معرفی بهترین مراکز خرید کیش از ارزان ترین تا لوکس ترین

مراکز خرید کیش نه تنها مکانی برای خرید به شمار می روند بلکه دیگر از جاذبه های بازدیدی جزیره کیش هم محسوب می شوند. بیشتر مسافرهایی که به کیش سفر می کنند محال است از بازدید مراکز خرید بگذرند و حتما وقتی را برای پاساژ گردی و خرید اجناس و کالا های متنوع اختصاص می دهند. خرید سوغاتی همواره بخشی از فعالیت های مسافرهای ایرانی در سفر است. خوشبختانه در جزیره کیش تعداد بالایی مرکز خرید وجود دارد که در دو دسته گران قیمت و ارزان قیمت هستند. در این مقاله تیم گردشگری الی گشت به معرفی مراکز خرید کیش از ارزان ترین تا لوکس ترین آن می پردازد.

مراکز خرید کیش

خوب است بدانید که تمامی مراکز خرید کیش از ساعت ۲الی ۴ عصر بسته است و از صبح تا ساعت دو و سپس از ساعت ۴ تا ۱۲ شب باز هستند. پس اگر مسافر کیش هستید در هنگام ساعت نهار به سمت مراکز خرید نروید. یادتان باشد که در اسفند و فروردین ساعت کار مراکز خرید تغییر پیدا می کنند و از ساعت ۹الی ۱۲ شب یکسره باز هستند. معمولا در ماه آخر سال تخفیف های خوبی روی اجناس وجود دارد و در پایان هر فصل می توانید از آف و تخفیف های مراکز خرید کیش بهره مند شوید.

  جدا از مراکز خرید جزیره کیش، بازارهای محلی جالبی هم دارد و خوب است که در سفر خود برای  پیدا کردن کالا و اجناس محلی سری به بازار محلی هم بزنید. در ادامه، ابتدا لوکس ترین مراکز خرید را به شما مخاطب اهل سفر معرفی می کنیم.

۱-مرکز خرید دامون – مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون یکی از لوکس ترین و پیشرفته ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود.  در این مرکز خرید ۹۸ غرفه تجاری وجود دارد و دارای ۱۰ غرفه خدماتی هم هست. هر چه بخواهید می توانید در مرکز خرید دامون کیش پیدا کنید و در اصطلاح از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این مرکز لوکس وجود دارد. کیفیت اجناس و کالا از برندهای معتبر ایرانی و خارجی است.  در این مرکز شما می توانید پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه ، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیور آلات، انواع کیف و کفش زنانه و مردانه، پوشاک مخصوص نوجوانان با طرح های جذاب و خاص، شکلات، مواد غذایی و وسایل چون لپ تاب و تبلت، اکسسوری های موبایل و گوشی تلفن همراه را مشاهده کنید و هر کدام که لازم دارید برای خودتان به راحتی بخرید.

این مرکز خرید مجهز به یک مجموعه تفریحی به نام پیست اسکیت بر روی یخ است که مناسب کودکان بالای هفت سال است. اگر خودتان و یا فرزندتان در بازی اسکیت تبحر دارد حتما به قسمت تفریحی این مرکز خرید بروید و از تفریح و ورزش مهیج اسکیت لذت ببرید. در این مرکز کافی شاپ و فود کورت هم وجود دارد.

آدرس مرکز خرید دامون: جزیره کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون کیش
ساعات کار مرکز خرید دامون: ۹ الی ۲۲

۲-مرکز تجاری کیش – مراکز خرید کیش

یکی دیگر از لوکس ترین و شیک ترین مراکز خرید کیش، مرکز تجاری کیش است. این مرکز حدود ۲۳ سال سابقه فعالیت فروش اجناس و کالا های برند را دارد که در بین گردشگرها و خریدارهای کالاهای لوکس زبانزد شده است. اگر می خواهید اجناس با کیفیت از کالاهای لوکس و خارجی را پیدا کنید سری به مرکز تجاری کیش بزنید. این مرکز حدود ۴۷۹ واحد تجاری و مغازه دارد که انواع اجناس و کالا در آن می توانید مشاهده کنید.

کالاهای مرکز خرید کیش معمولا به خاطر اجناس با کیفیت و برند گران هستند. در این مرکز خرید انواع کیف و کفش، پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، محصولات آرایشی و بهداشتی،  طلا و زیورآلات و سنگ های قیمتی، تجهیزات رایانه ای از جمله انواع لپ تاب و تبلت، گوشی های همراه متنوع، مواد غذایی، شکلات و انواع قهوه وجود دارد. اگر می خواهید از هریک از کالاهای نام برده جنس با کیفیتی بخرید به مرکز تجاری کیش بروید. این مرکز خرید مجهز به یک رستوران گردان است که پس از خرید می توانید در این منطقه استراحت کنید.

