمن ارحیم ببینید اول اینکه هرچی که میگین همش یه فرضیس یعنی نه برای اثباتش هست و نه سوال معقولی پس یعنی در حد یه حرفه چون اگه این سوال واقعی باشه تمام پازل هایی که از دوران اول بشریت ساختن بهم میخوره دوم چجور میخواید منکر خدا بشید؟چه کسی از سیاهی سفیدی را اورد؟ چه کسی از هیچ انسان را ساخت؟ چگونه از خاک بدون دانه گیاه و علف رشد میکند؟ راستش این مقاله ایمان ادم رو سست میکنه ، چه کسی 124 هزار پیامبر را نازل کزد؟ پس تا الان بر وجود خداوند قانع شدید ، حالا میگین ما سیاره ای دیگه ای اومدیم ،،،،، اخه این چه سوال و فکر******* هست یعنی بشر هر چقدر داره میره جلو ایمانش به خدا کمرنگ تر میشه یعنی الان جوری شده که اگه حضرت موسی ظهور کنه و عساش رو به مار تبدیل کنه همه عین 5000 سال پیش بهش میگن جادوگر بگذریم برگردیم به اصل موضوع حالا بحث فرازمینی ها ، که خود قرآن بسیار بسیاااااااار راجبش حرف زده مثلا « هَذِهِ النُّجوم الَّتِی فِی السَّمَاءِ مَدَائِن مِثْل الْمَدَائِنِ الَّتِی فِی الأرْضِ مَرْبوطَه کلُّ مَدِینَه إِلَى عَمود مِنْ نور طول ذَلِکَ الْعَمودِ فِی السَّمَاءِ مَسِیرَه مِائَتَیْنِ وَ خَمْسِینَ سَنَه » ترجمه: این ستارگانی که در آسمان می‌باشند، شهرهایی هستند مانند شهرهای موجود در زمین؛ که هر شهری به ستونی از نور مربوط و متّصل است که طول آن ستون در آسمان به اندازه‌ی مسیر دویست و پنجاه سال است.» دقت کنید که قرآن به سیاره اشاره نمیکنه بلکه به شهر هایی در فضا اشاره میکنه پس یعنی خدا منکر این قضیه نشده اصلا برین سرچ کنین ایه ای درباره ی فرازمینی ها یعالمه جستجو میاره حالا میگین از سیاره ای دیگه اومدیم و طبق فرموده ی یکی از کامنت ها که گفته بود شاید خدا میخواد نا مفهوم به ما برسونه ،،، اخه ........ مرد مومن خدا از تو ترس داره یا از موجودات فضایی که این حرفو میزنی بعدشم مگه قرآن کتاب راز آلوده؟ قرآن طبق فرموده رسول اکرم حضرت محمد خداوند قرآن رو نوشته نوشته ای که تاکید زیادی بر ساده گیه متن و روان بودنش باشه که یعنی از بچه ی کوچک تا مرد کهنسال اونو بخونه متوجه حرف های کتاب بشه نه اینکه کتابو کنن اسغفرالله انجیل شیطان که متونش شیطانیه و یعالمه سوراخ و سنبه داره و یه نفر دیگه هم تو کامنتا گفته بود نمیدونم فقط مگه این دنیا هست که خدا برای این دنیا روز قیامت گذاشته ،،،، عزیزم خود پیامبر گفته که بعد روز قیامت دوباره موجوداتی دیگر با قیافه و قابلیت های متفاوت دیگه به زمین میاد ، نه اینکه دنیا کلا تموم شه فقط انسان ها و حیوان ها و جنیان و موجوداتی که برای این دنیا هستند برایشان روز قیامت برپا میشه و بعد ما هم این قضیه تکرار میشهو خود خدا هم گفته من موجودات مختلفی را افریده ام که ادم برترینشان هست بدلیل اینکه حق انتخاب دارد ، و یه نفر دیگه هم گفته که حتما ما از سیاره ای دیگه اومدیم و خداوند ما رو برای یه سیب تبعید نکرده خب جواب به اون عزیزم اینه که خداوند انسان را می افرینه و اول کار بهش میگه که انسان تو از این درخت سیب نخور ، فقط از این درخت ، ولی انسان همون اول کار مرتکب گناه میشه یعنی به حرف خدا گوش نمیده ، خب خدا هم میگه ادم از همین اولش گناه کرد وای به حال بقیه فرزنداش ، پس خدا کاری رو کرد ادم رو به زمین تبعید کرد تا در انجا زندگی کنه و نوادگانش تا روزی به نام روز قیامت که ادم ها بد و ناپاک رو از انسان های شریف و پاک جدا کنه تا انسان ها ی پاک زندگی جاودانه داشته باشن همیشه سعی کنید ایمانتونو حفظ کنید خدا رو با عقل درک نکنید چون انسان هم یه حد و مرزی داره و بیش از اون نمیتونه درک کنه مانند گربه ای که به ما هنگام نگاه به تلویزیون زل زده و با خودش میگه این داره چیکار میکنه؟ از حضرت ادم تا حضرت داوود تا سلیمان نبی تا حضرت یوسف ، حضرت موسی ، حضرت عیسی و .......... همشون اومدن تا به ما انسان ها چیزیرو بفهمونن که اینم هست خدا هست قیامت هست بهشت هست و جهنم هست من یه چیزیرو دارم میفهمم که هرچقدر ما داریم جلوتر میریم و پیشرفت میکنیم ، متکبر تر میشیم ، سرمونو بالاتر میگیریم اما خدای بالا سرمونو نمیبینیم هرچقدر داریم پیشرفت میکنیم ایمانمون داره ضعیف تر میشه داریم میشیم عین داستان موجوداتی که قبل انسان زندگی میکردند و خدا رو پرستش میکردن و رفته رفته قویتر میشدن تا اینکه خودشون ادعایه خدایی کردن و خدا اون قصر طلا و هیکل 3 متریشونو زیر شن و ماسه دفن کرد اگه میخواین سرچ کنین و ببینید تازه یه باغ معروفی که اسمش یادم رفته داخل اون موجودات ساخته شد و الانا اثاری از قصر طلاییشونو پیدا کردن خدا نگهدار
ابوالفضل 1400-10-22 - 3:41 ب.ظ
اگه اینها توی قرآن بود درست اما وقتی که قرآن نگفته توش حرفی برای همینه که ما در زمین زندگی میکنیم این زمان مال زمان انسان و هوا بوده که انسان سیب شیطان را خورد ما به زمین آمدیم
سعید 1400-11-11 - 11:59 ب.ظ
دوستان من نمیدونم از کجا آمدیم ولی اینو میدونم مجبوریم زندگی کنیم شاد باشیم غمگین باشیم به خودمون روحیه بدیم به خانواده و دوستان ما تو جامعه با همدیگه تو هر کشوری یا هر منطقه ای باید لذت ببریم اینم بگم که ما از طریق یه نیروی ماورایی که ما خدا در نظر میگیریم داریم هدایت میشیم محافظت میشیم فقط میشه حسش کرد از طریق ذهن و قلب یا شایدم تو خواب وهر موجودات دیگه ای هم باشه تو سیاره های دیگه توسط خدا برنامه ریزی و هدایت شده شما به من بگید که چرا سیاره های دیگه از همدیگه اینقد دورند یا چرا کهکشانهای زیادی خلق شدند به نظرم برا اینکه خودمان رو باید ارتقا بدیم از طریق قدرت ذهن و آگاهی که دولت های هر کشوری با غذاهای شیمیایی و خوراکی های دیگه که مغز آدما رو پر میکنن که درگیر زندگی روزمره خودشان باشند فقط به فکر پول و ثروت باشند که زندگی بهتری داشته باشند ولی عزیزان ما به این خاطر به دنیا نیامدیم اینا اتفاقی نیست که تک تک ماها شانسی از میان میلیونها اسپرم ها انتخاب شده باشیم انسان باید کنجکاو باشد برای چه آمده چی از دنیای خودش میخواد فکر کنه ولی در آخر هیچوقت قدرت شکرگزاری روزانه از خود و زندگی خود و اخلاق مهربانانه با خود و دیگران را فراموش نکنید یجوری خودمان رو خلاص میکنیم به خاطر اشتباهی وگناهی که مرتکب شدیم در گذشته که شاید از سیاره ای که اومده باشیم باهاش دردامنو تسکین کرده باشیم این حرف دل من بود ممنون از همتون التماس تفکر
شها برزگران 1400-11-22 - 8:19 ق.ظ
به نظر من ما از جای دیگری به سیاره زمین آمده ایم.
