حقیقت مثلث برمودا فاش شد

ده ها فیلم سینمایی برجسته در مورد این منطقه و یا بهتر بگوییم این پدیده طبیعی ساخته شده است. تعدادی از روایات در مورد آن مبتنی بر واقعیت است و تعدادی دیگر تنها زاده خیال افرادی است که تا به حال به آن سفر نکرده اند. مثلث برمودا در واقع منطقه ای در اقیانوس آتلانتیک بین برمودا، پرتو ریکو و فلوریدا است که به ناپدید کردن کشتی ها، قایق ها و هواپیماها و به طور کلی هر چه که در آن منطقه و یا بر فراز آن منطقه باشد، شهرت دارد. تا حالا بیشتر از ۱۰۰۰ کشتی و هواپیما در این منطقه ناپدید شده است اما واقعا راز آن چیست؟ اصلا راز ناپدید شدن کشتی ها و هواپیماها در آن چیست؟ آیا واقعا نیروی خاصی در این منطقه وجود دارد یا همه ی این ها دروغ هایی بیش نیست؟ برای دانستن جواب سوال هایتان این مطلب الی گشت را بخوانید.

مطالب مرتبط:
واقعیاتی از کشتی تایتانیک که هیچ کس نمی داند
راز تراکوتا، ارتش سربازهای خفته در خاک برملا شد!

گفته شده که از دهه ی ۱۶۰۰ تا حالا بیشتر از ۱۰۰۰ کشتی و هواپیما در مثلث برمودا ناپدید شده است، بعضی ها به این منطقه مثلث شیطان می گویند و دلیل آن هم ناپدید شدن هزاران انسان در آن است. اولین واقعیتی که می خواهیم این مطلب را با آن شروع کنیم این است که مثلث برمودا واقعا یک مثلث نیست بلکه ۳ منطقه ی پرتو ریکو، برمودا و فلوریدا در اقیانوس اطلس با هم تشکیل منطقه ای مثلثی شکل داده اند و چه بتوانید رد پای شیطان را در اطراف برمودا پیدا کنید  چه نه، در این که ذات برمودا با اسرار و رمز و رازهای زیادی گره خورده است و پر از راز است هیچ شکی نیست.

این روزها تقریبا کسی نیست که از مثلث برمودا؛ ولو کم، اطلاعاتی نداشته باشد اما واقعا از کی بود که مردم متوجه غیرعادی بودن این منطقه در اقیانوس آتلانتیک شدند؟ در سال ۱۹۵۰ روزنامه نگاری به نام ای.وی.دبلیو جونز مقاله ای منتشر کرد که در آن خبر از ناپدید شدن کشتی ها و هواپیماها در سواحل فلوریدا و ناپدید شدن ۳۲ مسافری که سوار بر هواپیمای در سن ژوان پرتو ریکو بوده اند، می داد. با این حال ظاهرا کلمه ی «مثلث برمودا» برای اولین بار در سال ۱۹۶۴ توسط نویسنده ای به نام وینسنت گادیس به کار برده شد و از آن زمان بود که مثلث برمودا به آگاهی عموم رسید و خیلی زود اسمش در اسرار آمیزترین مکان های جهان آورده شد.

ناپدید شدن هزاران کشتی و هواپیما در این منطقه، محققان را بر آن داشت تا تمرکز خود را روی مثلث برمودا بگذارند و راز آن را کشف کنند. البته که بعضی از تئوری هایی که تا الان ارائه شده اند، کمی عجیب و غریب هستند با این حال یکی از تئوری هایی که خیلی دور از ذهن نیست و به واقعیت هم نزدیک است، وجود تعداد بی نهایت حباب است.

طبق نظر یکی از دانشمندان روسی به نام Igor Yeltsov، ممکن است که گاز متان جامد زیادی در زیر مثلث برمودا وجود داشته باشد و به خاطر فشار اقیانوس، متان به شکل یک ماده ی یخی شکل درآمده است که به نام هیدرات گاز شناخته می شود. اما اگر این ماده شروع به تجزیه شدن کند، می تواند باعث به وجود آمدن حباب های گازی شود که این حباب ها هم به روی سطح آب می آیند که این تعداد حباب گازی می تواند به راحتی باعث واژگون شدن یک کشتی شود. این دانشمند به سیبرین تایمز می گوید: این مقدار گاز باعث گرم شدن اقیانوس می شود و در نتیجه کشتی ها هم به خاطر مقادیر بالای گاز در آن غرق می شوند. این موضوع باعث می شود تا در هوای بالای برمودا هم بیش از اندازه گاز متان باشد و نتیجه: جو آشفته ای به وجود می آید که منتهی به سقوط هواپیما در آن می شود.

به عنوان اثباتی بر این مدعا، دانشمندان توانستند دهانه های بزرگی در سیبری کشف کنند که نشان می دهد این حفره های بزرگ به وسیله ی انفجار گازهای متان به وجود آمده اند. اگر چه این تئوری مورد تایید همه نیست و مثلا دانشمندی مثل هلن Czerski بر این عقیده است که حباب های هیدرات متان باعث بالا آمدن یک قایق می شوند نه غرق شدن آن.

دانشمندانی که امید به پیدا کردن توضیحات علمی مثلث برمودا دارند، بعضی از آن ها بر این باورند که ممکن است امواج عظیم و پر جوشش و خروشش باعث غرق شدن کشتی ها شده باشند.

اگر چه صحبت در مورد حفره ها و چاله های زیر مثلث برمودا همیشه جذاب است با این حال توضیحی که در مورد برمودا وجود دارد خیلی شوکه کننده تر است. بنابراین حقیقت پس این منطقه اسرار آمیز روی زمین چیست؟ خوب ظاهرا که اصلا مثلث برمودایی در کار نیست!! بله درست است. مثلث برمودا یک ایده بوده که توسط نویسنده ای به نام ای وی دبلیو جونز، وینسنت گادیس و چارلز برلیتز در آن دوران ابداع شد  و به نوعی «راز ساختگی» است. اصلا انکار نمی کنیم که هواپیماها و کشتی هایی در این منطقه ی اقیانوس گم شده اند ولی تقریبا میزان گم شدن این اشیا و انسان ها در مثلث برمودا برابر با دیگر نقاط دنیاست و به عبارتی هیچ اتفاق عجیب و غریبی در آن جا نمی افتد.

متقاعد نشده اید؟ خوب باید گفت که اگر وبسایت Coast Guard را بخوانید می بینید که در آن نوشته شده که در دوره و بررسی هایی که روی بسیاری از هواپیما و قایق ها و کشتی های مثلث برمودا انجام شده است، هیچ عامل غیر طبیعی ای دیده نشده وهر چه که بوده، بر اساس عوامل فیزیکی رخ داده است.  به عبارت دیگر اصلا مثلث مخربی به نام برمودا وجود خارجی ندارد…

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما مثلث برمودا جایی واقعی است یا مانند آن چه که در این جا گفته شد زاییده ی ذهن بشر است؟

