معرفی بهترین هتل های آلاچاتی

آلاچاتی، یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است که به‌خاطر معماری خاص، کوچه‌های باریک و هوای ملایم برای ورزش‌های آبی و موج‌سواری، مشهور است. این شهر با داشتن بهترین هتل‌های بوتیک و لوکس، تجربه‌ای متفاوت از اقامت را به گردشگران ارائه می‌دهد.

بهترین هتل های آلاچاتی که معمولاً در خانه‌های قدیمی و بازسازی شده قرار دارند، با ترکیب معماری سنتی و امکانات مدرن، حس آرامش و اصالت را به مهمانان منتقل می‌کنند. در ادامه با الی گشت همراه باشید تا با بهترین هتل‌های این شهر زیبا آشنا شوید.

هتل ۵ ستاره دیزاین پلاس سیا بیچ در ساحل دریای اژه قرار دارد که دارای یک ساحل خصوصی با نماد پرچم آبی و یک سکوی استراحت است. این هتل دارای امکاناتی مثل استخر روباز، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، مینی کلاب و بسیاری موارد دیگر است.

همچنین هتل دیزاین پلاس سیا بیچ دارای امکانات ورزشی بسیاری مثل یوگا، پیلاتس، موج‌سواری و کایت‌سواری، زمین تنیس و بسکتبال هم برای مهمانان است.

تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه‌مطبوع، تلویزیون و بالکن هستند و برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز باغ و برخی دیگر چشم‌انداز رو به دریای اژه دارند. همچنین رستوران هتل وعده‌های غذایی را با گزینه‌های à la carte و بوفه ارائه می‌دهد و دارای یک‌بار برای سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد است.

هتل دیزاین پلاس در ۴ کیلومتری مرکز شهر و فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های محلی و در ۱۰۰ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار دارد.

آدرس: Alaçatı Mahallesi, Çark Plajı Mevkii 18010 No:1 Çeşme, 35930 Izmir, 35930 Alacati, Turkey

هتل ۵ ستاره بیبلاس ریزورت آلاچاتی یکی دیگر از بهترین هتل های آلاچاتی است که با داشتن ساحل خصوصی و رستوران و بار و در نزدیکی یکی از بهترین خلیج‌های موج‌سواری در جهان در بین گردشگران بسیار معروف است.

این هتل دارای امکاناتی مثل میز پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ اختصاصی رایگان، منوی صبحانه به صورت کانتیننتال، بوفه یا à la carte ، مرکز تناسب اندام مجهز و مرکز اسپا و ۸ استخر است. همچنین همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LED با کانال‌های ماهواره‌ای و وای‌فای رایگان، دستگاه قهوه ساز، اتو و میز اتو و حمام مجلل هستند.

این هتل دارای زمین‌بازی کودکان و باشگاه کودکان با کارکنان حرفه‌ای است و کودکان ۴ تا ۱۱ ساله می‌توانند در آن بازی کنند. برای مهمانان کوچکتر، اقامت در استراحتگاه با فضاهای زمین بازی داخلی و خارجی وسیع که برای کودکان در هر گروه سنی پذیرایی می‌کند رایگان است.

هتل ریزورت بیبلاس تا مرکز شهر ۵ کیلومتر فاصله دارد و  نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۹۰ کیلومتری این هتل قرار دارد.

آدرس: Alacati Mah. 18012 Sok. No:2/A, 35930 Alacati, Turkey

هتل گایا بازار آلاچاتی یکی از بهترین هتل های آلاچاتی است که با داشتن امکاناتی مثل باغ، تراس، رستوران و بار، جکوزی و خدمات کرایه دوچرخه در بین مهمانان امتیاز بالایی را به دست آورده است.

همچنین این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق، تهویه مطبوع در اتاق‌ها، وای‌فای رایگان در سراسر هتل و صبحانه با منوی آلاکارته، ایتالیایی و وگان است.

هتل گایا بازار در ۵ کیلومتری شهر تاریخی Erythrai و ۱۰ کیلومتری قلعه چشمه قرار دارد.

آدرس: Alaçatı Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No. 40 Çeşme, 35930 Alacati, Turkey

هتل کورابیه در نزدیکی بسیاری از رستوران‌ها و مراکز تفریحی واقع شده و به دلیل موقعیت مکانی آن، ممکن است صدای موسیقی و شلوغی جمعیت تا نیمه‌شب به گوش برسد.

این هتل کوچک در آلاچاتی، با ترکیب دیوارهای سفیدرنگ و پاستلی و حیاطی با جکوزی گوشه‌ای و شامل سونا و حمام موزاییکی است. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون روشن با رنگ‌های پاستیلی و فرش‌های رنگارنگ تزیین شده‌اند و همه اتاق‌های دارای سرویس مبلمان و امکانات مناسب است.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، خدمات کرایه دوچرخه، اتاق فیلم کورابیه با یک صفحه‌نمایش بزرگ و یک سیستم سینمای خانگی اشاره کرد.