Nazanin 1400-11-28 - 12:56 ب.ظ
اون آیه ای که گفته ما از بهشت رانده شدیم ممکنه معنی ش این باشه که بهشت همون سیاره ی خودمونه و زمین مرزی بین بهشت و جهنمه که اگه این طور فکر کنیم ما هم مثل حضرت آدم یک کار بدی توی بهشت انجام دادیم که از بهشت بیرون انداخته شدیم و به زمین فرستاده شدیم. شاید خدا این فرصت رو به ما داده که کاری کنیم که بخشیده بشیم و یا اینکه مارو فرستاده اینجا تا راز جهان و دنیامونو کشف کنیم‌. شاید وقتمون داره تموم میشه. شاید روز قیامت اگه بخشیده بشیم و بریم بهشت، شاید خدا مارو به سیاره ی قبلی مون برگردونه. من خیلی به این مسئله فکر میکنم اون قدر به این مسئله فکر میکنم که حتی خواب سیاره قبلی مونو میبینم که گرد نیست و حالت لوزی داره و مثل زمینه و انگار یه جوریه که ما میتونیم چرخش سیاره مونو احساس کنیم. خلاصه هیچکی راز دنیا و جهان رو نمیدونه و اینکه خدا میخواسته خودش به ما کمک کنه که راز دنیا رو کشف کنیم بخاطر همین توی قرآن به صورت رمزی راهنمایی مون کرده تا راحت تر بتونیم راز دنیا و جهان رو کشف کنیم و اینکه ما داریم فرصتمونو از دست میدیم چون داریم زمین رو با تکنولوژی و هوش مصنوعی نابود میکنیم و ما فقط میتونیم روی زمین راز رو کشف کنیم. اگه نابود زمین نابود بشه مقصر خود ما هستیم که فرصتمونو از دست دادیم. من نازنین زهرا هستم 11 سالمه از شهر مشهد. خدانگهدار
Nazanin 1400-11-28 - 1:10 ب.ظ
اونی که میگه من در هفت سالگی جن زده شدم و با جن ها ارتباط برقرار میکنم و میدونم چه اتفاقایی میخواد بیافته و افتاده، خب مرد مومن کسی که با جن ها ارتباط برقرار میکنه که نمیاد رک و راست بگه من با جن ها ارتباط برقرار میکنم. منظورم این نیست که باور نمیکنم، ولی هرکی هم که با جن ها ارتباط برقرار میکنه نمیاد خیلی واضح توی فضای مجازی که میلیون ها نفر میتونن کامنت تورو بخونن بگه
afshin 1400-12-02 - 1:17 ق.ظ
آقا آدم و حوا کلا دوتا فرزند داشتن هابیل و قابیل پس چطور نسل امتداد پیدا کرده ؟؟؟از نظر اعتقادی میگن تو روایات گفته شده برای هابیل از نورالعین و برای قابیل از عجنه همسر انتخاب شده و نسل امتداد پیدا کرده ؟! خب بفرمایید بعد رانده شدن از بهشت و اومدن به زمین نورالعین و عجنه چطور پس با اینا همراه شدن!!!!!…..قابیل اصلا سر دختر چرا هابیل رو کشت؟؟؟! کدوم دختری بوده جز خودشو داداشش و باباش و مامانش …. قضیه چیه واقعا الله اعلم
ررر 1400-12-17 - 5:22 ب.ظ
این که جای سوالی نیست ما از بهشت اومدیم اون الکی حرف می زنن چون مسلمان نیستن..........
هیچکس 1401-01-18 - 0:31 ق.ظ
فقط تناسخ زندگی یک چرخشه هر کی میمیره یک مدت خواب میره و بعد توی جسم جدید متولد
پریا آقاجانی 1401-01-30 - 11:05 ق.ظ
سلام من اسمم پریا ست خیلی به علم علاقه دارم و مطمئنم دنیا رو تغییر می دم.خواهید داد بچه ها ما ۲ بُعد داریم یعنی مکانی که بی نهایته یا بزرگه بُعد اول زمین هست حالا چرا زمین بعده و سیاره های دیگه نیستن چون تنها زمین درونش انسان ها هستن و زمین خارق العاده ترین سیاره ی منظومه ی شمسی بعد دوم بعد بینهایت هست یعنی فضا یا همین کهکشان ها بچه ها شاید یک بعد سومی هم وجود داشته باشه یعنی بهشت ببینید من فکر می کنم بهشت درون همین جهانه ولی کشف نشده اونجا تنها جایی هست که جای واقعی انسانه بچه ها همچی توی این بعد هاست ولی برای کشف اینها یعنی اینا که انسان چطور از بُعدی به بُعد بَعدی سفر کرده تنها به ریاضی و فیزیک نیاز داریم شاید به نظرتون عجیب باشه ولی ریاضی و فیزیک چنین چیز هایی رو توضیح میدن بچه ها بهشت یک سیاره ی بینهایت تر و فرا تر از مغز انسان هست گاهی دوست دارم خودم همه ی اینا رو کشف کنم . طوری که من فهمیدم چون خدا هر کاری از دستش بر میاد انسان رو از بُعد سوم به بُعد اول کشونده ولی چرا انسان برای تنبیه به جهنم نرفت ؟ و به زمین رفت؟ به نظر من اگر انسان برای تنبیه با شرایط جهنم کنار می‌آمد و اونجا می بود زمین جای بهتری برای زندگی حیوانات بود به نظرم ما یه جورایی براشون مزاحمت ایجاد کردیم . نکته ی جالبی که هست اینه انسان اول مانند اردک حرف میزد و خیلی زشت بود و هیچی نمی فهمید ولی با مرور زمان مغز انسان پیشرفت کرد و من پیش‌بینی میکنم که حیوانات هم پیشرفت می کنن ولی یکم دیر تر از انسان ها چون اونا مال یعنی صاحبان زمین هستن نه ما انسان ها ولی من خیییلی دوست داشتم در زمانی زندگی می کردم گه اینا کشف شده بود من پیش‌بینی می کنم ۶ میلیون سال آینده یعنی سالی که کهکشان آندرومدا با کهکشان راه شیری برخورد می کنه روز قیامت یا روز ظهوره چون می گن در زمان روز قیامت و ظهور آقا مکان ستاره ها عجیب میشه و به یک ترتیب خاصی چیده میشه آسمان هم شکافته میشه. طبق قانون اینرسی نیوتون یک جسم در حالت آهسته و مستقیم با سرعت ثابته مگر اینکه جسمی از خارج اعمال بشه من یک پیش بینی دیگه هم میکنم که جالبه در بهشت هنوز فرا زمینی ها یا همان انسان ها زندگی می کنن چون طبق پیش بینی زرتشت از ایران در زمانی که آخر دنیاست گروهی از انسان های عجیب و با چهره های خیلی عجیب به ایران حمله می کنن البته اونها تا به حال دیده نشدن و بعد ۵ زلزله ی عظیم میزنه که تقریبا ۹۹ درصد خانه ها را تبدیل به خاک می کنه و جون بیش از نصف ایرانی هارا می گیره و در کل جهان تنها ۷ درصد زنده می مونن!!!!!! در آن زمان که من پیش بینی می کنم ۶ میلیون سال دیگه اس آندرومدا به کهکشان راه شیری برخورد می کنه. و پیش بینی زرتشت اینه که ترتیب ستاره ها در آسمان عجیب میشه و آسمان شکافته میشه و فردی میاد که جهان رو آباد می کنه!!!!!!!! و زرتشت می گه که من این پیش بینی رو خودم نگفتم!!!!!!!!کسی به من گفته که خبر داره!!!!!!!! ولی من معتقدم بهشت یک سیاره ای است که منتظر افرادی است که لیاقتش رو دارن به اونجا برن و الان کسی اونجا نیست وای چقدر تایپ کردم
ریحانه 1401-02-11 - 1:31 ب.ظ
