معرفی هتل فوق لاکچری «آتلانتیس رویال دبی» و حواشی افتتاحیه جنجالی آن! به همراه ویدئو

هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) را می‌توان مجلل ترین هتل‌ دبی و حتی خاورمیانه  دانست که معماری ویژه آن در لحظه اول هر رهگذری را به خود جذب می‌کند. این هتل پنج ستاره لوکس در جزیره پالم جمیرا شهر دبی واقع شده و چشم انداز بی‌نظیر و ابدی آن مشرف به خلیج فارس و طبیعت زیبای این منطقه است. افتتاحیه هتل آتلانتیس در ماه ژانویه ۲۰۲۳ در یک مراسم مجلل و خاص با حضور مهمانانی برجسته از سراسر جهان برگزار شده است.

 هتل آتلانتیس با پرسنل مجرب و امکانات رفاهی متنوعی که برای میهمانان خود تدارک دیده، فضایی ایده آل برای اقامتی لوکس و به یادماندنی در شهر دبی کشور امارات متحده عربی دارد. دبی یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور امارات به لحاظ تجاری، توریستی و تفریحی است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی هم دارد، همین موضوع باعث شده هتل‌های لوکس و پنج ستاره بسیاری در این شهر توریستی برای پذیرایی از مسافران افتتاح شود. طراحی نمای بیرونی و داخلی این هتل شاهکاری تلفیقی از معماری بناهای تاریخی و معماری کلاسیک است که باعث شده این هتل از سایر واحدهای اقامتی شهر دبی منحصر به فرد شود.

 برای تهیه بلیط هواپیما و یا رزرو هتل‌های دبی می‌توانید به سایت الی گشت مراجعه کنید و برای سفر در تعطیلات به این شهر زیبا در کشور امارات برنامه ریزی نمایید. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با خدمات و امکانات هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) آشنا کنیم، با الی گشت تا انتها همراه باشید.

برای آشنایی با اطلاعات جامع برای مسافرت به دبی پیشنهاد می‌کنیم با مقاله راهنمای سفر به دبی؛ نگین خوش آب و رنگ خاورمیانه آشنا شوید.

اجرای بیانسه در مراسم افتتاحیه هتل آتلانتیس رویال دبی – Atlantis The Royal Dubai

مراسم افتتاحیه هتل آتلانتیس در اواخر ماه ژانویه ۲۰۲۳ در یک فضای با شکوه و مجلل با حضور مهمانانی برجسته از سراسر جهان برگزار شده است. در این مراسم چهره‌های سرشناس و مشهور هنری، ورزشی و افراد صاحب نام بسیاری در فضای لاکچری هتل آتلانتیس حضور پیدا کردند و جز مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه این هتل پنج ستاره لوکس بودند. اجرای بیانسه در مراسم افتتاحیه هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) اما حاشیه‌های بسیاری داشت و از همان ساعت‌های اول مراسم باعث شد خیلی سریع نام این هتل به خاطر اجرای جذاب و رویایی این خواننده مشهور آمریکایی به تیتر اول خبری شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شود.

بیانسه برای اجرا اولین قطعه خود با لباسی زرد رنگ به روی صحنه مراسم افتتاحیه هتل آتلانتیس آمد، همزمانی آتش بازی با شروع آهنگ معروف بیانسه فضای جذابی را بر کل سالن حکم فرما کرده بود. هیجان اما در آهنگ‌های بعدی بیانسه هر لحظه بیشتر می‌شد، بیانسه برای آهنگ دوم خود لباسی پولکی بر تن داشت که با رقص نورهای سالن می‌درخشید و میهمانان جشن افتتاحیه را به سر ذوق می‌آورد. یکی از حاشیه‌های مراسم مربوط به هزینه اتاق محل اقامت بیانسه بود که در خبرها مشخص شد، به ازای هر شب اقامت وی ۱۰۰ هزار دلار پرداخت شده و به ازای یک ساعت اجرا مبلغ ۲۴ میلیون دلار دستمزد گرفته است که مبلغ بسیار زیاد و عجیبی است. اجراهای این سوپر استار موسیقی آمریکا در مراسم افتتاحیه شگفتی ساز شد و تا انتها مراسم به دفعات میهمانان این جشن را هیجان زده کرد.