آدرس مرکز تجاری کیش: جزیره کیش، بازار مجتمع مرکز تجاری کیش
ساعات کار مرکز تجاری کیش: ۹ الی ۲۲:۳۰

۳-مرکز خرید پردیس یک

از دیگر مراکز خرید کیش که معروفیت بالایی دارد و در بین گردشگرها شناخته شده است مرکز خرید پردیس یک در این جزیره هست که نزدیک به هتل های متعددی چون شایگان، پارمیدا، لیلیوم،پانیذ و چندین مورد دیگر است. این مرکز خرید حدود سی سال فعالیت دارد.و در دو طبقه ساخته شده که دارای ۲۰۰ واحد تجاری است.  در این مرکز خرید شما می توانید لوازم خانگی، کیف و کفش، لوازم آرایش،  مواد غذایی مکمل های ورزشی را به راحتی خریداری کنید.  این مرکز تنوع خوبی در پوشاک زنانه دارد و به خاطر تنوع پوشاک و تنوع قیمت همواره شلوغ است.

در پردیس یک شما با انواع قیمت های مواجه می شوید و می توانید کالای ارزان تری هم پیدا کنید. این مرکز خرید مجهز به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، شعبه بانک است که می توانید پس از خرید خود از هریک از خدمات نام برده شده استفاده کنید. خوب است بدانید که در این مرکز خرید جنگ های شبانه برگزار می شود و یکی از مکان های تفریحی کیش هم محسوب می شود.

آدرس مرکز خرید پردیس ۱ کیش: جزیره کیش، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس ۱
ساعات کار مرکز خرید پردیس ۱ کیش: ۹ الی ۲۳:۳۰

۴-مرکز خرید پردیس ۲ کیش – مراکز خرید کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که سابقه بالایی هم دارد مرکز خرید پردیس ۲کیش است که در سال ۱۳۷۷ افتتاح شد. این مرکز خرید چهار طبقه دارد و ۲۳۰ غرفه تجاری در آن فعالیت می کنند. به خاطر بسپارید که مرکز خرید پردیس یک و دو در کیش فاصله کمی با هم دارند و می توانید از هر دو بازدید کنید و کالای مورد نظر خود را پیدا کنید.

در این مرکز خرید شما می توانید لوازم خانگی، برندهای معتبر در زمینه عطر، لوازم آرایشی و  بهداشتی و کیف و کفش را خریداری کنید.  مرکز خرید پردیس دو کیش هم تنوع خوبی در محصولات و کالاهای خود دارد. امکانات رفاهی این مرکز خرید کافی شاپ، رستوران و چایخانه سنتی است. هم چنین در این مرکز هر شب قرعه کشی برای خریدارها انجام می شود که می توانید شانس خودتان را انتخاب کنید. در این مرکز خرید شب های موسیقی زنده هم برگزار می شود و با شنیدن موسیقی نواحی جنوبی حسابی انرژی می گیرید.

آدرس مرکز خرید پردیس ۲ کیش: جزیره کیش، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس ۲
ساعات کار مرکز خرید پردیس ۲ کیش: ۹ صبح الی ۲۳:۳۰

۵-مرکز خرید پدیده کیش

اگر به دنبال مراکز خرید کیش هستید که کالاهای آن ارزان قیمت باشد تیم گردشگری الی گشت به شما مرکز خرید پدیده کیش را معرفی می کند. این مرکز خرید با تنوع اجناس و کالاهای متنوع رضایت خریدارها را به خود جذب کرده است. در این مرکز خرید شما می توانید طیف وسیعی از کالاهایی چون  لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه ، سیسمونی، عطر، وسایل تزیینی و دکوری ، لوازم آرایش بهداشتی ، وسایل صوتی و تصویری، تجهیزات رایانه ای، کیف و کفش مردانه و زنانه و مواد غذایی را مشاهده کنید و هر یک را که مورد نیازتان بود خریداری نمایید.