منبع: grunge.com

مطالب مرتبط

جشنواره های کیش در طول سال

آشنایی با انواع سوغات کیش

بهترین شهربازی های ازمیر برای تجربه یک شب شگفت انگیز

۱۵۳ نظرات

نویددد 1396-12-24 - 10:57 ق.ظ
خیلی جالب بود
ایلیا 1397-07-30 - 10:27 ب.ظ
هواپیما ها چی؟
Mohammad 1399-09-25 - 3:50 ب.ظ
خب گاز متان اخه این موضوع باعث می شود تا در هوای بالای برمودا هم بیش از اندازه گاز متان باشد و نتیجه: جو آشفته ای به وجود می آید که منتهی به سقوط هواپیما در آن می شود
Phoenix 1400-09-09 - 8:15 ب.ظ
دوستان ببینید،این موضوع بعد یک سری تحقیق مشخص شده که در این منطقه طوفان های بسیار وحشتناکی رخ میدن که حتی تصورش نمیشه کرد،مثلا گاهی گردباد هایی به وجود میان که میتونن آب رو تا ارتفاع دو کیلومتری هم بالا ببرن!این منطقه یکی از مهم ترین مناطق تجاری در کل جهانه،پس چرا امروزه تعداد زیادی کشتی اونجا غرق نمیشن؟خب جوابش سادست،بخاطر علم هواشناسی که میتونه پیش بینی کنه که در اون موقع طوفانی قراره که بیاد یا نه،و اینم بگم که وجود گاز متان باعث سقوط هواپیما ها نمیشه چون اگه گاز متان وجود داشت به دلیل قانون هم رفتی این گاز کل جهان پخش میشد و یکجا نمیموند،امیدوارم یه کمکی بهتون کرده باشم تا زیاد خودتونو درگیر این موضوع نکنین چرا که اینم یه منطقه اقیانوسیه مثل بقیه مناطق و الکی بزرگش کردن و هر چیزیم که میشنوین باور نکنین.
Danyal 1397-12-13 - 7:05 ق.ظ
اینایی که میگن‌دوس دارم برم اونجا بفهمم چیه رازش ، طرف با اون همه دمو دستگاهو هلکوپترو ابر کشتی نتونسته بفهمه داستان چیه حالا شما با دست خالی جز نگاه کردنو ترسیدن به اون دریا و کوه به اون بزرگی میخاید چیو بفمید واقعا؟ من خودم اعتقادم اینه که اونجا قلبه زمینه ینی اصلی ترین نقطه ی زمین که جاذبه هر چیزیو میکشه داخل و ۱۰۰۰ برابر قوی تره ...
مهدی 1399-09-10 - 11:22 ق.ظ
دوستان خیلیا میگن اونجا شهر اتلانتیس غرق شده و برخلاف دیگه من بیش از اندازه از اقیانوس و دریا میترسم چه برسه سفر کنم به برمودا دیوانگی هس
مبینا 1399-10-30 - 4:50 ب.ظ
میشه دوربین ضد آب با پهباد فرستاد حتی اگه زیر اب هم بره میشه درون اون دروازه رو دید. هرچی که هست رازی داره اونجا که نمیخوان بشر بفهمن وگرنه برای انسان سخت نیست که دلیل مثلث برمودا رو بفهمه
Armita 1399-12-03 - 3:59 ب.ظ
وقتی هواپیما ها میرن اونجا از رادار خارج میشن پس دوربین زد آب و پهپادو حالا هرچی رو بفرستن بازم ارتباط قطع میشه
امیررضا 1400-02-13 - 9:03 ق.ظ
یه ادم با زیر دریایی بره چی
Alone Boy 1400-07-26 - 4:46 ب.ظ
واقعا کشف این چیزا واسه علم کنونی ما مثل خوردن یک لیوان اب هست تعجب میکنم شما که جوون هستید با سواد ترید چرا دور خودتون چرخ میزنید. ما الان سرجامون میشینیم با یه دستگاه و تلسکوپ خارج از کهشکان رو دقیق و ریز رصد میکنیم اگر یکم از پیشرفت علمی قرن حال حاضر و حتی قرن قبل خبر داشته باشید نیاز نیست فکر کنید که با چی میشه زیر و بم اونجارو در اورد چون ضعیف ترین کشور دنیا اگر از پیشرفت علمی که در اختیار داره استفاده کنه به راحتی میتونه وضعیت کل اون اقیانوس رو از سطح اب تا کف اقیانوس پیدا کنه. راجب چیزای دیگه نظر بدید اینکه بشینیم بگیم با چی بریم بفهمیم اونجا چیه واقعا بچگانس.
Armita 1399-12-03 - 4:01 ب.ظ
وقتی هواپیما ها میرن اونجا از رادار خارج میشن پس دوربین ضد آب و پهپادو حالا هرچیزی که رو بفرستن بازم ارتباط قطع میشه
Alone Boy 1400-07-26 - 4:41 ب.ظ
سلام من دقیقا با شما موافقم ، فهمیدن اینکه اونجا چه اتفاقی میوفته هیچ کاری نداره ؛ از زیر اب از هر جا راحت میشه کشفش کرد. خنده داره وقتی فکر کنید ما داریم فراتر از مرز های کهکشانی خودمون رو کشف میکنیم و ناسا همواره در حال تجسس در کرات و سیارات فرا کهکشانی هست و ریز به ریز اطلاعات رو حتی راجب درون سیارات داره. اونوقت چطور امکانش نیست یه حفره ای تو همینجا بغل دستمون رو نتونیم توشو ببینیم و رازشو بفهمیم؟!! دلایلی مثل دلیلی که دوستمون گفت که جاذبه تو اون قسمت بیشتره یا یه نقطه مرکزی هست خیلی منطقیه. مثال سادش یه سوراخی هست مثل سینک ظرفشویی یا کف حموم که اب دورش میچرخه و هر چی هست با خودش جذب میکنه میبره تو حفره. این الگو خیلی شبیه به این منطقه هست
محمد 1401-09-23 - 3:09 ق.ظ
دوست عزیز هیچ لوازم برقی کار نمیکنه حتی کشتی که با نیروی اتم کار میکرد از کار افتاد
علی 1403-03-07 - 9:31 ب.ظ
باچی میخوای رسد کنی؟؟؟میگن هر چیز الکترونیکی یا مکانیکی در اون منطقه از کار میفته با چی میخوای از بالا تا کفش رو ببینی با دوربین؟پهپاد؟؟زیردریایی؟همه اینها امتحان شدن و برنگشتن ک اطلاعاتی به کسی یا کاوشگران بده پس اونجا رو با کهکشان و جاهای دیگه مقایسه نکن
ئ 1396-12-24 - 11:08 ق.ظ
بعضیا میگن که در اون منطقه یه جزیره وجود داره که یه گروهی که معلوم نیست و نمی خوان کسی سر از کارشون در بیاره هستن و در سالی یه بار مراسماتی رو که کسی نمی دونه چی هست اجرا می کنن و آدمایی هستن که حتما صاحب قدرت بزرگی هستن و هویت اونها مشخض نسیت که چه کسانی می تونن باشن. و برای پنهان کاری هر چی اونجا باشه به طریقی حالا به ظاهر طبیعی از بین میره . نمیشه به اطلاعاتی که اونا میدن اعتماد کرد واسه همین این چیزایی که میگن زیاد باور نکنین . با تشکر
۰ 1397-05-28 - 9:02 ب.ظ
سلام دوست عزیز اون جزیره ای که شما میگین الان غرق شده و اگه وجود داشته باشه واقعا همه اینو میدونن باسپاس
Sara 1399-08-23 - 1:00 ق.ظ
ببین منم برای همین اومدم تو این سایت پدرم گف که شوروی جلسه گزاشته تو مثلث برمودا من بارو مکروم ولی نمیشه اخه
Armita 1399-12-03 - 4:04 ب.ظ
همین یه مدت پیش یه هواپیما ناپدید شد پس غلط نیست اگه هم خودشون همچین کاری کنن بازم نمیشه چون این قانون حقوق بشر رو نقض میکنه
سید محسن ذاکری 1396-12-24 - 11:59 ق.ظ