معرفی هتل آتلانتیس رویال دبی – Atlantis The Royal Dubai

برای معرفی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) اولین نکته‌ای که باید با شما در میان بگذاریم، مربوط به موقعیت مکانی این هتل است. هتل آتلانتیس رویال یک شاهکار معماری به تمام معنا می‌باشد که روی هلال جزیره نخل جمیرا در دبی واقع شده و چشم انداز آن یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و جذاب این هتل محسوب می‌شود.

این هتل پنج ستاره مجلل در زمینی به وسعت ۸۷ هزار مترمربع در ۴۳ طبقه بنا شده است، تنوع اتاق‌های این هتل برای اقامت مسافران زیاد می‌باشد و هر واحد اقامتی این هتل با امکانات و ویژگی‌های خاصی طراحی شده تا از مسافران شهر دبی در روزهای مختلف سال میزبانی کند. در هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) تنوع امکانات تفریحی و خدمات رفاهی بسیار زیاد است و میهمانان این هتل از ساعت‌های ابتدایی صبح تا پاسی از شب می‌توانند لحظات شاد و مفرحی را در این هتل مجلل در شهر دبی داشته باشند.

 امکانات و وسایل تفریحی هتل مختص سن و سال خاصی نیست و از کودکان تا بزرگسالان همگی می‌توانند از تفریحات و امکانات این مجموعه بدون محدودیت استفاده نمایند. مسافران هتل آتلانتیس رویال برای شنا در دریا و یا آفتاب گرفتن در ساحل نیازی به خروج از هتل ندارند، ساحل اختصاصی هتل که در آن صندلی‌های مخصوص و چترهای چوبی قرار گرفته، برای گذراندن یک روز مفرح در کنار آب‌های خلیج فارس و ثبت عکس‌های زیبا در کنار ساحل ایده آل است.

بهترین هتل های دبی را از الی گشت آنلاین رزرو کنید.

خدمات رفاهی هتل آتلانتیس رویال دبی – Atlantis The Royal Dubai

پذیرش مسافران در هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و میهمانان هر ساعتی از شبانه روز که وارد این هتل در شهر دبی شوند، امور مربوط به پذیرش آنها در کمترین زمان ممکن توسط پرسنل کاربلد و حرفه‌ای این مجموعه با روی گشاده و در اسرع وقت انجام می‌گیرد. پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی تسلط کافی دارند و شما به راحتی می‌توانید با هریک از این زبان‌ها با آنها ارتباط برقرار کنید و خواسته‌های خود را مطرح نمایید.

خدمات رفاهی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) بسیار متنوع است و مسافران این هتل به امکاناتی از قبیل استخرهای روباز، کلوب ساحلی، ۱۷ رستوران، کافه، بزرگترین پارک آبی خاورمیانه، ساحل اختصاصی، سینما اختصاصی، صرافی، سالن جلسات و همایش‌ها و سالن‌های ورزشی در مدت اقامت دسترسی دارند. در این هتل خدمات اسپا و ماساژ هم در فضایی جذاب ارائه می‌شود و مسافران هتل آتلانتیس می‌توانند از این محیط جذاب برای رفع خستگی روزمره و تجدید انرژی با پرداخت هزینه استفاده کنند.

برای رفاه حال میهمانان در مدت اقامت در این هتل خدمات لاندری هم برای مسافرانی که تمایل به شستشو و اتوکشی لباس‌های خود دارند، با پرداخت هزینه ارائه می‌گردد تا میهمانان در اسرع وقت بتوانند لباس‌های خود را کاملا تمیز و آراسته تحویل بگیرند. مسافران این هتل در مدت اقامت برای پیاده روی می‌توانند از فضای باغ محوطه استفاده کنند و در کنار همسفران خود عکس‌های خاطره انگیزی ثبت نمایند.