این مرکز خرید بزرگ مجهز به کافی شاپ های متنوع، رستوران، فود کورت، سالن بولینگ، پیست اسکی روی یخ، مینی گلف و سالن سینما هم هست.  جدا از آن که بسیاری برای خرید به این مرکز می آیند، تعدادی قابل توجهی هم هم برای تفریح و شادی و سرگرمی مرکز خرید پدیده کیش را انتخاب می کنند. در روزهای آخر هفته در این مرکز خرید برنامه موسیقی زنده و قرعه کشی با موسیقی زنده برگزار می شود که می توانید شانس خود را در بردن جوایز امتحان کنید.

آدرس مرکز خرید پدیده کیش: مرکز خرید پدیده کیش در ابتدای جاده جهان و در مقابل رستوران پدیده شاندیز کیش

ساعات کاری مرکز خرید پدیده کیش: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰

۶-مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش امروزه به خاطر وجود کالا های ارزان  قیمت و مناسب در بین خریدارها و‌گردشگرها معروف شده است. این مرکز خرید در سال ۱۳۷۴ تاسیس شده است و حدود ۲۹۱۰ متر مربع دارد. این مرکز خرید دو طبقه دارد و به واسطه ی مساحت بزرگش غرفه های آن بزرگ هستند. ۶۶ واحد تجاری در مرکز خرید کیش صدف فعالیت دارند. غرفه ها شامل فروشگاه های موبایل، وسایل تجهیزات کامپیوتری، وسایل بهداشتی و آرایشی و ابزارآلات و یراق است.

 هم چنین در این مرکز فروشگاه رنت کار، آتلیه عکاسی، آژانس هواپیمایی، دفتر بیمه وجود دارد. اگر کالاهای ضروری و روزمره را هم می خواهید باید به شما بگوییم این مرکز خرید دارای  سوپرمارکت، قصابی، قنادی و میوه و تره بار هم است. مرکز خرید صدف  یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش هم  محسوب می شود..

آدرس مرکز خرید صدف کیش: جزیره کیش، شهرک صدف کیش
ساعات کار مرکز خرید صدف کیش: ۹ الی ۲۲:۳۰

۷- مرکز خرید سارینا کیش – مراکز خرید کیش

یکی دیگر از با کیفیت ترین مراکز خرید کیش، مرکز خرید سارینا کیش است که به دو قسمت سارینا یک و دو تقسیم بندی  شده است. در این مرکز خرید شما  می توانید از امکانات ویژه و با کیفیتی چون فود کورت بزرگ، سالن سینما چهار بعدی، هایپر مارکت، لابی، اینترنت پر سرعت بهره مند شوید. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید جزیره کیش هم است که در حدود ۵۵۰۰۰هزار متربع مساحت دارد و در ده طبقه ساخته شده است. دارای ۲۱۸ غرفه تجاری است. در این مرکز خرید می توانید پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش های زنانه و مردانه ، لوازم برقی خانگی، تجهیزات رایانه ای از جمله کیس کامپیوتر، لپ تاب، مانیتور و تبلت را تهیه کنید.

شعبه دوم مرکز خرید سارینا که در نزدیکی مرکز خرید سارینا یک است سه طبقه دارد. در شعبه دو هم شما می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی برند  و مارک دار، لوازم ورزشی، موبایل های متنوع ، لوازم خانگی برقی را تهیه کنید. شعبه دو مرکز خرید سارینا کیش مجهز به رستوران های سنتی ، سالن ماساژ و سالن تفریح بیلیارد و بولینگ است. به خاطر بسپارید که مرکز خرید سارینا کیش فاصله بسیار کمی با هتل سورینت مریم کیش دارد و‌مسافرهای این هتل به راحتی می توانند در مرکز خریدی بزرگ به خرید کالاهای مورد نظرشان بپردازند.

آدرس مرکز خرید سارینا ۱ کیش: جزیره کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم
ساعات کاری مرکز خرید سارینا ۱ کیش: ۹ صبح تا ۲۲:۰۰

۸-مرکز خرید مروارید کیش

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید کیش، مرکز خرید مروارید کیش است. مرکز خرید مروارید کیش آنقدر بزرگ است که حدود ۱۲ درب ورودی دارد و دارای هشت بازارچه به نام های آپادانا، بیستون،  پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، بیستون و ایران است. این مرکز خرید با تاثیر از معماری هخامنشی ساخته شده است. و نام بازارچه ها نیز براساس محوطه های هخامنشی گذاشته شده است. در این مرکز بزرگ هم از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توانید پیدا کنید و مطمئن باشید دست خالی از این مرکز بیرون نمی روید.