من یک فرضیه دارم که شاید درست باشه من میگم آدم فضایی ها همان جن هستند و جن ها یا آدم فضایی ها همان انسان های پیشرفته هستند یعنی یک میلیون سال دیگه ما شبیه آدم فضایی ها میشیم و به سیاره ی دیگر سفر میکنیم و میمون ها به انسان تبدیل می‌شوند
حمید 1401-02-16 - 1:55 ب.ظ
درود سوالات بسیاری ذهن ما انسانهای امروزی رو درگیر خودش کرده که از کجا آمده ایم و به کجا میریم وتو این جهان چیکار میکنیم همه شما میدونید که علم و دین همیشه در تضاد هستن چیزی که دین میگه علم قبول نمیکنه چیزی که علم میگه دین قبول نمیکنه هیچکس نمیدونه آیا مرگ یه واقعیت هستش یا یک توهم و هیچکس از مرگ برنگشته تا بگه چه اتفاقی بعد از مرگ میوفته و اینکه بشر میتونه به همه چیز شک کنه حتی اینکه خدا کی هستش و خودش از کجا اومده سوالات بیشماری که هیچ جوابی براش نداریم انسانها از کجا اومدن و توسط چه کسی مدیریت میشن ایا ما بعد مرگ تو سیاره یا کهکشان دیگری به زندگی ادامه میدیم یا واقعا زندگی پوچ و بی معنایی داریم تنها یک نفر میتونه سوالات بیشمار مارو پاسخ بده کسی که مارو به زمین فرستاده
همایون 1401-02-18 - 3:00 ب.ظ
سلام به نظر من هم چون که ما انسان ها حتی به خودمون هم رحم نمی کنیم. و همدیگر را می کشیم که زندان شدیم که این هم زیاد منطقی نیست ولی اینکه نیاکان ما از یک سیاره ی دیگری فرار کردند و مجبور شدند اینحا بیاند احتمال اینکه درست باشه زیاده
ملک سلطانی 1401-03-02 - 3:26 ق.ظ
*بسم الله الرحمن الرحیم* سلام به روی ماه یکایکتون اگر به دنبال گذشته ی خود هستیدخیلی ام عالی♡ ولی عزیزهای دلم یه مقداری هم به دنبال ارزش انسانی حال مون باشیم در عصر امروز خیلی ها شخصیت بدی دارند متاسفانه و باعث رنجش کسی میشوند با رفتارشون با زبونشون با حرکاتشون و باعث میشه انسانیتش زیر سوال بره اخه به چه قیمتی چرا نبایدیه شخصیت زیبا و دوست داشتنی داشته باشیم بیاید و منطقی زندگی کنیم منصفانه زندگی کنیم هیچ انسانی نسبت به انسان دیگ برتری نداره کل حرفم اینجاست ک دو روز دنیا برای خود و دیگران زهر نکنیم هر چند ک در جهان بعدی کسی نمیداند چه میشود و در جهان حال زندگی رو زیبا کنیم به محبت هایی ک در دل مون داریم به اشتراک بگذاریم برای ادم های سزاوار و قدر هم رو بدونیم♡♡♡♡☆☆☆☆♡♡♡♡♡
امیر 1401-03-14 - 3:06 ب.ظ
خدا مارو آفریده اگه بدانید انسان از چهار عنصر اولیه تشکیل شده و خدا روحش را ساخته و در بدن قرار داده الان حضرت انسان بخاطر گناهی که در آزمایش خدا انجام خدا انسان را به زمین تبعید کرد شایدم نه فقط خدا می‌دونه ولی این خوردن هم نوع خود خیلی چرته من یه کلیپ دیدم داشتن اخبار پخش میکردن یهو صفحه سیاه میشه و فقط صدا بود یکی میگه ما فقط فرازمینی هستیم شما انسان ها خیلی خطرناک و قدرت هستین گفتش که تا زمانی که شما به ما کاری نداشته باشین ما به شما کاری نداری بخاطر همین سفر به ماه ممنوع شد چوکنه تمام کسانی که تو ماه بودن مردن یه گروه می‌فرستن اونجارو چک‌میکنه یه نفر از اون 10نفر زنده میمونه میگن که برگرد میگه که اینجا خیلی خوبه من اینجا میمونم خیلی چیزا پشت پرده هست که ما نمی‌دونم انسان با قدرت عقل و تمرکز آیا میتونه بر چهار عنصر ابتداییه مسلط بشه انسان قدرتی داره که هیچکی ازش خبر نداره ما الان فقط 2/5درصد از مغزمون کار می‌کنه یعنی تو این 2/5درصد این همه تفکر داریم 10درصد اضافه شه ببین انسان دیگه به چه قدرتی دست پیدا می‌کنه هرکی که بتونه از 100درصد مخش استفاده کنه میمیره هرچند انجام اینکه از فضای بیشتر مخ استفاده شده یکم سخته ولی غیر ممکن هم نیست
سیروس یوسفی 1401-04-17 - 4:01 ب.ظ
ببین دوستان انسان ازبهشت ( که سیاره نیست ودرآخربه شماتوضیح خواهم داد)رانده شدوفرشتگان یاهمون فرازمینی هابه زمین آوردند درسته تااینجای کارهممون میدونیم ولی دقت کنیدحضرت آدم وحضرت حوا رو نه بقیه انسان ها،مازندگیمون جوردیگه ای هست،زندگی اول ازعالم ذرشروع میشه که مسئول اون حضرت جبرئیل یافرشته وحی هستش ودراونجا ازانسان گواهی ازیکتابودن خداوندگرفته میشه وانسان یکبارزندگی دراین دنیارومیبینه برای اینکه آماده بشه ومتکبرنشه دلیل خلقت انسان هم همینه که خداوندروپرستش کنه ودلیل اینکه مادراین زندگی صحنه هایی رومیبینیم که فکرمی کنیم قبلایکباراون روتجربه کردیم همینه ویک عده اسمش رومیزارن تناسخ که درست هست وبزارهرچی دوست دارن بزارن وبعد روح به نطفه دمیده میشه انسان واردجهان دوم یعنی همین دنیامیشه که مسئولش حضرت میکائیل یافرشته روزی هست واین دنیاپست ترین دنیاست به دلیل وجود۱۲خصلت بد انسان دراین دنیا طبق واقعیت هازندگی میکنه وانسان آزمایش میشه وهممون مرگ رومیچشیم وبعدبه جهان سوم یعنی جهان برزخ میرویم که مسئولش حضرت عزرائیل هست که توسط یک پل نورکه بهش سیاهچاله هم گفته میشه می رویم که درآنجازندگی منزل به منزل خواهیم داشت وباارواح آشنایاغریبه ملاقات خواهیم کردتاروزرستاخیزیا به قول قرآن کریم قیامت که توسط سوراسرافیل دمیده میشه وبعدبه جهان یاعالم چهارم قیامت میرویم که مسئول اون حضرت اسرافیل هست ودراوجا به اعمال مارسیدگی میشه وبعدبه جهان پنجم که جهان یاعالم ملکوت هست میرویم که عالم بدون اجسام باامکان تصورشکل وصورت هست که این عالم مختص فرشتگان هست وبعدبه جهان یاعالم ششم عالم جبروت میرویم که هندوئیسم ها بعدکیهانی به اون میگن که عالم عقل بدون تصوراشکال هست وبعدبه جهان یاعالم هفتم عالم لاهوت میرویم دراینجابگم که منظورازعالم لاهوت اینست که کسی بغیرازخداونددرآن نیست ومامسلمان هابه اون عالم توحیدمیگوئیم که این جهان آخر یاهمون عالم آخرت هستش وجشن وسرورآسمانی برپامیشه همونطورکه خداونددرقرآن کریم میگه وانسان تنهاموجودیه که به این عالم راه پیدامیکنه چون ازجهان اول بااختیارخودش به این جهان راه پیدامیکند وتفاوت ماوفرشتگان هم همین هست که اونها بدون اختیاردرعالم ملکوت خداوندراعبادت میکنند واین عالم بهشت هستش که وعده داده شده بود وسخن پایانی اینکه علم ودین باهم درتضادنیستن بلکه درموازات هم هستن که دانشمندان میگن جهان های موازی وعرفاوفلاسفه قدیم میگفتن هفت آسمان، انشاالله خوش باشید.