امکانات آبی هتل آتلانتیس رویال دبی 

اغلب مسافران شهر دبی به دلیل آب و هوای گرم و شرجی این شهر تمایل دارند از امکانات و تفریحات آبی در زمان سفر به این شهر در کشور امارات استفاده کنند. مدیریت و کادر اجرایی هتل‌ لوکس و مجلل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) هم از این موضوع غافل نشده‌اند و امکانات تفریحی متنوعی را برای میهمانان در این هتل‌ پنج ستاره تعبیه کرده‌اند تا مسافران نیازی به خروج از هتل برای تفریح و خوشگذرانی نداشته باشند. ساحل و پلاژ اختصاصی یکی از جذابترین و مهیج ترین امکانات تفریحی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) در ساحل خلیج فارس است و مسافران این هتل فقط با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را به کنار ساحل نیلگون خلیج فارس برسانند و از امکانات تفریحی این ساحل شنی برای گذراندن تعطیلات خاطره انگیز استفاده کنند.

در ساحل امکاناتی همچون صندلی‌های مخصوص ساحلی، چترهای ویژه و دوش برای رفاه حال میهمانان هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) فراهم شده است. استخرهای روباز این هتل مدرن بخش دیگری از جاذبه‌های تفریحی اقامت در هتل آتلانتیس محسوب می‌شود، مسافران برای تماشای خلیج فارس در حین شنا کردن هم می‌توانند به استخر روباز این هتل در پشت بام بروند و لحظات جذابی را سپری کنند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل آتلانتیس رویال دبی 

امکانات تفریحی و ورزشی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) را شاید در کمتر هتل پنج ستاره‌ای به این شکل در کنار هم بتوانید با این کیفیت پیدا کنید. برای مسافرانی که برنامه ورزشی خود را در طول سفر هم ادامه می‌دهند در این هتل چندین سالن ورزشی و بدنسازی مجهز فراهم شده تا میهمانان به تناسب اندام خود در سفر هم رسیدگی نمایند.

در هتل آتلانتیس انواع امکانات تفریحی برای سلیقه‌های مختلف فراهم شده که از جمله آنها می‌توان به والیبال ساحلی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، اجاره دوچرخه، زمین تنیس و تجهیزات غواصی اشاره کرد که جز امکانات تفریحی و ورزشی این هتل پنج ستاره در شهر دبی محسوب می‌شود. در این هتل مجلل که با امکانات لوکس و مدرن طراحی شده، برای کودکان هم به صورت ویژه فضایی جذاب و شاد تدارک دیده‌اند تا در زمان تفریح پدر و مادرها، فرزندان آنها هم در فضای ایمن و مفرح سرگرم باشند.

رستوران‌ های هتل آتلانتیس رویال دبی

اگر در زمان سفر به چشیدن طعم‌های جدید علاقه دارید، رستوران‌ های هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) بهترین مکان برای نوش جان کردن غذاهای لذیذ و جدید در فضایی لوکس است. در هتل بزرگ و مجلل آتلانتیس دبی ۱۷ رستوران با سبک‌ها و منوهای متنوع طراحی شده تا میهمانان مشکل پسند این هتل انتخاب راحتی برای صرف غذا داشته باشند. رستوران‌های بین المللی این هتل توسط هشت نفر از معروف‌ترین و بهترین سرآشپزهای جهان اداره می‌شود و طعم غذاهای رستوران‌های این هتل واقعا استثنایی است.

رستوران‌های این هتل میزبان نابغه‌های آشپزی جهان همچون “آریانا باندی” سرآشپز ایرانی و “گاستون آکوریو” سرآشپز پرویی می‌باشد، رستوران ژاپنی معروف نوبو هم در این هتل یک فضای اختصاصی دارد. در منوی رستوران‌های هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) انواع غذاهای عربی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و بین المللی برای ذائقه‌های مختلف تعبیه شده تا مهمانان بر اساس سلیقه غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و در فضایی جذاب با چشم اندازی زیبا نوش جان کنند. چند رستوران این هتل در فضای باز قرار گرفته و در منوی آنها انواع غذاهای دریایی سرو می‌شود، برای صرف غذا در این رستوران باید حتما از قبل رزرو داشته باشید.