در این مرکز خرید شما می توانید پوشاک، وسایل آرایشی و بهداشتی، انواع عطر و ادکلن،  لوازم متنوع برقی و خانگی ، پوشاک بچگانه، کیف و کفش مردانه و زنانه، تجهیزات رایانه ای، انواع تلفن همراه، اکسسورهای موبایل و لپ تا و تبلت و لوازم دکوری و تزیینی به راحتی خریداری کنید. این مرکز خرید مجهز به چندین رستوران و کافی شاپ های بزرگ است که بعد از خرید می توانید در آن استراحت کنید.

آدرس مرکز خرید مروارید کیش: جزیره کیش، بلوار مروارید، مرکز خرید مروارید کیش
ساعت کار مرکز خرید مروارید کیش: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

۹-مجتمع رویا مال

از دیگر مراکز خرید کیش که نوساز هم هست می توان مجتمع رویا مال را نام برد. دو طبقه اول آن مخصوص واحد‌های تجاری است و طبقات دیگر هم مربوط  به امور شرکت ها و ادارات است. در مجتمع رویا مال شما می توانید پوشاک بچگانه، وسایل و اسباب بازی کودکان،  لوازم الکترونیکی ، ساک و چمدان،  کیف و کفش، لوازم خانگی و مواد خوراکی را به راحتی خریداری کنید. در پشت بام این مجتمع یک رستوران بسیار بزرگ است که پس از خرید می توانید در این مکان به استراخت بپردازید. این مجتمع هم چنین مجهز به کافی شاپ و فودکورت هم است.

آدرس مجتمع رویا مال: جزیره کیش، خیابان رودکی

ساعات کار مجتمع رویا مال: ۹ صبح تا ۱:۳۰ بعداز ظهر و ۵ تا ۱۰:۳۰ شب

۱۰-کوروش برند سنتر – مراکز خرید کیش

یکی دیگر از لوکس تربن مراکز خرید کیش، مجتمع کوروش برند سنتر است. در این مجتمع پیش تر لوازم ورزشی آدیداس به فروش می رسید  و این مجتمع را به فروش وسایل ورزشی آدیداس می شناختند. در کوروش سنتر اگر چه که وسایل ورزشی مارک آدیداس  دیگر به فروش نمی رسد اما یکی از بهترین مکان ها برای خرید لوازم ورزشی است. جدا از لوازم ورزشی هم تنوع خوبی در پوشاک مردانه و کت و شلوار هم دارند که آقایان می توانند برای خرید لباس خود مجتمع کورش برند سنتر را انتخاب کنند. این مجموعه مجهز به شهربازی، کافی شاپ و رستوران هم است که می توانید برای سرگرمی و تفریح این مکان ها را انتخاب کنید.

آدرس کوروش برند سنتر: جزیره کیش، نوار ساحلی مرجان، جنب برج های طلایی کیش

ساعت کار کوروش برند سنتر: ۱۰ صبح تا ۲ بعداز ظهر و ۶ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

۱۱-مجتمع پانیذ کیش

یکی دیگر از قدیمی ترین مراکز خرید کیش ، مجتمع پانیذ کیش است. این مجتمع هم دو طبقه دارد و حدود ۲۰۸ واحد اداری و تجاری در آن فعالیت دارند. در مجتمع شما می توانید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع تلفن همراه، لوازم خانگی، انواع شکلات، فرآورده های قهوه و آجیل تنقلات را خریداری کنید. در این مجموعه سالن بازی بولینگ مریم وجود دارد که می توانید در آن به تفریح و سرگرمی بپردازید.

آدرس مجتمع پانیذ کیش: جزیره کیش، خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت
ساعات کاری  مجتمع پانیذ کیش: ۹ الی ۲۲:۰۰

۱۲-مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون از دیگر  مراکز خرید کیش  است که به خاطر عطر و ادکلن های معروفش در بین خریدارها شناخته شده است و شما  به راحتی می توانید یک ادکلن و عطر با کیفیت را تهیه کنید. جدا از عطر و ادکلن، این مرکز خرید به شکلات های خوشمزه و انواع فرآورده های قهوه هم معروف است که انتخاب بسیاری از خریدارها و گردشگرها به شمار می رود. این مجموعه ۱۰۸ واحد تجاری دارد  و شما می توانید لوازم خانگی، پوشاک و اسباب بازی  را در آن  خریداری کنید.