هتل کورابیه حدود ۳ کیلومتر با سواحل Ilica  و Alacati و تا شهر Cesme 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس: Hacı Memiş Mah.Mithatpaşa Cad.2012 Sok. No:54 Alaçatı, ۳۵۹۵۰ Alacati, Turkey

هتل وگر یکی دیگر از بهترین هتل های آلاچاتی است که دارای امکاناتی مثل خدمات کرایه دوچرخه رایگان، استخر فصلی رو باز، باغ و رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، یک‌بار در ۱.۳ کیلومتری ساحل Ilıca ، ترانسفر فرودگاهی و وای‌فای رایگان است.

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به دستگاه قهوه‌ساز هستند و برخی از اتاق‌های آن چشم‌انداز رو به شهر و برخی تراس آفتاب‌گیر دارند.

شهر تاریخی Erythrai  در ۵ کیلومتری هتل وگر و قلعه Cesme در ۸ کیلومتری این هتل واقع شده است.

آدرس: İzmir Çeşme Yolu Alaçatı Mah. 16119 Sok. No:20, 35937 Alacati, Turkey

آرت هتل آلاچاتی اقامتگاهی با استخر فصلی رو باز، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه با منوی قاره‌ای و امریکایی، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان، خدمات کرایه دوچرخه و بسیاری امکانات دیگر است.

همه اتاق‌های این هتل شامل یک پاسیو با منظره شهر، دارای تهویه‌مطبوع، کمد لباس و تلویزیون صفحه تخت هستند و برخی از واحدها دارای تراس هستند.

شهر تاریخی Erythrai  در ۵ کیلومتری این هتل و قلعه Cesme در ۱۴ کیلومتری و تئاتر Cesme Anfi در ۱۰ کیلومتری آن قرار دارند. همچنین فرودگاه ملی جزیره کیوس نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل آرت است که در ۳۳ کیلومتری آن قرار دارد.

آدرس: Fahrettin Altay Caddesi 13028 Sokak No: 2, 35930 Alacati, Turkey

هتل بوتیک کوشه کوناک از یک‌طبقه ویژه با استخر روباز با منظره آلاچاتی است و در چندقدمی پازاریری قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق‌های مجهز به امکانات مناسب اشاره کرد.

همچنین هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت، یک کتری، سیستم گرمایش از کف، حمام اختصاصی و امکانات اضافی است.

هتل بوتیک کوشه کوناک در ۵ کیلومتری ساحل سرف آلاچاتی، ۱۷ کیلومتری شهر تاریخی اریترای و ۸۴ کیلومتری فرودگان عدنان مندرس ازمیر قرار دارد.

آدرس: ۱۳۰۱۳ Sokak No:10, Alacati, Cesme, 35930 Alacati, Turkey

هتل بوتیک موریسی کوناک از بهترین هتل های آلاچاتی است که به دلیل امکانات و موقعیت جغرافیایی مناسب در بین گردشگران محبوبیت دارد. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات کرایه رایگان دوچرخه، خدمات اتاق، پذیر‌ش ۲۴ ساعته، استخر روباز، باغ و رستوران، بار در ساحل Ilıca اشاره کرد.

اتاق‌های هتل دارای تهویه‌مطبوع، کمد لباس، تراس با منظره شهر، حمام مشترک، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه و حوله هستند و  برخی از واحدها چشم‌انداز رو به استخر و بالکن دارد.

هتل بوتیک موریسی کوناک در ۵ کیلومتری شهر تاریخی Erythrai و ۸ کیلومتری قلعه Cesme قرار دارد.

آدرس: Alaçatı mah. 11088 sok. no:27, 35930 Alacati, Turkey

اقامت در بهترین هتل ‌های آلاچاتی فرصتی بی‌نظیر برای تجربه یک سفر آرام و راحت است. هتل‌های این منطقه با فضایی دل‌نشین و طراحی منحصربه‌فرد، از سبک‌های سنتی تا مدرن، تمامی سلیقه‌ها را راضی می‌کنند. این هتل‌ها با ارائه امکانات متنوع، دسترسی آسان به سواحل زیبا و خدمات برجسته، مکانی ایده‌آل برای استراحت هستند.

مطالب مرتبط :

چشمه و آلاچاتی ترکیه، شهری با خانه های رنگارنگ

۱۵ تا از دیدنی ترین جاذبه های ازمیر ترکیه

شهر چشمه، مقصدی فوق العاده برای تفریح و سرگرمی در ترکیه

مطالب مرتبط

برای سفر در پاییز به چه وسایلی نیاز داریم؟

فرودگاه ایلام کجاست؟

معرفی بخش ها و وسایل بازی پارک ارم تهران