اگر چنبن جایی وجود داشت خیلی راحت میشد با هواپیمای بدونه سرنشین از اون فیلم برداری کرد و دید چه اتفاقی میافته پس همش خالی بندیه وگرنه آمریکایی ها خیلی زوتر از اینا رازش رو کشف میکردن و به دنیا میگفتن
مریم 1397-02-21 - 7:56 ب.ظ
ولی به نظر من اینطور نیست درسته که اتفاقات این چنینی در اب های دیگر هم اتفاق افتاده ولی در مثلث هر هواپیما و کشتی که عبور کرده ناپدید شده.
لارا 1397-04-10 - 2:08 ق.ظ
از نظر من حرف های درستی بود و جالبی بود ولی این دلیل نمیشه که دانشمند های دیگه اشتباه گفته باشند یه جورایی منطقی نیست
لارا 1397-04-10 - 2:10 ق.ظ
از نظر من حرف های درستی و جالبی بود ولی این دلیل نمیشه که دانشمند های دیگه اشتباه گفته باشند یه جورایی منطقی نیست
نیما حیدری 1397-04-24 - 12:48 ب.ظ
سنگ ها ی مغنا تسی
هلن 1397-08-26 - 8:04 ب.ظ
يكي از نظرهاي منم همينه
آسو 1398-02-28 - 10:30 ق.ظ
نه بابا اون چیزی طبیعی است که هیچ کس نمی تواند به آن پی ببرد مغناطیسی چیه بابا
امیررضا 1400-02-13 - 9:09 ق.ظ
عزیز مغناطیس قدرتش اتقدر زیاده که اگر کل جرم دنیا هم بگداری قطب همنام به هم نمیرسند
فرهاد 1397-05-02 - 3:11 ب.ظ
سلام پس جسد اونایی که مردن کجاست چرا پیدا نشده یا لاشه کشتی یا هواپیماها چرا در درخواست کمک بسیاری از خلبانان چیزهای مرموزی گفته شده
Fatemeh 1397-05-27 - 12:45 ب.ظ
خیلی جالبه من که دوس دارم برم بینم چه خبره نمیخوامم برگردم
Mahnaz 1397-06-06 - 2:54 ب.ظ
منم خیلی دلم میخاد برم اونجا
حسین 1397-08-19 - 4:11 ب.ظ
بیا باهم بریم خخخخ
masoud 1397-06-05 - 9:30 ب.ظ
دوست دارم برم ولی دیوونگیه با این مطالب ک من خوندم فکر نکنم کسی زنده بمونه
محمد 1397-06-25 - 8:42 ق.ظ
این امکان هست که اونا دروازه ای به جزیره ای باشد
عادل 1397-06-31 - 0:40 ق.ظ
محققان با تازگی به وجود یک شی شبیه به بشقاب پرنده در ان ناحیه شدند.
بی نام 1399-09-06 - 9:43 ب.ظ
من در مقاله ای دیگر خواندم اولین بار مثلث برمودا توسط مردی دیده شده که در مهمانی نشسته بوده به دریا نگاه می کرده که یک هو شیء نورانی به درون دریا افتاده از فردای آن روز اولین کشتی که به آنجا رفته گمشده این اتفاق ۵۰سال پیش اتفاق افتاده
Mohammad 1399-09-25 - 3:51 ب.ظ
قینوسه
یاسر 1397-07-14 - 11:07 ب.ظ
من نظرم این هست که تعدادی ک میرن برای کشف موضوع دوعده شن یواش یواش برن بافاصله از هم. عده اولی باخودشون دوربین ببرن که موقعی ک غرق یا هرچی شدن عده دوم بفهمن. من باموبایلم الان کیلومترها اونورتر رو که محل کارم هس چک میکنم. میگم عده اول اینطور برن توبرمودا عده دوم هم چک کنن
مصطفی 1398-02-02 - 10:48 ب.ظ
عجب نظر کارشناسانه ای به به
K1 1397-07-22 - 12:23 ب.ظ
پس چرا هیچ لاشه ای از کشتی ها و هواپیماها پیدا نمیشه. خیلی مشکوکه. به نظر من یه اتفاق فرا طبیعی هست. من‌بهش مشکوکم
جبار 1397-07-28 - 5:15 ق.ظ
یکی ب من گفته بود ی کوچولو عسل زنبور بریز زمین منم همین کارو کردم مورچه‌ها از گشنگی حمله کردن به عسله وقتی سیر شدن چسبیدن ب عسل مردن، مورچه ها کشف کرده بودن عسلو ولی متاسفانه باعث مردنشون شود بعضیا شون فهمیدن نمردن ولی یروزی اونا هم میمیرن اگه نمرده باشن زندگی ما انسان ها هم اینجوری هست کشف کردیم که ماشین استفاده خوبی هست بعد شد تولید و سادرات هم جون میگیره هم آلوده هوایی این یکی از مثال بود همه چی اتفاق میوفته
مهدی 1397-07-30 - 9:45 ق.ظ
من این مطالب رو خوندم ولی از نظر من این مثلث برمودا بسیار غیر عادیه چون وقتی گفته شده هزاران کشتی و هواپیما و چندین نفر وقتی میخواستن از اون منطقه عبور کنن دیگه برنگشتن و مردن و این ثابت میکنه که واقعیه
هلن 1397-08-26 - 8:01 ب.ظ
بنظر منم ك واقعيت داره و بگفته ي دانشمندا يا بخاطر وجود و انفجارگازهاي زير درياست ك باعث جذب كشتي و هواپيماها ميشه و يا وجود سنگ هاي مغناطيسيه كه باعث جذب فلزات ميشه و قطب نما يكسره ب دور خودش ميچرخه يكي از نمونه هاي وجود مغناطيسه
Arastoo 1397-09-01 - 0:01 ق.ظ
موافق هستم
علی 1397-09-09 - 12:11 ب.ظ
کشتی و هواپیما که برن اونجا غرق میشن ولی زیر دریایی که غرق نمیشه خوب زیر دریایی بفرستن خخخخ بنظرم اینها همش ساختگیه احتمالا دانشمند روسی درست میگه منبعی از انرژی اونجا هست !
Zahra.m 1397-09-11 - 10:54 ب.ظ
واقعا هیجان اوره بشوت ادمو وسوسه میکنه برای دیدن اونجا،از نظر من ک وجود داره حالا با هر اسمی وگرنه ناپدیدشدن هزاران هواپیما و کشتی اصلن هم عادی نیس اون هم فقط توی ی منطقه خاص حتمن یچیزی هست اونجا... خیلی گیج کنندس دوس دارم برم اونجا و بفهمم چه اتفاقی میفته❤
الا 1397-09-11 - 11:48 ب.ظ
من خیلی کنجکاو شدم. کاش میشد راز این مثلث برمودا رو کشف کنن ..
احمد 1397-09-18 - 10:18 ب.ظ
میگن درمثلث برمودا زیر آب شهر پیدا شده که تو اهرم داشته اهرم هایی مانند مصر هستن دانشمندان میگن ممکنه این بخاطر تغییرات مغناطیسی زیرآب رفته
شیما 1397-09-22 - 4:41 ب.ظ
يعنى اونایی که ناپديد شدن به اونجا رفتن؟
شیما 1397-09-22 - 4:43 ب.ظ
آيا ميتونه به معنى باشه که اونایی که ناپديد شدن به اونجا رفتن؟
ناصر 1397-11-07 - 7:50 ب.ظ
سلام میگویند حضرت امام زمان در آنجا هستند و از جزیره به مکه البته برای اینکه دشمنان آسیب نرسانند از راه زیر زمین به داخل مکه و بعد تکیه به کعبه
آریامهر 1400-02-13 - 11:27 ق.ظ
اصلا امثال شما رو درک نمی‌کنم
زحل 1397-09-29 - 8:30 ق.ظ
غرق شدن کشتی ها و سقوط هواپیماها چیز غیرعادی نیست ولی اینکه کلا ناپدید شدن و هیچی از لاشه ی کشتی ها و جسدی از آدما ندیدن چیز غیرعادی هست پس چی شدن اینا؟!!! باید زیر آب های اونجا خبری باشه !
نوید 1397-10-13 - 4:08 ق.ظ