آرزو 1401-05-11 - 7:51 ق.ظ
سلام، پیشنهاد می کنم کتاب ارابه خدایان را بخوانید ، شاید جواب بیشتر سئوالاتتان را بگیرید.
خردگرا 1401-05-28 - 2:45 ب.ظ
تمام حرف وحدیث های دینی ریشه در روئیاهای 1400سال قبل دارد کتاب ،،،،وانسان خدا را آفرید ،،، را بخوانید ان وقت نظر دیگری خواهید داشت
Milad 1401-06-16 - 9:22 ب.ظ
درود. هزاران سال پیش موجوداتی مانند میمون که همان انسان های اولیه بودن روی زمین زندگی میکردن شاید به مانند میمون های امروزی کمی پیشرفته تر. سفينه ای با خدمه از کهکشان های دیگر برای استخراج طلا به روی زمین می آید.موجوداتی شبیه به سنگ نگاره های قوم مایا یا مصر باستان یا دیگر اقوام باستانی با سر و چشمانی بزرگ پا بر روی زمین میگزارند و با انسان اولیه مواجه می‌شوند که شبیه خودشان هستند. در کتیبه های به دست آمده از اقوام باستانی به عمر طولانی این موجودات اشاره شده است ، شاید عمری بیش از ده هزار سال زمینی. پس از تحقیق این موجودات بر روی انسان های اولیه تصمیم بر این می‌شود که برخی از این موجودات فضایی با انسان های اولیه زاد و ولد انجام دهند که حاصل این زاد و ولد انسان پیشرفته یا خود ما هستیم. در زاد ولد های اولیه بین این موجودات و انسان اولیه انسانی که به دنیا می آمد عمر طولانی تر و هوش بالاتری نسبت به بقیه داشت،مانند نوح که هزار سال عمر کرده است. به غیر از نوح در آن زمان ها انسان های دیگری نیز بوده اند که بیش هزار سال عمر میکردند که یافته های دانشمندان از بقایای استخوان های به دست آمده نشان گر این موضوع است. انسان کنونی از لحاظ علم و پیشرفت هزاران سال از این موجودات عقب تر هست و ما هرچقدر که در حال پیشرفت تکنولوژی باشیم آنها هم بیشتر از ما در حال پیشرفت هستند. ما نوادگان همان موجودات هستیم ، مطمعن باشید که این موجودات که خدمت بزرگی به انسان کرده اند هرکجای این کیهان که باشند نظاره گر زندگی ما هستند.
میلاد 1401-06-16 - 9:29 ب.ظ
درود. هزاران سال پیش موجوداتی مانند میمون که همان انسان های اولیه بودن روی زمین زندگی میکردن شاید به مانند میمون های امروزی کمی پیشرفته تر. سفينه ای با خدمه از کهکشان های دیگر برای استخراج طلا به روی زمین می آید.موجوداتی شبیه به سنگ نگاره های قوم مایا یا مصر باستان یا دیگر اقوام باستانی با سر و چشمانی بزرگ پا بر روی زمین میگزارند و با انسان اولیه مواجه می‌شوند که شبیه خودشان هستند. در کتیبه های به دست آمده از اقوام باستانی به عمر طولانی این موجودات اشاره شده است ، شاید عمری بیش از ده هزار سال زمینی. پس از تحقیق این موجودات بر روی انسان های اولیه تصمیم بر این می‌شود که برخی از این موجودات فضایی با انسان های اولیه زاد و ولد انجام دهند که حاصل این زاد و ولد انسان پیشرفته یا خود ما هستیم. در زاد ولد های اولیه بین این موجودات و انسان اولیه انسانی که به دنیا می آمد عمر طولانی تر و هوش بالاتری نسبت به بقیه داشت،مانند نوح که هزار سال عمر کرده است. به غیر از نوح در آن زمان ها انسان های دیگری نیز بوده اند که بیش هزار سال عمر میکردند که یافته های دانشمندان از بقایای استخوان های به دست آمده نشان گر این موضوع است. انسان کنونی از لحاظ علم و پیشرفت هزاران سال از این موجودات عقب تر هست و ما هرچقدر که در حال پیشرفت تکنولوژی باشیم آنها هم بیشتر از ما در حال پیشرفت هستند. ما نوادگان همان موجودات هستیم ، مطمعن باشید که این موجودات که خدمت بزرگی به انسان کرده اند هرکجای این کیهان که باشند نظاره گر زندگی ما هستند.
محمد 1401-08-28 - 5:28 ب.ظ
سلام ما از عالم الست یا عالم زر یا عالم میثاق که فراتر از جهان مادی است به زمین آمده ایم
بیناو 1401-11-02 - 4:32 ب.ظ
انسان با تمامی ابعاد وجودی خویش و در بستر امن و آرام و پیوسته حیات بخش جان و بهمراه تار و پود های کیهانی و نه به مثابه تافته ای جدا بافته از کل ( مثل هبوط آدم و حوای دینی ) ، آشیانه ملکوتی یعنی نظام احسن آفرینش مبداء و زندگی بهشتی طولانی مدت درون آن در سطح کمال ایده آل خوبی و زیبایی را پشت سر گذاشته و وارد سلسله طویل نظم ها و حیات های دنیوی گردیده است و در پایان این راه و سفر بسیار طولانی یعنی در معاد دوباره با تمامی ابعاد وجودی خویش و بهمراه کلیه اجزای مفید محتوای کیهان به همان نظام احسن آفرینش مبدئی و ازلی و ابدی باز خواهد گشت و از همان زندگی بهشتی در سطح کمال ایده آل خوبی و زیبایی برخوردار خواهد گردید و آنهم از طریق زنجیره وقوع مه بانگ های هفتگانه و متوالی بر اثر نوسانات متوالی باز و بسته شدن یا انبساط و انقباض محتوای کیهان یا جهان و نه از راه یا طریقی دیگر و آنهم نه تنها در این جهان بلکه بطور مطلقا یکسان و برابر در محتوای هرکدام از جهان های متناهی و موازی و مساوی و بیشمار. بر محیط جهان ها ثبات و سکون و نظم مطلق حکمفرماست و فقط محتوای آنها مشمول حال حرکت و گذر زمان و تغییر و تحول و تکامل و نوسانات متوالی باز و بسته شدن یا انبساط و انقباض و یا دم و باز دم می باشند. بر خلافت بینش و باور دینی، ما انسان ها فقط دارای یک زندگی دنیوی نیستیم بلکه زندگی های فراوان دنیوی با مراتب و درجات مختلف تکاملی بین دو سرحد یکی نهایت نقصان و دیگری نهایت کمال در طول سفر مقطعی نزولی و صعودی محتوای کیهان یا جهان بین مبداء و معاد. در پایان این سفر یعنی در معاد و پس از وقوع آخرین مه بانگ همان نظام احسن آفرینش مبدئی و ازلی دوباره از نو به ظهور و پیدایش و کثرت خواهد رسید و لذا هیچ موجود زنده و هیچ فرد انسانی از قبر برانگیخته نخواهد گردید بلکه در سرا و محل ملکوتی خاص و ویژه خویش از نو به پیدایش و ظهور خواهد رسید. ما انسان ها بهمراه اجزای طبیعت و کیهان بسوی بینهایت در حرکت و راه و سفر نیستیم بلکه در بطن بینهایت یعنی در محتوای هرکدام از جهان ها بطور همسان در طول راه و سفر تکاملی بی پایان قرار داریم. هدف غائی یا نهائی این سفر رسیدن انسان به سطح مطلقیت خداوند متعال می باشد و از آنجائیکه انسان یک موجود محدود و آفریده شده می باشد و هرگز نمی تواند به سطح مطلقیت و بیکرانی آفریدگار خویش ارتقاء و صعود یابد، لذا این سفر تکاملی ضرورتا بی پایان می باشد. خداوند متعال در سامان یا نظام احسن آفرینش مبداء هرکدام از ما انسان ها را از یک خانواده خودی و بنیادی ده عضوی مشتمل بر پنج مرد و پنج زن خودی آفریده و هرکدام را در برترین سطح کمال ایده آل خوبی و زیبایی و هنرمندی و دانایی و توانایی و همگی را بطور مطلقا همزمان و هم سن و در یک سن معتدل ملکوتی آفریده و به هرکدام زندگی جاودانه اهداء نموده است و آنهم با هدف زوجیت هر فرد انسانی با خود و تجربه عشق خویشتن به پنج روش مختلف در قالب پنج زوج بنیادی و ملکوتی یا آسمانی. من معتقدم که داستان دینی بابا آدم و ننه حوا یک افسانه تخیلی و توهمی بیش نمی باشد و