آدرس  مرکز زیتون کیش: جزیره کیش، خیابان فردوسی، بازار زیتون
ساعات کار زیتون کیش: ۹ الی ۲۲:۰۰

۱۳-مرکز خرید مرجان – مراکز خرید کیش

از دیگر مراکز خرید معروف کیش هم می توان مرکز خرید مرجان را نام برد. مساحت این مرکز خرید ۲۲۰۰۰ هزار متربع است و ۲۶۰ واحد تجاری و اداری را دارد. این مکان یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش هم محسوب می شود و بهترین مکان برای خرید پوشاک، لوازم خانگی،  لوازم آرایش و بهداشتی، لوازم خرازی و خیاطی و مواد غذایی است.

آدرس مرکز مرجان کیش: جزیره کیش، جاده جهان، بازار مرجان کیش
ساعات کار مرکز مرجان کیش: ۹ الی ۲۲:۳۰

۱۴- بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش دو طبقه است و دارای ۳۱۰ واحد تجاری است. این مرکز بهترین مکان برای خرید پوشاک مجلسی زنانه و مردانه، کیف و کفش ، پوشاک بچگانه و اسباب بازی است. در مرکز خرید ونوس شما می توانید کالاهایی با قیمت ارزان پیدا کنید و یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش محسوب می شود. در این بازار کافی شاپ و رستوران های متعددی وجود دارد که پس از خرید می توانید در آن استراحت کنید.

آدرس بازار ونوس کیش: جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش

ساعات کاری بازار ونوس کیش: ۹ الی ۲۲:۳۰

۱۵-بازار مریم کیش – مراکز خرید کیش

تنها بازار رو باز جزیره کیش بازار مریم است. بازار مریم در فصل تابستان معمولا در روزها بسته است و عصر به بعد تا آخر شب فعالیت دارد. این بازار هم ۵۲ غرقه دارد که شما می توانید پوشاک، مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی را با قیمت مناسب خریداری کنید. بازار مریم کیش یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش به حساب می آید. در این بازار بخش غذاهای خیابانی وجود دارد که می توانید یک غذای جنوبی مخصوص کیش را سفارش دهید و نوش جان کنید.

آدرس بازار مریم کیش: جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار مریم کیش
ساعات کاری بازار مریم کیش: ۱۰ الی ۲۲:۰۰

۱۶-بازار عرب های کیش

بازار صفین و یا بازار عرب های کیش یکی دیگر از مراکز خرید کیش محسوب می شود که شما می توانید کالاهای ارزان قیمت را در آن پیدا کنید. بازار عرب ها نیم قرن قدمت دارد و محیطی مناسب برای خرید کالاهای سنتی جزیره کیش محسوب می شود. اگر دوست دارید فرهنگ بومی مردم جزیره کیش را هم ببینید به بازار عرب های کیش سری بزنید.

آدرس بازار صفین: کیش: جزیره کیش، شهرک صفین، بازار صفین
ساعات کار بازار صفین: ۹ الی ۲۲:۰۰

۱۷-بازار پارس خلیج – مراکز خرید کیش

از دیگر مراکز خرید کیش بازار پارس خلیج است. بازار پارس خلیج از مراکز ارزان قیمت خرید جزیره محسوب می شود و شما می توانید کالاهای متنوع از جمله کیف و‌کفش، پوشاک،  تلفن همراه و تجهیزات، لوازم خانگی  و مواد غذایی را تهیه کنید.  در این بازار مشاور املاک و خدمات مسافرتی هم وجود دارد.

آدرسایران – هرمزگان – کیش – خیابان میرمهنا بین بلوار نیایش و میدان سعدی

ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

جمع بندی درباره مراکز خرید کیش

در این مقاله ارزان ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش معرفی شد. اگر از هر کدام مراکز خرید نام برده شده تجربه سفر دارید می توانید نظر خودتان را در قسمت کامنت برای مخاطب های الی گشت بنوسید. اگر قصد سفر به جزیره زیبا کیش را دارید و می خواهید برنامه ریزی کنید می توانید مقاله “راهنمای کامل سفر به کیش” را از مجله  گردشگری الی گشت بخوانید و به آسانی یک برنامه ریزی عالی برای سفرتان انجام دهید.

مطالب مرتبط

برای سفر در پاییز به چه وسایلی نیاز داریم؟

فرودگاه ایلام کجاست؟

معرفی بخش ها و وسایل بازی پارک ارم تهران

۱ نظرات

سامان 1401-09-10 - 8:07 ب.ظ
برای خرید حتما طبقات بالا رو ببینید ، اونجا به خاطر پایین بودن اجاره مغازه قیمت جنسها معمولا مناسبتره
افزودن نظر