کافی شاپ هتل هم در طبقه همکف قرار دارد، مسافران هتل می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها گرم و سرد را در محیط دنج و لوکس این کافه میل نمایند. مسافران هتل آتلانتیس برای خوردن میان وعده در ساعات مختلف گزینه‌های هیجان انگیز و متنوعی دارند. مسافران هتل در مدت اقامت می‌توانند از بوفه صبحانه استفاده نمایند.

امکانات اتاق ‌های هتل آتلانتیس رویال دبی

در هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) فضایی لوکس با امکانات مدرن برای استراحت مهمانان طراحی شده است، اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز این هتل برای اقامتی رویایی در سفرهای دو نفره و یا خانوادگی بسیار مناسب می‌باشد. هتل آتلانتیس رویال ۷۹۵ اتاق و ۲۳۱ سوئیت مبله و مجهز به آشپزخانه را در خود جای داده تا از مسافران شهر دبی در چهار فصل سال با بهترین و جدیدترین امکانات پذیرایی ‌کند.

امکانات اتاق ‌های هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) با یکدیگر متفاوت است و طراحی تمامی اتاق‌‌های این هتل به سبک مدرن و چیدمان آنها با لوازم لوکس انجام شده تا میهمانان گرانقدر هتل آتلانتیس احساس دلپذیری را از استراحت در واحدهای اقامتی این هتل پنج ستاره داشته باشند. از رنگ‌های خنثی و لوازم چوبی در طراحی اغلب واحدهای این هتل استفاده شده و تمامی تخت‌ها به صورت کاملا ویژه و سفارشی برای این هتل تهیه شده است تا مسافران خواب دلچسب و آرامی را در فضای هتل آتلانتیس تجربه نمایند. اغلب اتاق‌ها در این هتل مجهز به بالکن است تا میهمانان هتل از تماشای منظره دریا و یا محوطه سرسبز این مجموعه مجلل در زمان استراحت در اتاق‌هایشان لذت ببرند.

همچنین از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های این هتل می‌توان به تلویزیون، حوله، سرویس فرنگی، سشوار، اینترنت و صندوق امانات اشاره کرد. مهمانانی که سوئیت‌ها یا پنت‌هاوس‌ مجلل هتل آتلانتیس را رزرو کنند، علاوه بر دسترسی به یک استخر خصوصی، از خدمات ویژه‌ای همچون پیشخدمت شخصی و آشپزخانه اختصاصی هم در مدت اقامت برخوردار هستند.

هزینه اقامت در اتاق های هتل آتلانتیس رویال دبی – Atlantis The Royal Dubai

اقامت در هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) به دلیل موقعیت مکانی عالی و خدمات متنوع این هتل می‌تواند تجربه‌ای جذابی برای مسافرانی باشد که برای تفریح و استراحت به شهر زیبای دبی سفر می‌کنند. این هتل با انواع امکانات و خدمات توانسته میزبان خوبی برای مسافران این شهر رویایی در حاشیه خلیج فارس باشد. اقامتی منحصربه‌فرد، استراحت و آرامش، تفریح و سرگرمی همه به صورت یکجا در این هتل باشکوه برای مسافران فراهم شده‌ است، هزینه اقامت در اتاق های هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) هم جز سوالات پرتکرار در مورد این هتل لوکس و مجلل می‌باشد.

با توجه به کیفیت خدمات و امکانات موجود در این هتل پنج ستاره لوکس و مجلل، هزینه اقامت در آن هم به همین اندازه بالا است، تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هتل آتلانتیس بسیار زیاد بوده و شما براساس بودجه خود می‌توانید اتاق مورد نظر را به صورت آنلاین رزرو نمایید. پایه قیمت اتاق‌های دو تخته استاندارد این هتل برای هر شب اقامت از ۳۳۲۰ درهم آغاز شده و بسته به فصل و سایر شرایط این قیمت تغییر می‌کند، برای رزرو سوئیت‌های استخردار این هتل همچنین پایه قیمت هرشب اقامت از ۱۹۲۶۰ درهم شروع شده و با توجه به خدمات و موقعیت مکانی سوئیت قیمت‌ها بالا می‌رود.