محتوای آن از طرف خداوند متعال و به امر وی و از آسمان نازل نشده و در قالب وحی به گوش سر سرایندگان آن ابلاغ نگردیده است. هرکدام از حلقه های فراوان زنجیره وقوع مه بانگ ها هفت حلقه ای می باشند، زیرا محتوای کیهان تنها دارای یک سامان یا نظم کلی کوانتمی نمی باشد بلکه هفت تا و انسان فقط دارای یک نوع زندگی و عشق نمی باشد بلکه هفت تا و این عالم دارای فقط یک آسمان و یک زمین ( زمین خودمان ) نیست بلکه دارای آسمان ها و زمین های هفتگانه که بصورت طبقه بر طبقه و یا محیط و محاط وجود ندارند بلکه از خمیرمایه ساختاری همین عالم واقعی و عینی و شهودی پشت سر هم در فواصل زمانی کاملا معین و از پیش تعیین شده ( همیشه برابر با طول عمر کلی کیهان یعنی فاصله زمانی بین دو وحدت دمایی در مرکز و وقوع دو مه بانگ متوالی ) به ظهور و پیدایش و کثرت می رسند و عمر یا دهر های کیهانی خودرا سپری می نمایند. راه های ارائه شده توسط پیشینیان در طول تاریخ تاکنون در شرح و توضیح پدیده جاودانه بودن زندگی از طریق چرخه یا زنجیره تولد و مرگ ، از قبیل گردش حلول روان یا تناسخ توسط هندوان و مصریان ( دو نوع تناسخ کاملا مختلف ) و آمد و رفت یک باره روان بین عالم ایده ها یا ماوراء طبیعت و عالم محسوسات یا طبیعت از دیدگاه افلاطون و چرخه متافیزیک در یک جهان قدیمی و غیر حادث و باز و بیکران از دیدگاه ارسطو و قبض یا جدایی روح بطور موقت بهنگام خواب و بطور دائم بهنگام فرا رسیدن لحظه اجل مرگ و صعود و معراج آن به عالم برزخ از دیدگاه ادیان توحیدی ابراهیمی ( در ادیان یهودیت و مسیحیت از عالم برزخ خبر روشنی در دست نیست) و پریدن جان از قفس به اصطلاح تنگ خاکی و پرواز آن از جهان فانی به جهان باقی و پیوستن آن در آنجا به جان جانان از دیدگاه ادیبان و شاعران و عارفان پارسی و فارسی زبان از دیدگاه من جملگی اعتباری و اوهامی و اشتباه و باطل می باشند . بنابراین پدیده جاودانه بودن زندگی و چرخه تولد و مرگ دوباره از نو باید شرح و توضیح داده شوند و این بار به روش و زبان علمی تا کلیه ابهامات و اوهامات و خرافات در این زمینه ریشه کن شوند و اثری از آنها باقی نماند. سامان های هفتگانه کیهانی و زندگانی ها و عشق های هفتگانه انسانی توسط خردمندان گم نام ایرانی در اعصار دور دست گذشته قبل از پیدایش خطوط میخی سه گانه سومری و ایلامی و اُگاریتی و خط هیروگلیف مصریان و قبل از پیدایش نوح کشف گردیده و در پشت پرده ظاهر مراسم چیدن سفره یا میز هفت سین بهنگام بر پایی جشن باستانی عید نوروز بصورت معنا نهفته است و تاکنون کشف نگردیده و به شهود رسانده نشده است. از دیدگاه خردمندان گم نام و آفرینندگان اولیه این رسم حرف س حرف اول هفت سبزی یا شیئ و یا چیز نبوده است بلکه حرف اول واژه سامان به معنای نظم و زندگی.
خسرواجلالی نقده 1401-11-13 - 5:38 ب.ظ
ما از هیچ کجا به زمین نیامدیم ،،نسل بشر در همین زمین از دریا تکامل پیدا کرده تا به بشر امروزی رسیده ،، ولی این را مطمئن باشیم که درکل کهکشانها ودر زمین یک سازنده ویا یک خالق هست که ما انرا خدا میدانیم،،،این حسی که دربشر هست ویا بشر دونوع است یکی زن ودیگری مرد است ،،وحس هرکدام ازاین نوع بشر کاملاباهم دیگر فرق میکند ونوع بشر ورنگ پوست انها بستگی به مناطق کره زمین است ،،پس این بشر نمیتواند از دیگر کرات امده باشد ،،،
شایان 1401-11-21 - 11:42 ب.ظ
سلام درسته ما اولش بهشت بودیم و خدا برای تنبیه به زمین فرستاده و حالا اگه ما اعمالون رو به گفته خدا درست انجام بدیم بی شک به بهشت دوباره باز میگردیم
حمید معصومی 1401-12-29 - 1:01 ق.ظ
به نظر من این تئوری از اساس چرند است . انسان از فرگشت موجودات دیگر ( انسان سانان ) در آفریقا تکامل پیدا کرده است ، علاوه بر شواهد فسیلی شواهد ژنتیک نیز این امر را تایید می کند ، مثلا ژن های انسان با شامپانزه ها ۹۹ درصد مشترک است ، حتی با پستاندارانی مانندگربه ۹۰ درصد و ... حتی با بعضی از گیاهان تا ۶۵ درصد مشترک است . تنها شباهت ژنتیکی نیست بلکه شباهت آناتومی(ساختار و شیوهٔ کار بدن جانداران) نیز وجود دارد ( طرز کار چشم ها ، گوش ، دستگاه گوارش و... ) از نظر آناتومی با نه تنها با بسیاری از پستانداران بلکه با مهره داران مختلف و ... حتی بعضی از بی مهرگان و ... شباهت داریم . همه این ها نشان می دهد انسان نیز مانند سایر جانداران از فرگشت ( تغییر گونه ها ) موجودات دیگر در عرض ده ها میلون سال بوجود آمده است . پس اگر انسان از سیاره ای دیگر آمده پس بقیه موجودات هم از سیاره دیگری آمدند .
Sasan 1402-01-27 - 2:22 ق.ظ
سلام و با عرض ادب من با نظریه این دکتر کمی شک دارم که هم ممکنه این چنین باشد و هم غیر ممکن ولی بنظر من این عالم هستی که وجود دارد در همه اش موجوداتی هستند یعنی ما نمی‌تونیم بگیم فقط در کره زمین موجودات هست نه اینطور نیست برا مثال :آیا توی عالم هستی که کهکشان ها و سیاره ها وجود داره فقط توی کره زمین موجودات زنده وجود دارد؟!بنظر من جواب نخیر هست چون اصلا منطق قبول نمیکنه که این همه سیاره ولی فقط توی سیاره زمین موجود زنده وجود داشته باشه بنظر من در سیاره های دیگر یا موجوداتی هست که قابل رویت هستن یعنی چشم ما میتواند آن ها را ببیند و یا چشم ما غیر محدود هست و نمیتونه موجودات رو ببینه شاید بگین مثلا توسط دستگاه نوسانگر وموج و.... میتونیم تشخیص بدیم که اگه اینطور باشه دو چیز ممکنه 1_انسان ها این واقیعت رو میدانند و به دلیل وحشت مردم به انسان ها نمیگن 2_و یا موجوداتی که در سیاره دیگر وجود دارند داری امواج نیستند یا اینطور بگم بهتره دستگاهی برای شناسایی آنها نداریم تمام ممنون از مطلب آقای دکتر خیلی مفید بودن
نیکنام 1402-02-27 - 2:23 ب.ظ
اگر روزی مثلا 50 سال بعد همین ادما بتونن نزاد ژنتیکی با حتی ترکیب بهتری را با هوش برتر بسازن و اونارا برای سازگاری به یه سیاره دیگه بفرستن و برای انکه انها هم مجبور به زندگی و ادامه حیات باشن قرایضی چون نیاز به غذا و تولید مثل و مال اندوزی برای برتر بودن حتی یاد گیری برای برتر شدن و ... بدهند بعد روش بهتر زندگی کردن و عدم انقرض را تا رسیدن به یه ثبات هم براشون بفرستن ایا اونا هم باید دنبال منشا افرینش باشن؟ و تا اون زمان شکل زندگی و نوع نگرش و حتی تولید مثل و ... و نیز روش ادامه حیات در زمین هم تغییر کرده باشه و هزار اگر دیگه ایا فقر مثلا مردم افریقا و اختلاف بین دزدهای خودمون و گشنه ها همه قابل توجیه با عدل هست هرکی سیره بهتر نظر میده
Ewar 1402-03-03 - 9:53 ب.ظ
با این نظریه همه چی با عقل جور در میاد اینکه بهشت و همیشه یه جای رویایی تصور میکردیم شاید اون خونه اون سیاره همون بهشته فقط با این تفاوت که که برای همه ی ادماست اگه حضرت محمد اون سالا یه کتاب حاوی اطلاعات از گذشته ما رو پیدا کرده باشه و تونسته یه کتاب برای هدایت مردم درست کنه.
