راحت ترین صندلی های هواپیما در کدام ردیف ها قرار دارند؟

راحت بودن صندلی های هواپیما بر میزان رضایت مسافر از شرکت هواپیمایی و بالاخص هواپیمایی که او سوار شده، تاثیر فراوان دارد. اگر صندلی که مسافر برای نشستن در طی سفر انتخاب کرده، نتواند موجبات رضایت او را فراهم کند، حتی اگر سایر خدمات نیز به بهترین شکل ممکن به او ارائه شده باشد، باز هم مسافر ابراز نارضایتی می کند.

ما در این متن به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین صندلی هواپیما را انتخاب کرده و آن را رزرو کنید. چنانچه علاقه مند هستید اطلاعات خود را در این رابطه تکمیل کنید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

برای مشاهده جدید ترین قیمت های بلیط هواپیما در سایت الی گشت کلیک کنید:

مطالب مرتبط:
آیا صندلی هواپیماها واقعا کوچکتر از قبل شده؟
امن ترین صندلی هواپیما کدام است؟
چگونه بهترین صندلی هواپیما را پیدا کنیم؟

بهترین و راحت ترین صندلی هواپیما چه خصوصیاتی دارد؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که مشخص کننده تکلیفتان در رابطه با بهترین صندلی هواپیما است، نیازها و توقعات شما می باشد. این شمایید که تعیین می کنید بهترین صندلی هواپیما باید چه مشخصاتی داشته و در کجای کابین قرار گرفته باشد.

برای مثال برای کسانی که دور شدن از پریز برق برایشان زجر آور است، صندلی های میانه ای بهترین صندلی است و یا برای کسانی که عاشق استراحت و یا خوابیدن هستند، صندلی هایی که در کنار پنجره قرار گرفته، بهترین می باشند.

پس هر زمان که برای خرید بلیط اقدام می کنید نیازمندی هایتان را مشخص کرده و بر اساس آنها بهترین صندلی را رزرو کنید. ما در ادامه انواع تیپ هایی که به هواپیما سوار می شوند و بهترین صندلی که مناسب حالشان باشد را معرفی خواهیم کرد.

برای خرید بلیط هواپیما چارتری ارزان اینجا را کلیک کنید.

راحت ترین صندلی هواپیما برای عاشقان خواب

برای مسافرینی که یا کمبود خواب دارند و یا خوابیدن و استراحت کردن، یکی از مهم ترین بخش های زندگی شان به شمار می رود، سوار شدن به هواپیما فرصت خوبی است تا به خوبی بخوابند و استراحت کنند.

البته این موقعیت مناسب در صورتی پیش خواهد آمد که صندلی این افراد در یک جای مناسب قرار داشته باشد. اگر قرار باشد مدام در سر راه باشید، پای افراد به پای شما برخورد کند و یا چرخ دستی غذا باعث بیدار شدن شما از خواب شود، نمی توانید خوابی سراسر آسودگی را در هواپیما تجربه کنید.

بهترین و راحت ترین صندلی برای این افراد، صندلی هایی هستند که در قسمت جلویی هواپیما، سمت چپ و کنار پنجره قرار گرفته اند. در قسمت جلویی هواپیما سر و صدا زیاد نیست و به همین سبب، آرامش خوبی در محیط حاکم است.

صندلی هایی که در کنار پنجره واقع شده اند، در مسیر حرکت مسافرین نیستند و شما برای آنکه مسافر بغل دستی تان به سرویس بهداشتی برود و یا به غذای خود دسترسی پیدا کند، مجبور نخواهید بود از خواب بیدار شوید. در ضمن، صندلی هایی که در سمت چپ هواپیما قرار گرفته اند به دلیل دور بودن از درب های جلویی موقعیت خوبی برای استراحت کردن فراهم آورده اند.

ارزان ترین بلیط هواپیما ترکیش ایرلاین را از اینجا خریداری کنید.

راحت ترین صندلی هواپیما برای عصبی ها

معمولا کسانی که در اثر تکانش های هواپیما به شدت عصبی می شوند، همیشه به دنبال آنند که آرام ترین و کم تکانش ترین صندلی هواپیما را برای رزرو انتخاب کنند. تنها گزینه ای که می توان به این افراد پیشنهاد کرد تا کمترین تکانش را احساس کنند، صندلی هایی است که در نزدیک قسمت میانی هواپیما و دقیقا روی بال قرار گرفته اند.

معمولا هر چقدر فاصله یک صندلی از بال های هواپیما بیشتر باشد، تکانش هایی که احساس می شود نیز افزایش پیدا می کند و اعصاب مسافرین بیشتر به هم خواهد ریخت.

بهترین صندلی برای عجول ها

اگر بنا به هر دلیلی می خواهید زودتر از بقیه از هواپیما خارج شوید، توصیه می کنیم صندلی هایی که در قسمت جلویی هواپیما قرار گرفته اند را برای رزرو انتخاب کنید. اگر در هواپیما دو راهرو برای تردد وجود دارد، صندلی هایی که به راهروی دست چپ دسترسی دارند، بهترین و راحت ترین صندلی برای افرادی به شمار می رود که عجله دارند به برنامه های خود برسند. درب مخصوص سوار و پیاده شدن در قسمت چپ بدنه قرار گرفته و این می تواند به خروج سریع تر مسافرین کمک فراوانی کند.