به نظر من اونجا ی انرژی خاصی هست ک اون انرژی کشف نشده و این انرژی قوانین فیزیکم یکم زیر سوال میبره چون دنیای ما دنیای انرژی هست و ما میتونیم از یک انرژی برای کشف کردن اون انرژی خاص اونجا رازشو کشف کنیم وقتی ک نمیتونن این یک انرژی خاص است ک کشف نشده فقط ی چیز میخام بگم انقد علاقه دارم ب این موضوع برمودا ک میخام خدا اونو واسم روشن کنه من هر شب ک میخابم ناخاسته این موضوع برمودا میاد ذهنم واقعا تا حالا دلیلشو ندونستم چرا این مباد هی تو ذهنم این امری عادی نیس دوستان ب نظرم چیزی بی حکمت نیس از وقتی ک دنیای اطرافم دو شناختم و درباره راز برمودا ک گوشم خورده هر شب بلا استثنا تو ذهنمه امیدوارم ک روزی راز برمودارو فقط افرییننده واسم اشکار کنه یا حق
ALMAS 1399-09-01 - 5:21 ب.ظ
سلام.دقیقا منم همین نظرو دارم شهر آتلانتیس که در اون منطقه مثلث بربوداست،گفتن که دارای یک تکنولوژی بوده و الان هم فک کنم همین تکنولوژی پا برجاست تا هرکسی از اون منطقه رد بشه،ناپدید بشه برای اینک به این تکنولوژی دست پیدا نکنیم.
Mohammadreza 1397-10-16 - 2:56 ب.ظ
من توی یک سایت دیگه خوندم اتلانتیس داخل مثلث برموداست
فرگل 1397-11-06 - 2:13 ب.ظ
به نظرمن این مثلث دریچه ای به ی دنیای ناشناختس
امینه 1397-11-19 - 1:05 ق.ظ
دقیقا نظر منم همینه دوست عزیززززم...خوسحالم که شما هم عقیده بامنی...به نظر من دریچه ای به دنیای جدیدیه ونیروی جاذبه در اون قسمت به حدی بالاست که همه چیزو به درون خودش میکشه و تمام افراد و هواپیماها کشتی هایی که ناپدید شدن همشون در جهان دیگه در حال زندگی کردنن ....ویه نظر دیگه به نظرم دنیا به حدی از پیسرفت خودش رسیده که بتونن یه زیر دریایی چیزی بسازن و بفرستنش به اون منطقه و واقعیت و ببینند...همانطور که به ناه و مریخ کاوشگر فرستادن
رضا 1398-02-02 - 3:01 ب.ظ
دقیقا همینه
سید 1397-10-21 - 6:26 ق.ظ
اگر با چنین موج های بزرگی کشتی ها غرق می شوند این موج ها باید بر سواحل فلوریدا را مواج و وحشتناک کند
روزبه 1397-11-12 - 4:12 ب.ظ
جالبه این فرد ایرانی که خودشو تو گالون چپونده و تو اب افتاده بره تو مثلث برمودا و گارد ساحلی اونو گرفته و نزاشته بره سمت برمودا.ازش سوال کردن چرا میخواستی بری تو برمودا؟در جواب گفته بود میخواستم برم برای فقرا پولو طلاجات بیارم خداوکیلی سرج کنید تو گوگل ببینید این مشنگو
........ 1397-11-13 - 10:40 ب.ظ
ب نظر منم واقعیه نمدونم بعضیا از کجاشون درمیارن ک الکیه..........
صادق عباسی 1397-11-24 - 6:26 ب.ظ
من از آبهای مثلث برمودا رد شدم ولی هیچ اتفاقی برام رخ نداد دریا خیلی آرام و خوب بود شما هم میتونید تجربش کنید
مسعود 1397-12-06 - 9:27 ب.ظ
سلام.مثلث برمودا اسمی ست که زاییده ی ترس فردی روزنامه نگار،پس از چند حادثه بوده است. نظر شخصی من اینه که اتفاقهایی که اونجا و اون منطقه میوفته،قابل تامله. این همه اتفاق و ناپدید شدن،یک حقیقته .واینکه هیچ جسدی هم نیست یا روی اب یا ساحل نیومده. من دوس دارم برم اونجا و خطرش هم ارزششو داره که بفهمم چی رو هیچ کس نفهمیده.
شقایق شیری 1397-12-12 - 4:03 ب.ظ
شاید در اون محل عملیات جاسوسی انجام میدن و خودشون اجسامو نابود میکنن
مقاره 1397-12-12 - 6:34 ب.ظ
من خیلی دوست دارم برم ببینم چه جوری
علی 1397-12-13 - 3:50 ب.ظ
سلام این ها عجیب نیستن عجیب دنیای فانیست و عجیب تر دلبستن به دنیا@خطبه ای در اول نهج البلاغه درباره نحوه آفرینش این جهان هست خواهشن مطالعه بفرمایید فکر انسان باز میکنه ....
مریم 1397-12-19 - 6:41 ب.ظ
سلام اگه اطلاعاتی راجب کرم چاله ها میدونین فک کنم با من هم عقیده باشین بنظرم اونجا یه کرم چاله هسش. 100درصد مطمعنم
فرزاد 1398-01-10 - 2:18 ق.ظ
سلام منم با شما موافقم
مریم 1397-12-19 - 8:16 ب.ظ
(کرم‌چاله‌ها) ساختار و بُعد فضا و زمان را شکسته و باعث ایجاد تونلی و حفره‌ای می‌شوند که سرعت یک ماده در آن از سرعت نور بیشتر خواهد شد. همچنین کرم‌چاله‌ها بُعد و ساختار فضا را نیز شکافته و آن را جمع می‌کنند که این باعث کوتاه شدن مسافت بین دو نقطه در فضا می‌گردد. من 100درصد مطمعنم کرمچاله هسش
زینب رحیمی 1397-12-28 - 3:43 ب.ظ
به نظر من خیلی جذاب بود اگر رازش کشف شود
امیر 1398-01-01 - 4:48 ب.ظ
صد در صد آدم های فضایی تو درون مثلث هس
فک نکن کافرم من واقع گرام 1398-01-01 - 6:30 ب.ظ
عمیق ترین و قابل تامل تربن نظریه اینه که اونجا امواج گرانشی و فوق مغناطیسی اونجا وجود داره و میدان مغناطیسی فوق وسیعی اون ناحیه رو گرفته و موضوع بعد این چیزا هیچ ربطی به اسلام نداره که همه چیزو تو کتاب نهجالملاغه این چرت وپرتا نوشته(قصدتوهین ندارم ولی این دین وهمه اینا همش اراجیفه و بهترین دین عشقو انسانیت و صلح و دوستیه)
ليانا٩٨/١/٣ 1398-01-03 - 5:36 ب.ظ
به نظرمن مثلث برمودا واقعى است چون امكان غرق شدن كشتى ويا سقوط هوا پيما هميشه در يك مكان به وجود نمى آيد اين رازى است پنهان و هنوز از نظر دانشمندان هم اثبات نشده است شايد گاز متان يا حباب در آن باشد ولى اين مثلث واقعيست
ليانا 1398-01-03 - 5:40 ب.ظ
به نظر من مثلث برمودا واقعى است امكان اين كه چندكشتى در آنجا غرق شود يا هواپيما سقوط كند وجود ندارد
علی جلالی 1398-01-05 - 7:46 ب.ظ
به نظرمن مثلث برمودایاهمان نقطه ای که هرکشتی وهواپیما درآنجا ناپدیدشدند یک پایهٔ مغناطیسی برای استقراروثابت نگه داشتن کره زمین است فرض کنیم اگرمیخواهیم یک توپ فوتبال راتوهوامعلق نگه داریم یابه طناب میبندیم یاروی یک عمود یاپایهٔ چوپی چسب میزنیم پس این حتمأ یک عمودیاهمان پایه ای ازمدارمغناطیسیه که زمین راثابت ومستقرنگه داشته(محاسبات خلقت الهی از یادمان نرود)
امیررضا 1400-02-13 - 9:21 ق.ظ
ممکن است به خاطر مغناطیس سه جزیره باشد که هرکدام هم را میکشند
mehdi 1398-01-05 - 9:32 ب.ظ
به نظر من اینا همش خرافه است
فرهاد یاری 1398-01-13 - 10:28 ق.ظ
همان مثلث یعنی همان علامت شیطان است.یعنی علامت شیطان پرستان. منظور این ک این واقعیت دارد و این مثلث هم قطعا ب شیطان ربط دارد. علامت فراماسونری ها
علیخان 1398-01-14 - 0:45 ق.ظ
منم با مریم موافقم چون مطالعاتی عمیق در زمینه ماورا و متافیزیک دارم 100 درصد کرم چاله است