موقعیت مکانی هتل آتلانتیس رویال دبی 

دبی یکی از مدرن‌ترین و زیباترین شهرهای جهان است که در منطقه خاورمیانه در حاشیه خلیج فارس واقع شده است، این شهر زیبا سالانه از مسافران زیادی پذیرایی می‌کند و همین موضوع باعث شده هر سال هتل‌های لوکس جدیدی در این شهر افتتاح شود. شهر دبی جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیاری هم دارد که مسافران می‌توانند در کنار بهره‌مندی از تمامی خدمات ارائه شده در هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) از جاذبه‌های شهر هم بازدید کنند.

مراکز گردشگری و سواحل جذاب شهر دبی را در زمان سفر به این شهر و اقامت در هتل آتلانتیس فراموش نکنید، ساحل پالم جمیرا در فاصله چند قدمی از این هتل واقع شده است و مسافران در مدت اقامت می‌توانند برای تماشای دریا به این ساحل اختصاصی سر بزنند. یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی هم در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از این هتل قرار دارد و شما با تاکسی به راحتی می‌توانید به این مجموعه بزرگ برای خرید سوغاتی بروید. موقعیت مکانی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) به نحوی است که مسافران این هتل با فرودگاه حدود ۳۵ کیلومتر فاصله دارند و با ترانسفر اختصاصی هتل می‌توانند به موقع به پرواز خود برسند.

سوالات متداول هتل آتلانتیس رویال دبی

۱. هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) در کدام منطقه از این شهر قرار دارد؟

این هتل پنج ستاره دقیقا روی هلال جزیره نخل جمیرا در کنار ساحل این شهر واقع شده است.

۲. هتل آتلانتیس رویال دبی با فرودگاه این شهر چقدر فاصله دارد؟

مسافران می‌توانند با شاتل اختصاصی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) فاصله ۳۵ کیلومتری این هتل با فرودگاه بین المللی دبی را طی کنند.

۳. هتل آتلانتیس رویال دبی چند رستوران دارد؟

هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) در مجموع ۱۷ رستوران مختلف برای پذیرایی از مسافران خود با انواع غذاهای عربی و بین المللی دارد که توسط بهترین سرآشپزها اداره می‌شود.

۴. آیا هتل آتلانتیس رویال دبی ساحل اختصاصی دارد؟

بله، این هتل یک ساحل اختصاصی ویژه مسافران خود دارد.

۵. آیا هتل آتلانتیس رویال دبی استخر هم دارد؟

بله، این هتل مجهز به چند استخر روباز و سایر امکانات آبی همچون سونا بخار است، برخی از سوئیت‌های این هتل استخر اختصاصی هم دارند.

۶- هزینه ساخت هتل رویال آتلانتیس چقدر شده؟

هزینه ساخت هتل رویال آتلانتیس در سال ۲۰۲۳ ۱/۴ میلیارد دلار شده است.

جمع بندی معرفی هتل فوق لاکچری «آتلانتیس رویال دبی» و حواشی افتتاحیه جنجالی آن!

هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) یکی از نوسازترین و مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهر دبی است که ساخت آن حدود ۱۴ سال زمان برده، معماری خاص این هتل یکی از دلایل اصلی جذابیت آن محسوب می‌شود. این هتل در ژانویه ۲۰۲۳ افتتاح شده و مراسم افتتاحیه آن هم با حضور بسیاری از چهره‌های شاخص در جهان با حواشی زیادی برگزار شده است تا نام این هتل از همین روزهای ابتدایی فعالیتش بر سر زبان‌ها بیفتد.

برای سفر به دبی  می‌توایند به قسمت خرید بلیط هواپیما سایت الی گشت مراجعه نمایید و فقط با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید بلیط پرواز خود را از ایرلاین مورد نظر برای سفری دلپذیر به شهر دبی خریداری کنید، همچنین خرید تور دبی و رزرو هتل‌های این شهرهم به صورت ۲۴ ساعته از طریق سایت الی گشت امکان پذیر است.

ویدیو ازهتل آتلانتیس رویال دبی

مطالب مرتبط

معرفی کافه کتاب های تهران

کوه مانشت | منطقه‌ای سرسبز و پوشیده از جنگل

پارک ژوراسیک کیش، بزرگترین پارک ژوراسیک سر پوشیده در خاورمیانه