آرش یوسفزی 1402-03-09 - 8:11 ق.ظ
بنظر من اینکه ما از یک سیاره دیگر اماده ایم خیلی منطقی بنظر میاد چون واقعا ما داریم ایکو سیستیم زمین را نابود میکنیم و اصلا هیچ چیز زمین باما سازگار نیست زلزله طوفان نور زیاد افتاب حتی دریا بما اسیب میزنن و حتا باعث مرگ ما میشن ولی برای بیشتر موجودات دیگر مانند اجنه هیچ خطری ندارن شاید آنها ساکنان اصلی زمین هستند و ما متجاورزان باشیم و اینکه واقعا ما از بهشت خود تبعید شدیم به زمین تا مجازات شویم و خداوند در ایات قرانکریم میفرمایند شما مجازات شده اید ولی من برای شما فرستاده های خودرا میفرستم تا شمارا دوباره به راه راست هدایت کند و هرکس که درست رفتار نماید دوباره به بهشت میرود و اینکه دلیل بیرون انداخته شدن ما کارهایی پلیدی بوده که انجام میدادیم
پریشا 1402-03-09 - 9:11 ب.ظ
این احتمال هم وجود داره که شاید بهشتی که خدا در قرآن به اون اشاره کرده همون سیاره یا منظومه دیگه ای باشه که اونجا برای انسان ها بهشت بوده و براساس اتفاقاتی که افتاده انسان ها مجبور شدن به زمین بیان، مگه همین الان دانشمندان و فضانوردان دنبال یه سیاره دیگه برای زندگی برای انسان ها نیستند که اگر زمین دیگه قابل سکونت نبود به اون سیاره مهاجرت کنند شاید اون زمان هم برای انسان ها در سیاره ای دیگه همین مشکلات یا بدتر پیش اومده باشه
پرمهر 1402-03-18 - 12:28 ب.ظ
ما انسانها قبل از این که به دنیا بیایم درعالم نباتات زندگی وبرخی آموزش های زندگی کردن را می‌آموزیم چرا درخواب به جایی سفر میکنید که نه فبلا بودید یا آن مکان در این دنیا نیست یاتابحال درطول زنگی دیده اید ولی برایتان بسیار آشنا گویاکه درآنجابوده آید آیا انکار میکنید
تکینگی معکوس 1402-03-23 - 12:13 ب.ظ
ببینید دوستان بعضی ها به تصاویری اقوام مایا یا مصری اشاره میکنن که ویژگی هاشون چشم های بزرگ و کله های صاف هستش به نظر من اینها تصاویری از جنین اولیه انسان هاست که بنا به دلایلی سقط شدن و انسان های اون دوره هم خب نمیشه بگیم از بهره هوشی برخوردار نبودن درسته دانش آنچنانی نداشتن اما یه درصدی از هوش وغریزه بقا رو داشتن واومدن این تصاویر از جنینین انسان رور ثبت و کردن وحادا به نگارهایی تبدیل شده که میگن موجودات فضایی بوده که با اونها در ارتباط بودن .اگرهم فرض چنین موجوداتی محال نباشه با توجه به وسعت جهان هنوز فرصت اون نشده که اونها بیان سراغ ما .اصلا چرا بگیم اونها بیان سراغ ما شاید ما رفتیم سراغ اونها و البته اون زمانبایستی از سرعت نور هم سریعتر با یستی حرکت کنیم یعنی زمانی که بتونیم با سرعت ذهن و فکر حرکت کنیم که بالاترین سرعت در کل هستی هستش وسرعت ذهن گوگول به توان گوگول پلاس هستش یعنی ۱۰به توان ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰بیشتر از سرعت نور
علی 1402-04-03 - 3:35 ب.ظ
به نظر من ما نمیدانیم شاید حافظه ما ان زمان را حذف کرده ولی کسی نمیداند این نظریه راست است یا دروغ
اریا 1402-04-16 - 3:07 ب.ظ
اگر برای پدیده های مادی بدنبال توضیحات تجریدی انتزاعی غیر مادی هستید اسمش باور و اعتقاد نیست، حداقل نوعی اختلال عقلی استدلالی بنام تفکر جادویی است، که تا هذیان مذهبی که بیماری است و حتی بالاتر میتواند شما را درگیر کند
بهروز 1402-04-19 - 12:28 ب.ظ
به نظر من ما حاصل ادغام ژنتیکی گونه های مختلف فرازمینی هستیم . هر نژاد فرازمینی که به زمین سفری داشته ، تخمی کاشته و پس از مدتی رفته . نژادهای گوناگون واشکال گوناگون مردم در کشورها و زباهای گوناگون هم دلیل بر این مدعاست . تنوع اب و هوایی با مناظر دلپذیر کره زمین باعث شده همه فرازمینیان برای تعطیلات به این کره مسافرت کنند .آنها که کمی پیشرفته تر بودند . در زمین به شکل انسان تغییر فیزیکی میدهند . و بقیه هم با همان حالت نامرءی برای ما در میان کوچه و خیابانهای ما رفت و آمد میکنند .