هانیه 1398-01-14 - 5:25 ق.ظ
سلام دوستان عزیز لطفا با گوگل مپ برمودا رو پیدا کنید در کمال تعجب میبینید چقدر اونجا خانه ساخته شدهو مردم زندگی میکنن و این همه سال سر کار بودیم دقیقا سمت راست فلوریداست یکم دقت کنید میبینید از فرودگاه بگیر تا رستوران و فروشگاه همه چیز هم داره
Mo 1398-01-26 - 9:12 ب.ظ
البته یسری از دانشمندا میدونن که این منطقه دارای نیروی ناشناخته است که شما رو میتونه از دنیا خارج کنه
امیرحسین 1398-01-28 - 12:38 ب.ظ
به نظرم باید فهمید چه در مثلث برمودا می‌چرخه علمی نمیشه گفت آدم فضایی باشن
AlexGr 1398-02-01 - 9:56 ق.ظ
از دور آثاری شبیه به شهر آتلانتیس داخل اون جزیره پیداست با چشم های خود دیدم ... و رفتن به اونجا غیر ممکن نیست بلکه کسی نبوده که شخصا قصد رفتن کنه و کسایی هم که رفتن راز دیده هاشون رو بر ملا نکردن... اونجا یه دنیای دیگست با تموم پیشرفت های بشری
عاقل 1398-02-03 - 6:46 ب.ظ
همش زر اضافه است وقتی آلمان نازی می خواست به آمریکا حمله کنه آمریکا از دروغ شایعه کرد مکانی به این نام مثلث برمودا وجود داره تا آلمان نازی از سمت اقیانوس اطلس حمله نکنه چقدر شما ساده ایت
Sam 1399-01-21 - 2:32 ق.ظ
آخه ادم عاقل وقتی چیزیو نمیدونی میتونی جیزی نگی مگه مجبوری؟؟؟؟ داره میگه این شایعات از ۱۹۶۵ و ۱۹۵۰ شروع شد جنگ جهانی دوم ۱۹۴۵ که تموم شده بود فقط دلت میخواد یه چیز بگی نه؟؟؟
محمدسعید 1398-02-09 - 8:39 ق.ظ
دقیقاً چاله‌کرم زمین همونجاست... نظریه‌ی استیون هاوکینگ همینو ثابت می‌کنه... بالاخره هر کره‌ای یک دروازه برای عبور و مرور به سمت کرات دیگه داره خو.... اونجا دروازه‌ی کره زمین هست ... همین... اصلا هم موضوع غیرعاقلانه ای نیست و کاملا طبیعیه
سحر 1398-02-26 - 6:10 ق.ظ
نمیدونم چی بگم اما بازم یه فرقی بین مثلث برمودا و بقیه جاها هست چون تو مثلث برمودا هرکی رفته زنده بر نگشته اما جاهای دیگ حداقل یه نفر تو این چند سال زنده برگشته
شیران 1398-02-29 - 2:22 ق.ظ
ماشاءالله همه علمای دهر اینجا جمع شدن و راز مثلث برمودا رو کشف کردن، شما دانشمندان قرن حاضر لطف کنید راز سه مرد آویزان در جنگل سیاه رو هم پیدا کنید که بشریت از این سرگردانی نجات پیدا کنه، انشاءالله
حقایق زندگی 1398-03-03 - 3:37 ق.ظ
ممکنه حقیقت داشته باشه خیلی چیز ها توی ابن دنیا هست که ما نمی نمی دونیم و شاید هیچ وقت هم ندونیم ولی ای کاش الکی باور کنیم و دنبالش بریم شاید چیز های زیادی پیاده کنیم نگیم خرافاته و ولش کنیم
Mohammad hasan 1398-03-09 - 12:09 ب.ظ
به نظر من آن ها وارد طونل زمان میشوند من مطالب بسیار زیادی در این باره داشته ام و نتیجه ام همین هست که گفتم در یکی از مطالب خلبان هواپیما گفته من آسمان و دریا را گم کرده ام و نمیدانم کجا میروم و حتی بعد از دو روز امواج رادیویی از آن هواپیما به گوش رسیده بوده ولی یک روز پیش باید سوخت هواپیما تمام شده باشد شاید آن ها زنده باشند مطمئنا یکی از راز هایی هست کا بدون آزمایش حقیقت آن فاش نمیشود و همه ی این ها نظریه هست اما مطمئنا آیندگان این راز را کشف خواهند کرد.
سینا 1398-09-20 - 1:40 ق.ظ
هرچند گفته میشه که اون منطقه زمانی پایگاه ارتش آمریکا بوده و چند کشتی ده دلیل نزدیک شدن به اون هدف قرار گرفتن، مثلث برمودا در کل یک داستان علمی تخیلی بود... که سالها پیش برای فروش کتاب به مردم خرافاتی جهان نوشتند. مثل سریال های تخیلی شبکه منو تو "ما و فرا زمینی ها" یا "ارابه خدایا" و غیره...
Saeed 1398-10-06 - 4:04 ب.ظ
...
محمد 1399-08-19 - 2:37 ب.ظ
نمیشه که الکیاسمشو بزارن یکی از عجائب هفت گانه؟؟؟
محمد 1399-08-24 - 12:08 ب.ظ
اگه نیروی مغناطیسی به این قدرت اونجا وجود داره عملا قطب و قطب نما هیچ معنایی نداره و اگه گاز متان به این حجم از اونجا آزاد بشه نه تنها اونجا بلکه کل کره زمین قابل سکونت نمیشه.در آخر الزمان انسان از ۴۰ علم خدا فقط به ۱۰ تا از اون دست پیدا میکنه پس هر چیزی امکان داره شاید وجود یه پایگاه مرموز دولتی باعث ساخته شدن این دروغ و دور کردن انسانها از اونجا شده که احتمالش بیشتره چون تعدادی از کشور ها قرادی مبنی بر منع رفت و آمد به اونجا امضا شده در زمان ریاست اوباما
مازیار 1399-08-26 - 3:14 ب.ظ
نگاه میگن که کشتی ها و هوا پیما ها از رادار خارج شدن و دیگه وجود ندارن یعنی یا وسایل شون از کار تفتیده یا فضا یی ها یک کاری کردن ما که یک میلیارد کهکشان داریم آن وقت خدا چسبیده به یک کهکشان که ما توش زندگی میکنیم
ALMAS 1399-09-01 - 5:25 ب.ظ
سلام خیلی مطلبتون جالب بود.منم یه نظریه دارم.اگر این مثلث روی شهر آتلانتیس باشه،اونجا از یه تکنولوژی برخوردار بوده اند.و این قدرت شهر آتلانتیس باعث ناپدید شدن کشتی ها و هوا پیما ها و هرچیزی که از اون منطقه رد میشه تا ما به این تکنولوژی دست پیدا نکنیم.این یه نظریه قانع کننده ای نیست ولی این نظر منه. هر چیزی ممکنه¡¿
Raha 1399-09-14 - 11:57 ق.ظ
بعد اینکه پرسیدی متقاعد شدیم یا نه انقد توضیحت جامع و باجزئیات بود اصلا نمک گیر شدیم بخدا
امیر 1399-10-08 - 3:45 ب.ظ
دوستان سلام .به نظر من اونجا پروژه زمان مکان رو دارن روش انجام میدن .برای روشن شدن مطلب بهتره برید و پروژه فیلادلفیا رو تو گوگل سرچ کنید متوجه میشید .اگه اونها میخواستن موضوع فاش بشه امکاناتشو دارن ولی چون خود دولت این کار رو انجام میده نمیخوان کسی متوجه بشه
سارا (نظریه ی رفیق دانشمند) 1399-10-09 - 1:44 ق.ظ
ما یه رفیقی داریم فاز دانشمندی ورداشت گفت اگه فندک بزنی اتیش میگیره و اثبات میشه گاز متانه. نظر شما چیه؟
zohreh 1399-10-17 - 3:01 ق.ظ
با سلام نظر شخصی بنده شاید دری به آینده یا گذشتست منظورم همون سفر به آینده یا گذشته .چون اگه اینی که شما میگین باشه بلخره ی تیکه ی کوچیک از اجساد یا لاشه های هواپیما یا کشتی پیدا میشه
ناشناس 1399-10-19 - 0:39 ق.ظ