بهترین صندلی و راحت ترین صندلی هواپیما برای قد بلندها

یکی از مشکلاتی که باعث می شود قدبلندها از سوار شدن به هواپیما گریزان باشند، نداشتن فضای کافی برای دراز کردن پاهایشان می باشد. معمولا این افراد وسایل حمل و نقلی را انتخاب می کنند که به آنها اجازه دهد به راحتی پاهای خود را دراز کنند.

اگر در صندلی هایی که در نزدیکی راهرو قرار گرفته اند و یا صندلی هایی که در ردیف خروج اضطراری هستند، بلیط رزرو شود مشکل قد بلندها نیز به راحتی حل خواهد شود. اگر قد بلند هستید، توصیه می کنیم در انتخاب صندلی در ردیف خروج اضطراری، ردیف دوم را انتخاب کنید تا بهترین و راحت ترین صندلی نصیب شما شده و شرایط راحتی را در حین پرواز تجربه کنید.

بهترین صندلی برای خانواده های بچه دار

محیط هواپیما، محیطی بسته بوده و این ممکن است برای برخی کودکان بازیگوش و فعال، غیر قابل تحمل ظاهر شود. از آنجایی که اجازه فعالیت و حرکت در هواپیما به کودکان داده نمی شود، به همین دلیل، شاید کودکان دوست نداشته باشند با این وسیله نقلیه مسافرت کنند. در این شرایط، خانواده ها می توانند بهترین و راحت ترین صندلی هواپیما را رزرو کرده و به کودکان خود نیز اجازه دهند از حضور در این وسیله نقلیه لذت ببرند.

راحت ترین صندلی برای خانواده هایی که یک فرزند کوچک دارند صندلی هایی هستند که در ردیف بالک هد قرار گرفته است. صندلی هایی که در این قسمت قرار گرفته اند، فضای بیشتری برای کودک فراهم کرده و آنها نیز می توانند دقایقی بایستند و خستگی در کنند.

به این ترتیب نه کودکان خسته می شوند و نه مسافرین ردیف جلویی، مدام غر می زنند که کودک شما آرامش آنها را به هم ریخته است. در ضمن، توجه داشته باشید که صندلی های بالک هد در نزدیک ترین فاصله نسبت به سرویس های بهداشتی قرار گرفته و همین موضوع نیز باعث می شود که شما در حین پرواز شرایط راحتی را تجربه کنید.

بهترین صندلی برای عاشقان امنیت

شاید برای برخی شنیدن این جمله جالب باشد که گاهی اوقات، محل قرارگیری صندلی می تواند از جان افراد در بروز سوانح هواپیمایی محافظت کند. مطالعاتی که در این خصوص انجام شده، نشان می دهد افرادی که در قسمت عقبی هواپیما بلیط رزرو می کنند، ۶۹ درصد، افرادی که صندلی آنها بر روی بال هواپیما قرار دارد، ۵۶ درصد و کسانی که در قسمت جلویی هواپیما نشسته و بلیط آنها در این قسمت رزرو شده، ۴۹ درصد شانس زنده ماندن دارند.

پس اگر دوست دارید در حین پرواز، امنیت را تجربه کرده و شانس بیشتری برای زنده ماندن در سوانح هوایی داشته باشید، به هنگام خرید بلیط، تاکید کنید که صندلی شما در انتهای بدنه هواپیما قرار داشته باشد.

بهترین صندلی برای سنگین وزن ها

گاهی اوقات سنگین وزن ها نیز در حین سفر با هواپیما به دلیل نبود فضای کافی برای خم شدن و یا تکیه دادن دچار مشکلاتی می شوند. صندلی هایی که در کنار راهروی تردد هواپیما قرار گرفته اند، بهترین گزینه برای این گروه از مسافرین به شمار می روند. این افراد می توانند دسته های صندلی یا آرم رست های صندلی را بخوابانند و فضای بیشتری برای نشستن و تکیه دادن در اختیار داشته باشند.

بهترین صندلی برای دارندگان ابزارهای دیجیتال

اگر گوشی و یا لپ تاپ شما زود به زود شارژ خالی می کند، بهترین صندلی برای خرید در هواپیما، صندلی هایی هستند که در کمترین فاصله با پریز برق قرار گرفته اند. در برخی هواپیماها، به ازای هر صندلی یک عدد پریز برق و یا پورت برق قرار داده شده است.

برخی دیگر از هواپیماها، مانند هواپیماهای شرکت یونایتد ایرلاینز، به ازای هر ردیف یک پورت در نظر گرفته شده است. در این هواپیماها، بهترین صندلی، صندلی هایی هستند که در میانه و وسط ردیف قرار گرفته اند.

مطالب مرتبط

معرفی کافه کتاب های تهران

کوه مانشت | منطقه‌ای سرسبز و پوشیده از جنگل

پارک ژوراسیک کیش، بزرگترین پارک ژوراسیک سر پوشیده در خاورمیانه