اوستادیه 1402-04-26 - 1:04 ب.ظ
ما به این دنیا آمدیم ! اینکه چطور ! اسرار هست با استناد به این موضوع که در این زمان و بدون اختیار در جغرافیا . دین ‌. مذهب . ملیت و چیزهای دیگه زندگی هرگز آسان نبوده و توامان با خونریزی و سختی و قحطی بوده بدلیل وجود منابع محدود ! و انسانی که به دو چیز سرنوشتش رقم میخوره اولی شرایط دومی نیاز معجزه اینه که ما به دنیا آمدیم و الان زنده ایم اما رسالتی که بر ما قرار داده شده چی هست ؟ اینه که به عنوان انسان ادامه بدیم ! یعنی اینکه زنده بمونیم و ازدواج کنیم و دارای فرزند بشیم پول و مال مهم نیست هر چه کمتر داشته باشیم بهتر ما از نظر روحی میتونیم به سطح بالایی دست پیدا کنیم ! خودمون انتخاب میکنیم که نور باشیم یا تاریکی ! الان داره شیطان پرستی و خرافه پرستی رواج پیدا میکنه و شروع شده ! باید از خدای خود غافل نشیم و الان زمان وفاداری به الله هست ! گول استاید علوم غریبه رو نخورید و به خادم های لیلیث مکار و رذل حمله کنید ما نور هستیم و یک جایی باید زنجیر نارکی را قطع کنیم . یا حق
شاهو 1402-04-29 - 11:40 ب.ظ
به نظر من انسان مال زمین نیست همین درد عضلات و استخوان ها سرطان آفتاب سوختگی عقلی که فقط انسان داره و هیچ موجود دیگه ای نداره حالا از بهشت اومدیم یا یه سیاره که انقد عالی بوده مثل بهشت بوده رو نمیدونم ولی قطعا انسان مال این کره نیست چون بهمون نمیسازه
مانیا 1402-04-30 - 5:05 ب.ظ
هرچیزی ممکنه اما به اعتقاد تو بستگی داره تو دنیا چیز های عجیب وزیادی هست که باعث دیوونه شدنته ممکنه بعضی چیزا یه چیز ساده باشن که ما داریم سختش میکنیم مثل یک مسئله ریاضی ساده ما مجازات نشدیم یا مجبور نشدیم به زمین بیایم ما خودمون خواستیم تصور کنید در جایی زندگی میکنید که غذا عشق محبت خوانواده طبیعت وکلی چیزهای دیگه داره ما مهاجرت کردیم همونطور که میدونین هیچ سیاره ای مثل زمین نیست که بشه دراون زندگی کرد پس شاید بشه گفت که:(خونه ی قبلی ما مثل سیاره های دیگه سرد یا گرم شده یادیگه تنفسی نداره یابا تکنولوژی که خودمون ساختیم جامونو گرفتن ومیخواستن مارو نابود کنن و نصفی از مارو کشتن وبعضی هامون فرار کردیم وبه زمین اومدیم وهر گروهی در یک بخش زندگی کرده و اونجا یاد گرفته که باشرایط زندگی کنه آدم و حوا هم یکی از اون گروه ها بودن که تشکیل خوانواده دادن ویک کتاب راهنما یعنی(قرآن) یا کتاب های علمی دیگه رو نوشتن تاما هم بتونیم راحت تر باشیم بعد سعی کردن جاهای دیگه زمین رو کشف کنن تا بتونن خوانوادشون رو به اونجا ببرن وهرقسمت که راحت تر بود اونجا زندگی کنن ولی با گروه های دیگه دعوا میکنن و هرقسمتی رو برای خودشون بر میدارن و به اسم کشور اونجا زندگی کردن وبعضی از حیوانات رو از بین بردن تا راحت تر باشن:) مثل دایناسور ها که بعضی هاشون فرار کردن وبه آبهای زمین پناه بردن و زمین گرد نیست و ممکنه یه موجود باشه که ماویروس هاشیم وسعی میکنه با زلزله سیل جاذبه مارو از بین ببره ولی ما موندنی هستیم:) و ممکنه وقتی که ما میمیریم به سیاره خودمون تاابد به خوبی زندگی میکنیم و یا اینجا میمونیم تا نسلمون دوباره منقرض بشه و ممکنه تا چند سال دیگه پیشرفته تر بشیم وبعد از اینکه تکنولوژیمون سعی کرد مارو نابود کنه (مثال:ربات ها) ما دوباره به یه سیاره دیگه مهاجرت کنیم و همینطور این روند پیش بره برای همین که بعضی از کشور هادر حال این کارن که سعی کنن سیاره های دیگرو کشف کنن ویا ببینن که کدوم سیاره برای زندگی مناسبه و ممکنه کشور های دیگه هم در حال ساخت یه محل سکونت دیگه برای کمی از مردم باشن اگر بخواین تئوری ها نظریه ها وچیزهای دیگه رو تحقیق کنیم یا راجبشون فکر کنیم دیوونه میشیم سعی کنید برای این زمان تصمیم بگیرین وهرچی بیشتر به این چیزها فکر کنین دیوونه تر میشین هیچکس نمیتونه مسئله ی کل آشکاریت هارو حل کنه و ممکنه بعد از حل جهان نابود بشه یا به حقیقت های بد یا دیوونه باری برسیم پس سعی کنید زیاد بهش فکر نکنین یا شاید بعضی از چیزها با توهم به وجود اومدن به هر حال ذهنتونو درگیرش نکنین چون خودتون دیوونه میشین خودمم سر درد گرفتم اگر موافقی تو نظر بده:)♡
بردیا 1402-05-02 - 2:54 ب.ظ
سلام به نظر من این چیزا درسته و شایدم ما ادم فضایی یا همون فرازمینه باشیم چن که ما میخایم بریم مریخ و همه هم میگن فرا زمینی ها توی مریخند و همه میگن اونا پیشرفتند و ماهم بعدن میشیم و برای اونایی که میگند فرازمینی ها قدرت ماورایی دارند ما هم میتونیم داشته باشیم با قدرت مغزمون و به نظر من که این ماجرای ما از یه جای دیگه اومدیم زمین به بعد دایناسورها ربط نداره به خیلی قبل تر از قبله دایناسورها برمیگرده و نسل ما ادم ها حتی اگرم نابود بشه نسل ربات ها و هوش مصنوعی به وجود میاد
محمد 1402-05-08 - 0:31 ق.ظ
سلام ۱۴۰۰ سال پیش قران ایه ۳۷و۳۸ سوره بقره از بهشت به زمین فرود آید با چه وسیله ای به پاین آمدیم ایا ان فرود آمدن فیزیکی بوده یا منا فیزیکی تازه این تنها مورد نیست مثلا در مورد اصحاب فیل یا همان سپاه ابرهه که از پرندگان نام برده شده ایا کسی تحقیق کرده که این پرندگان ایا جاندار بوده اند یا به علم امروزی پهپاد
شاهرخ 1402-05-12 - 1:03 ق.ظ
خدا یعنی هستی در مقابل نیستی نمیتونه دوتا هستی باشه چون همدیگه را پوشش میدن یعنی میشن یکی ماهم جلوه ای از هستی هستیم مانند آب که به صورت یخ یا بخار جلوه گر میشه یک قطره آب تا زمانی که خودشا ببینه یک قطره هست ولی زمانی که خودشا نابود کنه میشه دریا اگر انسانی پیدا بشه خودشا بکشه تازه هست میشه هستی می‌خواسته عظمت خودشا ببینه خود آگاه بشه پس بصورت ما جلوه گر شده که ما اینکار واسش انجام بدیم یعنی ما دیدن هستی هستیم این عذابی که از خودمون میکشیم یعنی سعی دیدن یعنی خودتا بکوش تا خودتا ببینی دیدن خود یعنی محروم شدن از دیدن هستی ( جهنم) ندیدن خود یعنی دیدن هستی ( بهشت) بعضی وقتا فکر میکنم برم بهشتی که در قرآن گفته شده از کجا معلوم دلم واسه این دنیا تنگ نشه آخه همش یکیه من باید تکلیفما با خودم روشن کنم می‌خوام کور باشم یا می‌خوام وظیفما انجام بدم ( ببینم ) یک گنج زمانی ارزش پیدا می‌کنه که دیده بشه پس هستی باید دیده بشه پس ما تا بینهایت باید جونمون بالا بیاد که این اتفاق بیفته چون هستی که نهایتی نداره ( ما انسان را ابدی خلق کردیم) ( اهل آسمان و زمین به عبادت خدا مشغولند ) یعنی ما هیچی نیستیم فکر میکنیم اراده ای داریم یعنی چنگیز خان و یزید و... داشتن وظیفشونا انجام میدادند حضرت علی میگه من خدای نادیده را نمیپرستم و میگه هر کس میخواد خدای خودشا بشناسه خودشا بشناسه ( ما از رگ گردن به شما نزدیکترین ) یعنی ما خود شما هستیم بیچاره من که حتی خودم هم خودم نیستم پس چقدر احمقم که اینجور به چیزی که نیست مشغولم
خردمند 1402-05-27 - 2:35 ق.ظ
به نظر بنده ما انسانها در زمین تکامل پیدا کرده ایم ، چون بدن خیلی از جانداران کاملا شبیه ماست، مثال،،شامپانزه ها . سیستم بدن موشها خرسها. و چون امروزه انسان میتواند در ژنها تغییر ایجاد کند. این امر نشان میدهد که یک جهش ژنتیکی ما را از دیگر موجودات با هوش تر ساخته است. اگر ما از جایی دیگر به زمین کوچ کرده باشیم باید در هیچ کدام از گروهای جانوری قرار نمی گرفتیم، ما انسانها در گروه پستانداران تکامل پیدا کرده ایم همه قلب دارند . روده دارند. مدفوع دارند. مغز دارند. رشته های عصبی دارند. رگ و عروق دارند . و رنگ خون همه ی آنها قرمز است،. اگر از جایی دیگر آمده باشیم نمی باید در زنجیره ی تکامل زمینی ها قرار میگرفتیم باید یک گونه ی خاص و جدا از تمامی زنجیره ها می بودیم
Nobody 1402-06-27 - 3:26 ق.ظ
بر همه سلام به نام،به یاد،برای خدا ببینید رفقا خداوند مخلوقات زیادی داره، یکی از مخلوقات گیاهان، انسانها، حیوانات و همه اینها دارای روح هستند. مااز جایی بنام عالم ذر و الست به دنیای ماده آمده ایم و در زمین امتحان شدیم، و در امتحان لغزیدیم، بشر همه در حال امتحان است و سخت تمرین امتحان ولایت پذیری است زیرا آدم ابوالبشر از دستور ولی خود که خدا بود سرپیچی کرد. و به دنیای بعد از مرگ که به آن در مباحث کلامی معاد می گویند سفر میکنند و باید به آنجا برویم تا بدانیم چیست. ز کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟ به کجا میروم آخر ننمایی وطنم.