به نظر من وجود خارجی داره خب میتونه جزوی از طبیعت باشه و واقعی به نظر میاد
رضا 1399-11-08 - 2:46 ب.ظ
سلام من که خودم همیشه قکر میکنم اینایی که رفتن اونجا هنوز زنده هستن و یه زندگی جدیدی برا خودشون تو یه شهری زیر اب دارن،اهرام مصر هم همیطوره تقریبا
یییی 1399-11-15 - 5:20 ب.ظ
من میگم برا شما ها روی برمودا طوفان به وجود می آید باور نمی کنید اما آن طوفان یک راه مخفی است به یک جزیره همه‌ی آن انسان ها زنده هستند
میلاد 1399-11-18 - 3:18 ب.ظ
سلام به نظر من مثلث برمودا یکی از جذاب ترین مکان های دنیاست و هرکسی دوست داره به اونجا بره و رازش رو کشف کنه منم جزو اون آدما هستم ولی با توجه به این مطالب نوشته شده با هواپیما های بدون سر نشین فیلم بگیرن و حتی داخلش هم ببینن میتونن اطلاعات مفیدی کسب کنن بعضیا فکر میکنن محل زندگی امام زمان اونجاست بعضیام فکر میکنن محل زندگی شیطانه
سرنا 1399-11-26 - 3:45 ب.ظ
آقا من میگم که جای غیر طبیعی نیست شاید بخاطر امواج و طوفان ها بوده که هواپیما ها و کشتی نا پدید شدن یا اختلال های هوا خوب چطور بعد از ی تاریخ خاصی به بعد این اتفاق ها افتاده‌ چرا از اول اول این اتفاق ها نیفتاده الان مردم برای سر گرم کردن خودشون دنبال چیز های عجیب غریب ولی با این حال بازم برام جایه جالبه دوست دارم بدونم چه اتفاق های باعث این اتفاق ها میشه
Chan 1399-11-30 - 12:57 ب.ظ
از نظر من دریچه ای داره به سمت دنیای دیگه ..ببین چرا همیشه میخواین همه چیز بر اثاث علم پیش بره؟ واقعا شاید یه چیز ماورالطبیعیه ..عاخه ینی چی که همه کشتی ها و همه ی هواپیما ها نا پدید شدن خ این عادی نیست و هیچ اثری هم ازشون نیس .. یا دریچه ای به دنبای دیگه اس ...یا ادم فضایی وجود داره واقعا.. همه چیز ممکنه ...
مهرداد امیری 1399-12-09 - 7:57 ب.ظ
سلام دوستان من سال 2018 مراسم ازدواج در برمودا دعوت بودم نه کششی دیدم نه جاذبه ای، سواحل زیبایی هم داره دوستان تشریف ببرند لذت خواهند برد
گلی 1399-12-11 - 9:28 ب.ظ
په ینی این همه نظریه دادن بیرون و کتاب نوشتن حالا میگن ساخته ذهن بوده!؟مردم خیلی باهوش تر از این حرفان حتماً مثله کلی از یوفاهای گذشته میخوان اینم سربپوشونن حتما رازه یجاییش فاش شده باتشکر از خودم.
عبدال امیری 1399-12-16 - 7:28 ق.ظ
در دنیایی با چنین رمز و راز هیچ چیز ناممکن و دور از باور نیست که اونو انکار کنیم. اما جالب است دولت آمریکا با چنین قدرت و دم و دستگاه و تکنولوژی و سازمان فضایی چون ناسا دارد هنوز پی نبرده به راز آن و چرا اینقدر آرام و بی پروا ست آمریکای که این همه کنجکاو است اونم در محدوده خودش چرا؟ نه، دولت آمریکا همه چه را می داند بلکه این راز را فاش نمی کند در آمریکا چیز های غریب تر از این هم اتفاق افتاده و شاهدین را امان شان را بریدن تا فاش نشه
لها 1399-12-17 - 0:03 ق.ظ
امریگا اگه چیزی می کفت در مورد فعالیت هاش در اقیانوس آرام چیزی می کفت که اخیراً فهمیدن دنبال یک شهر به اسم لیموریا می کرده یا راجب منطقه 31چیزی می کفت یا ناسا در مورد چیزهایی که در فضا دیده شداند ولی ناسا اینها را رد می کنه و می که خیال بافی یا دانشمندان در مورد نابودی زمین چیزی می کفتند
H€l€na 1399-12-17 - 11:38 ق.ظ
سلام من مطالبو خوندم .به نظرم درست نمیاد که همه ی این اتفاق ها به خاطر گاز متان باشه . من خودمم عاشق ماجراجویی هستم خیلی دلم میخواد برم اونجا .واقعا هم ی موضوع مشکوکه و اینکه چرا هیچ گزارش و تحقیقی که گروه های کاوش میرن اونجا اطلاع رسانی نمیشه و اطلاعات رو مخفی نگه میدارن. هر کی خواست با من بیاد بریم اونجا
شهزاد 1399-12-27 - 10:38 ق.ظ
خداوند بهتر میداند .
KENZO 1400-01-21 - 12:59 ب.ظ
من ک نمیتونم درک کنم اینا دارن میگن زنده کسی برنگشته بعد میگن اونجا شهر گمشده اتلانتیک غرق شده چجوری رفتن از شهر گمشده عکس گرفتن.ازاونجا ک کسی زنده برنگشته بوده چ برسه بره عکس بگیره
c.x.cipher 1400-02-08 - 0:39 ق.ظ
خب میتونی توضیح بدید چرا لاشه ی کشتیا و هواپیما ها پیدا نشد؟؟؟ من میگم که میزان گم شدن آن بخاطر کم بودن تعداد پرواز در این منطقه است. خب میرسیم به گاز های متان گاز متان چجوری باعث از کار افتادن دستگاه های الکتریکی میشه؟؟؟؟ یا چگونه باعث سریع تر شدن پرواز بروس شد؟(بروس یک خلبانه با تجربس که فاصله ی 250 مایل (400کیلومتر) که حداقل پیماش آن نود دقیقه است در عرض چهل و هفت دقیقه پرواز کنه با توجه به مدل هواپیماش این غیر ممکنه) اون گفته که قطب نما رادار ها و هر وسیله ایی از کار افتادن حتی هواپیمای بروس روی رادار های برج مراقبت نبود و پس اون تو مثلث برمودا ابر های سیاه عجیبی میدید که حتی بارون هم نداشتن؟؟ چجوری اینا رو توضیح میدید؟
عماد 1400-02-12 - 11:50 ق.ظ
ببینید اونجا بخاطر جو نا مناسب دوربین ها از کار می افتند و بخاطر همینه نمی توانند دوربین بفرستند یک نظر علمیه دیگه هم هست که احتمال میدن او نجا در به روی فرازمینی هاست؟ بشر جون ادم هاش براش مهمه برای همینه که ادمی نمی فرسته اونجا بله طبق نظر یکی از دوستان که گفتند شیءی به دیا پرتاب شده درست است که احتمالن یک سیارک یا یک شهاب سنگ به درون دریا افتاده که حتما یک انرژی خاصی داشته و این انرژی تنها تو این سیارک یا شهاب سنگ بوده که طبق نظر یکی از دوستان گفته اند بار ها بار بشقاب پرنده در انجا دیده شده که شاید فرازمینی ها هم آن انرژی را می خوان با تشکر از همه بخاطر نظرهایشان
مهدی 1400-02-13 - 1:10 ب.ظ
تو این دنیا هیچی غیر ممکن نیست .بعضی ها که میگن اتلانتیس اونجاس کاملا در اشتباهن اتلانتیس یک سرزمین خیالی در سریال اکوامن هستش و در دنیای واقعی وجود نداره اما مکان داره که اونجا موجودات مرموزی زندگی کنن یا مثلا یک دروازه به سمت جزیره ی ناشناخته و پیشرفته باشه.به نظر من که اونجا جای عادی نیست و یه رازی درونش مخفی شده.بعضی دوستان دیگه میگن دو تا گروه بفرستن اونجا اخه چه کسی از جون خودش میگزره و میره اونجا.برخی از دوستان دیگه میگن که امام زمان اونجاست که اگه بخوایم بهش فکر کنیم تقریبا غیرممکن هست چون اگه امام زمان اونجا باشه چرا باید اون همه کشتی و هواپیما که معلوم نیست سرنشیناش هم چقدر بودن غرق شن اما یک احتمال دیگه هم وجود داره که اون کشتی و هواپیما ها از دروازه رد شدن و در یک جای نامشخص در کنار امام زمان زندگی میکنن.خیلی دوست دارم که راز اونجا برملا بشه. متشکرم که نظر بنده را خواندید موفق باشید