مهدیار 1402-07-03 - 9:47 ق.ظ
به نظر من هیچ سیاره ی دیگری وجود ندارد و حتی اگه باشه در کهکشان دیگری وجود دارد
Mohsen 1402-07-14 - 10:37 ب.ظ
کوچولوها برید بخوابید فردا باید برید مدرسه،به این چیزا هم فکر نکنید تو شب کابوس میبینیدا
علی 1402-10-25 - 11:27 ب.ظ
با سلام من نمی‌دونم کدوم نظریه رو قبول کنم بعضیا میگن ما از نسل میمون هستیم و بعضی‌ها ها میگن از نسل اب و هوا هستیم حالا هم که میگن ما از سیاره دیگه اومدیم ولی من از اینکه از سیاره دیگه اومدیم قبول دارم چون که وقتی حیوانات به دنیا میان می‌توان راه برن ولی انسان ها بعداز ۲ال۳ سالگی راه میرن
ممد 1402-11-12 - 1:29 ق.ظ
سلام من آدم فضایی هستم
زهرا 1402-11-19 - 6:52 ب.ظ
برو گم شو
احمد 1402-11-30 - 1:07 ب.ظ
احمو
Saina 1402-12-26 - 1:41 ق.ظ
انسان با میمون ۹۸ در صد تشابه ژنی داره و اینکه انسان از نژاد مشترک با میمون ها ازاجداد مشترک تکامل پیداکرده در تکامل که یک فکت علمیه با شواهد باستان شناسی ثابت شده.برای پی بردن به مراحل تکامل در ویکی پدیا وسایت های دیگرمطالعه کنید و حرف های این فرد یاهرکسی معتقده ما از فضا اومدیم یا اعماق زمین یا هرجای دیگه در موضوع تئوری توطئه قرارمیگیره و دردانش اکادمیک پذیرفته نیست.
Aria 1402-12-26 - 2:31 ق.ظ
مدرک اکادمیک وجود ندارد که گفته های الیس سیلور را تایید کند یا الگوهای تکامل پتانسیل دستکاری دارد: افتاب سوختگی ومشکلات پوستی: انسان درطول هزاران سال باتکامل ملانین وسایرمکانیسم ها خود را با تابش خورشبد سازگارکرده وگونه های دیگر هم در برابر خورشید آسیب پذیر هستند. نقص سیستم ایمنی: سیستم ایمنی انسان دارای پیچیدگی متفاوتی ازموجودات که ان را غیرزمینی نشان دهد نیست. وضع حمل سخت: انسان به دلیل راه رفتن مستقیم از دوره راست قامتان باچالش های زایمان روبروشده است و مربوط به تکامل انسان است. کمردرد و دیسک کمر: شواهدی برای اثبات اینکه انسان برای سیاره ای باگرانش کمتر تکامل یافته وجود ندارد. کمردرد عوامل مختلفی دارد ، ازجمله سبک زندگی ، ژنتیک و آسیب های فیزیکی. در کتاب "ژن خودخواه" از ریچارد داوکینز موجودات زنده در تکامل ماشین هایی برای ترویج ژن ها معرفی شده اند. جهان ازمیکروارگانیسم های بی هوازی واکسیژن ومتان که دی اکسیدکربن میساختن ۳/٨ میلیارد سال قبل  تکامل یافته. تاریخچه تکاملی حیات؛ نخستین سلول‌ها https://espash.ir/?p=16231 چگونگی پیدایش حیات از سیانوباکتری http://vidoal.com/d/4948
حسنا اکبری 1403-01-01 - 3:16 ب.ظ
من با دکتر آلیس سلیور موافق هستم ایشون دلایل محکمی برای ثابت کردن این متن دارند کسانی که موافق نیستن اگه یکم بیشتر فکر کنن خودشون هم به همین نتیجه میرسن ما انسان ها برای کشف حقیقت باید بسیار دقیق عمل کنیم نه فقط گفته های دکتر آلیس سلیور بلکه چیز هایی که برای خودمان هم عجیب هست برای مثال چرا باید عنصر هر ما یک حیوان شیطانی باشد خب ماه آذر عنصر شیطانی اش یک انسان که از پایین کمر به بعد یک اسب می‌شود که این یک نوع جن می باشد با اینکه چرا اگر آدم و حوا دو نفر بودن ما بیشتر از ۸ گروه خونی داریم یا اینکه گروه خونی طلایی از کجا آمده است من از دکتر آلیس سلیور یک سوال داشتم اگر خانه اصلی ما انسان ها زمین نیست پس خانه اصلی ما انسان ها کجاست و کی به آنجا بر میگردیم ؟ و شما افرادی که نظرات مخالف با این یا هر موضوعی مگذارید لطفا حرف های بد ننویسید
مهراب افشانی پور 1403-01-09 - 4:15 ب.ظ
استاد بزرگ شاهنامه شناس. دکتر محمد رسولی در یک برنامه ی تلوزیونی، دلایلی از شاهنامه آورد که ثابت کننده بود از کرات دیگر به زمین سفر بوده است. افرادی از کرات دیگر بهزمین آمده اند.
هليا 1403-01-10 - 11:58 ق.ظ
خيلى جالب بود خسته نباشيد
نوید 1403-01-20 - 5:07 ق.ظ
نمیتونم بپذیرم،چطور ممکن انسان از یه سیاره دیگه بدون تکنولوژی و فضا پیما بیاد به سیاره دیگه!!اگه اونقدر پیشرفته بودیم که از سیاره دیگه اومدیم به سیاره زمین پس قاعدتا نباید انسان های اولیه با اسب و شتر رفت آمد میکردند باید از همون اول صاحب تکنولوژی می بودیم.
Setara 1403-04-16 - 8:36 ق.ظ
احسنت
پیا بختیاری 1403-01-28 - 2:13 ب.ظ
هر چیزی ممکنه و غیر ممکن، غیر ممکن. قدرت ذهن انسان فرا تر از باور ماست. تنها چیزی که مثل این مجسمه ها دیدم موجودیه که ما بهش میگیم دماغ گلی، تو قرآن از جن و انس یاد کرده و امروزه به مرد سیاه یا (بلک من) صدا میکنن. قد کوتاه و نصف قد انسانه مثل سایه سیاه و ۴ تا انگشت داره...
مهسا 1403-03-06 - 1:33 ب.ظ
سلام دوستان این درست نیست که انسان فرا زمینی باشد خداوند همه چیز را در باره انسان؛ اسمان و همه چیز تو قران گفته و بعد دانشمند تازه این هارو کشف کردند در صورتی که اینها صد ها سال قبل بوده اند و خداوند در قران گفته بوده. اگر میخواهید بیشتر در بازه خلقت و افرینش خداوند بدونید کتاب قران رو باز کنید.
پروین جعفری 1403-03-22 - 5:25 ب.ظ
اینکه میگن زندگی در زمین با انسان سازگار نیست دچار بیماری های متعدد میشه در حالی که سایر موجودات و حیوانات بیماری مثل قند فشار و غیره نمیگیرند من با این نظر مخالفم چرا ک حیوانات نمیتونن حرف بزنند و بگن ما کجامون مریضه یا دردمون چیه شاید اوناهم همین بیماری هارو بگیرند ولی به زبون نیارن بنابر این من با این دلیل فرازمینی بودن مخالفم
Setara 1403-04-16 - 8:34 ق.ظ
خوب مه کاملاً مخالفم چون ببینین اگه قرار از این باشع خوب خفاش ها هم از سیاره دگری آمده اند چون اونا فقط شب بیرون می‌آیند و شاید سیاره اونا اصلأ نور نداشته خوب خیلی دگه دلایلی هم هست اما نمیشه گفت اهل زمین نیستن .......
افزودن نظر