مهدی 1400-02-13 - 1:33 ب.ظ
جالب بود
عماد 1400-02-20 - 10:09 ب.ظ
من یکبار دیگر نظر داده ام ولی یک چیز دیگر هم هست که اقای مهدی در نظر آخر که به نظر من اون جزایری که مثلث برمودا را درست میکنند قبل از خوردن سیارک با شهاب سنگ به هم وصل بودن و وقتی شهاب سنگ یا سیارک به اون خشکی می خورد یک سونامی بزرگ می اید و در جایی که شهاب سنگ یا سیارک به آن می خورد آن خشکی به زیر آب میرود که شهر اتلانتیس را تشکیل می دهد
عماد 1400-02-20 - 10:23 ب.ظ
درباره ی نظر اقا مهدی اتلانتیس وجود دارد یک نظریه هست که میگه این جزایری که با هم یک مثلث را به وجود آوردند قبلا به هم چسبیده بودند و وقتی شهاب سنگ یا سیارک به این منطقه می خورد یک سونامی بزرگ آمده و این خشکی ها را به زیر آب برده و فقط این جزیره ها از سونامی جان سالم به در برده اند و این خشکی که در زیر آب رفته شاید همان اتلانتیس باشد؟؟؟چرا که نه. ممنون که نظر من را خوانده اید
Emad 1400-02-21 - 9:54 ب.ظ
طی چند تحقیق من که انجام دادم فکر میکنم که آتلانتیس وجود دارد و وقتی به اصطلاح سیارک یا شهاب سنگ به اونجا می خوره که سه جزیره که مثلثی را به وجود آوردند شاید قبلا به هم چسبیده بودند و وقتی شهاب سنگ با سیارکی به انجا می خوره سونامی بزرگی ابجاد می شود که بخشی از آن خشکی ها را در بر میگیرد که آتلانتیس را به وجود می آورد
سارینا 1400-02-23 - 11:26 ب.ظ
واقعا کنجکاوم مثلث برمودا جای جالبیه ولی از دید دیگه ای متوان نگاه کرد که خطرناک نباشه دربین اب وقتی مثلث برمادا خود رو جذب میکنه میتونه بخاطر اینکه داخلش خالی هست باشه
FARHAD 1400-03-04 - 12:16 ب.ظ
سلام نظر شخصی بنده شاید دری به آینده یا گذشتست منظورم همون سفر به آینده یا گذشته .چون اگه اینی که شما میگین باشه بلخره ی تیکه ی کوچیک از اجساد یا لاشه های هواپیما یا کشتی پیدا میشه
ناشناس 1400-04-03 - 10:39 ب.ظ
سلام؛ بله؛ بنده هم دقیقاً نظرم همینه. به نظرم شاید یه رابطه‌ای بین کسانی که به زمانی دیگه می‌رن (سفر در زمان) و این جزیره وجود داشته باشه. باید بیش‌تر در این مورد پژوهش بشه.
ناشناس 1400-04-03 - 10:48 ب.ظ
سلام؛ بله؛ بنده هم نظرم همینه.
bardia 1400-04-01 - 1:11 ب.ظ
ولی بچه من نظرم اینه که شهر آتلانتیس غرق شده دقیقا بالای مثلث برمودا بود و این مثلث برمودا این شهرو کشید پایین تو خودش و من هم می دونم که این برمودا قلب زمین یا همون مرکز کره ی زمین است من ی جا خونده بودم که زیر کره ی زمین یک اقیانوس خیلی بزرگ است و هنوز اسمی برایش نگذاشتند و من معتقدم که این آب اقیانوس اطلس یا همون اتلانتیک از آب اقیانوس داخل کره ی زمین می آید و زیر مثلث برمودا شکافی عظیم وجود دارد که آب از آنجا می آید و دلیل این که هوا پیما و کشتی های زیادی را به خود می کشد این است که وقتی آن شکاف به وجود آمد این جازبه هم در مرکز زمین است که این برمودا هم مرکز کره ی زمین است جاذیه از آن شکاف ها بیرون می آید و آنها را به داخل خود می کشد و من به این هم معتقدم که مثلث برمودا را به نام های مثلث اژدها و شیطان گذاشته اند همان دریچه ی شیطان است البته این چیز هایی است که در نظر خودمه حالا نظر شما را نمی دانم
ناشناس 1400-04-03 - 10:45 ب.ظ
سلام؛ بله؛ بنده هم دقیقاً نظرم همینه. به نظرم شاید یه رابطه‌ای بین کسانی که به زمانی دیگه می‌رن (سفر در زمان) و این جزیره وجود داشته باشه. به نظرم باید بیش‌تر در این مورد پژوهش بشه.
سمیر 1400-04-09 - 2:37 ب.ظ
باعرض سلام به نظر من مثلث برمودا مرکز نقطه ی جاذبه زمینه و بسیار جاذبه مقناطیسی داره و وقتی انسان ها دوش غرق میشن و ازشان هیچ اثری نمیمانه شاید این باشه که ماهی ها اونا را بخورد یا از جاذبه بسیار به روی اب نیایند تشکر ازشما
کامبیز 1400-04-19 - 2:07 ب.ظ
درودبرشما عزیزان ی سوال داشتم آیاپرندگانی ک رو مثلث برمودا پرواز میکنن هم غرق میشن؟؟؟
alnazdrkhshany@gmail.com 1402-04-24 - 1:02 ب.ظ
نه بابا ناپدید میشن مثل هواپیما ها
Sahil 1400-04-20 - 8:22 ق.ظ
برمودا جای است که شیطان زنده میکند
ناشناس 1400-05-02 - 1:02 ق.ظ
سلام دوستان من میخوام چند نظریه بگم اول کسایی که میگن شیطان در انجا زندگی میکنه غیر ممکنه شیطان میخواد ادمارو گول بزنه یا برع یه جایی استراحت کنه بعد هم شیطان در این دنیا جسم پداره و نمیتونه هیچ کاره کنه بعد دو نظریه که احتمال واقعی بودنشون زیاده سفر در زمانه و هسته زمینه که نیروی مغناطیسی زیادی داره بعضی ها میگن سفر در زمان منطقی نیست پس چرا غیب میشن و هیچ ردی هم ازشون به جا نمیمونه بعد هسته زمین نیروی مغناطیسیش خیلی زیاده و هر چه به هسته زمین زیاد نزدیک بشه درجا ذوب میشه این نظر من بود
زهرا 1400-05-02 - 4:35 ب.ظ
خیالیه، حالا جهان های موازی اثبات شده؟ نه هیچکدوم حقیقت ندارن، اینا فقط سوژه فیلم های علمی تخیلی هستن! اصن تابلوی مونالیزا چه چیز عجیبی داره؟ هیچی! فقط هدفشون درگیر کردن ذهن همه مردم هست و البته ارزش دادن به این تابلو و فیلم های تخیلی...
پیکسار 1400-05-18 - 5:30 ب.ظ
منو یاد غار اصحاف کهف انداخت شاید چیزی اونجا هس که خداوند نمیخواد مردم ببینند
وحید 1400-06-15 - 9:09 ب.ظ
فک کنم یکی از در ای دنیای دیگع باشع باید رفت خیلی میتونع جالب باشع
حیدراسلامی 1400-06-30 - 12:07 ب.ظ
من موقعی که شش سالم بود.چرخه ی مثلث برموداراخاب دیدم ترسیدم پریدم..عجیب بودفکرمیکردم کابوسه الان فمیدم حقیقته.بنظرم.چاه باعمق طولانی است که آبهارادرهمه جای شکم زمین میبردچون منطقه های خشکیده.که چاه میزنن آب شوراست
Ario 1400-07-25 - 10:06 ب.ظ
من فکر کنم در چندین قرن پیش کسانی یک چیزی بسیار قوی که در حد قرق کردن هواپیما ها و کشتی ها باشه تا بعد از مرگ اون ها کسی از این ماجرا خبر دار نشه
محمد 1400-09-03 - 10:40 ب.ظ
من هیچ نظری ندارم این در حد ادعا هستش و باید اثبات بشه اگه میگن دلیل بر وجود تیس شاید دارن مغلطه میکنن این بکنار من اصلا مثلث برمودا رو رد میکنم ساخته ذهن بشره .من میدونم که در کهکشان و جهان قابل مشاهده اجسام و مواد معدنی بسیاری وجود دارد که در فضا سرگردانن و اکثرشون در زمین نیست احتمال زیاد یکی از ازین اجسام مثل شهاب سنگ افتاده تو اون منطقه و جاذبه و جو اون منطقه رو منحل کرده طوری که بصورت تصادفی یکی دوتا کشتی یا هواپیما سقوط میکنه گاز متان اصلا نمیتونه باعث غرق شدن چیزی بشه بلکه عر جسم فیزیکی روی گاز متان باشه گاز فوران میکنه و کشتی میره رو هوا نه زیر اب .این نظر نیس بلکه حقیقته که فقط ناسا میدونه ولی دانشمندان بی ثواد ازش برای جلب توجه استفاده میکنن
Hamidreza 1400-09-06 - 4:49 ب.ظ
والا الان از ماهواره کل کره زمین رو رصد میکنن یه هواپیما بی سرنشین بفرستن تا جد و ابادم رو میتونن رصد کنن من میگم اینا کلا خیلی چیزا رو از مردم مخفی کردن والا فهمیدن اینکه اونجا چه خبره برا دولتها فقط یه ساعت کار داره
امیر مهدی 1401-03-04 - 11:14 ق.ظ
به نظر من یه تئوری هستش که میگن اژدهایی که وجود خارجی ندارن اونجا هستش یعی یه در به دنیای هوازی یا دنیای پنهان
نلي 1401-04-11 - 3:38 ق.ظ
سالها پيش كتابي خوندم بنام جزيره ي خضرا و مثلث برمودا نميدونم تا چه حد واقعيت داره اما داستان بنظر منظقي مياد
شاهین 1401-07-15 - 9:26 ق.ظ
09190207594تماس بگیر حقیقت و بشنو خیلی خیلی وحشنتاکه که شما همه خبر ندارین اونجا چ خبره
رضوان 1401-08-28 - 9:57 ب.ظ
اونجا یک آهنربای قوی غیر قابل تصور وجود داره همین
مهدیه نعمت زاده 1401-09-17 - 1:39 ب.ظ
احتمال میدهم آنجا مه غلیظ باشد M.N
صعود 1401-11-15 - 3:57 ق.ظ
جزیره خضرا واقعی ست و امام زمان در آنجا زندگی میکند
Abdul Jabar 1401-11-29 - 9:30 ق.ظ
ایا راجع به (ده جال ) شنیده اید لطف نموده توضیع بدید ممکن است در ان منطقه (ده جال )باشد
alnazdrkhshany@gmail.com 1402-04-24 - 12:51 ب.ظ
اما بنظر من اونجا یه دسته بزرگ از جن و شیاطین هست که نمیزارن انسان ها به اونا نزدیکشن وقتی زمانش برسه میان بیرون ولی اگه چینی ها دلشون بخوان میتونن همه چیو بفهمن کاش یکی بهشون میگف چینی ها از تمام کشور ها جلو زده
alnazdrkhshany@gmail.com 1402-04-24 - 12:55 ب.ظ
اره با نظرت کاملا موافقم شاید اوجا دجال محافزاش باشه
Mojtaba 1402-06-07 - 10:48 ب.ظ
چرا اصلا مثلث ؟؟! کی اندازه گرفته و شکلشو بدست آورده که مثلثه!!!؟ مگه اونجا تو اقیانوس نیست و همه چیرو بخودش جذب نمیکنه،چرا آب رو به خودش جذب نمیکنه و مثل سیاهچاله نمیشه اگه اینطور بود دیگه موجود زنده ای توی اقیانوس باقی نمیموند،انسان برای مسله پیش پاافتاده ای مثل این کاری انجام نمیده من تعجب میکنم!!!! بنظرم همش فریبکاریه
محمدازتبریز 1402-11-27 - 5:15 ب.ظ
باب
بنده خدا 1403-02-15 - 6:48 ب.ظ
اینجا جایگاه اختصاصی یک نوع از فرازمینی ها می باشد و شاید دنیای زیرین بدون آفتاب وجود داشته باشد که از روزنه ها پخش بشود دریا حتما موجودی دارد که اکو سیستم و جایگاه و بلع آنها را کنترل کند ولی مربوط به این طور موجودی نمیباشد از نظر من گودال ماریانا (جایگاه آتش فشانی و زیستگاه مگالادون ها)بزودی ها دریچه میشود و کوهستان نوادا هم با گردش باد بروی کوه ها گردباد هوایی ایجاد میکند مانند گردباد های که هر سال رخ میدهد انها را به فضا معلق کرده و در یک جای زمین پودر میشوند.منطقه 51 آمریکا هم فعالیت مریخی هاست که سفینه های آنها از ده تا دوازده هزار سال پیش در اعماق دریا و 51 یافتند که امروزه قادر به ساخت آن نیستند و این نشان دهنده این است که پیشرفت از سمت اونها بوده نه از ما از جمله مصر.بنظرتون دنیای انسان ها هم دگر گون شده؟چه نسلی پیشرفته تره؟اگر دنبال وقایع هستین تحقیقات روسیه بر هوا فضا را دنبال کنید.
غریبه 1403-02-15 - 7:00 ب.ظ
مثلث آب را از اقیانوس به داخل اقیانوس میریزد و با تبخیر آب در این منطقه ابر های طوفانی شکل میگرد و چه شکل نگیرد به چند علت گاز متان دارد که از دریچه پخش آب و هوا میشود و قابلیت جاذبه را دارد
غریبه 1403-02-15 - 7:05 ب.ظ
جالب است بدانید تنها یک خلبان وارد این طوفان ابری شده و از آن بیرون زده نکته جالب این که خلبان مسیر هفتاد دقیقه ای خود را با چهل دقیقه به اتمام رساند تنها با چند ثانیه در این طوفان
غریبه 1403-02-15 - 9:14 ب.ظ
مثلث شاید راهی به دنیای دیگر باشد نه زیر زمین.فرا زمینی ها به گفته امام علی به زمین آمدنشان محال است بعد از عیسی و محمد آسمان ها بروی آنها بسته شد اجنه و شیاطین از انس جدا شده و دیگر به جای فرمان خدا موجودات را فریب نمیدهند.فرا زمینی ها طبق شواهد اهرام ثلاثه را توسط انسان ها ساختند و با نابودی تکنولوژی از زمین رفتند؟!
بنده خدا 1403-02-15 - 9:26 ب.ظ
خارج از این،افسانه ها هستن؟ موجودی به اسم اژدها : او همان مار است و با بلعیدن زیاد گوشت و استخوان رشد میکند و بعد دارای لخته خونی به اسم مهره میشود و به ترتیب و مرور زمان زیااد قادر به خزیدن نمیباشد و در لانه خود پیله میکند. با جمع آوری گاز های سمی در کوه از بچگی و طبع گرمش آتش هم بیرون میریزد و تمامی پرنده ها و خزندگان از این موجود وحشت زده هستند که دیگر در دنیای امروز پدید نمی آید و با طلا خود را مرطوب میکرده است ماری که دارای مهره بشود خیلی کم است. طلا : از فشار فضولات گرم و گاز های سمی در اعماق زمین فرسایش آنها بروی همدیگر این فلز را بوجود می آورد که با گذر زمان مواجه میشوید.
افزودن نظر